خانهاخبار
تصاویر و مشخصات گوشی جدید بلک‌بری؛ BlackBerry Ghost Pro

تصاویر و مشخصات گوشی جدید بلک‌بری؛ BlackBerry Ghost Pro

به‌تازگی تصویری از گوشی جدید بلک‌بری با نام تجاری Ghost Pro منتشر شده است که این گوشی را با نمایشگر عریض 16:9 فاش می‌کند.
۱۳۹۷/۱/۴

شرکت بلک‌بری دیگر گوشی‌ هوشمندی توسعه نمی‌دهد؛ در واقع محصولات این برند توسط شرکت‌های دیگر از جمله TCL و Optiemus تولید می‌شوند و بلک‌بری، تنها وظیفه بهینه‌سازی و بهبود امنیت نرم‌افزار آن‌ها را برعهده دارد. به دنبال افشای گوشی BlackBerry با اسم‌رمز «Ghost» در ماه فوریه، به‌تازگی جزئیات جدیدی از یک گوشی دیگر با اسم‌رمز Ghost Pro منتشر شده است.

image

بلک‌بری Ghost Pro

باید اشاره کرد که این مدل در واقع توسط شرکت هندی Optiemus تولید می‌شود و خبری از تولید آن توسط TCL نیست. ضمن اینکه در حال‌حاضر، تنها تصاویر رندر شده گوشی بلک‌بری منتشر شده است و جزئیاتی از سخت‌افزار به کار گرفته شده در این مدل وجود ندارد. باید اشاره کرد که مدل فاش شده، در هند عرضه خواهد شد. از آنجایی‌که مشخصات گوشی BlackBerry Ghost Pro اعلام نشده است، نمی‌دانیم این مدل چه تفاوت‌هایی با مدل غیر Pro خود خواهد داشت. با این‌حال، بررسی رندر این گوشی و نسخه Pro آن اطلاعاتی را فاش می‌کند.

با توجه به تصویر رندر گوشی BlackBerry Ghost، این مدل طراحی بدون حاشیه خواهد داشت. به‌نظر می‌رسد این مدل به نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18:9 مجهز خواهد بود؛ چنین گوشی توسط بلک‌بری عرضه نشده است و کشیده‌ترین گوشی بلک‌بری از صفحه‌نمایش 16:9 بهره می‌گیرد. مدل Ghost Pro از سوی دیگر، به‌نظر می‌رسد به صفحه‌نمایش عریض‌تر با نسبت ابعاد 16:9 مجهز خواهد بود؛ این ادعا بدین خاطر است که گوشی، عریض‌تر و کوچک‌تر از مدل Ghost دیده می‌شود.

image

بلک‌بری Ghost

گوشی BlackBerry Ghost Pro، ضخیم‌تر از مدل معمولی دیده می‌شود؛ به همین جهت، ممکن است به باتری با ظرفیت بالاتر مجهز شده باشد. یکی‌دیگر از تفاوت‌های موجود میان گوشی BlackBerry Ghost و BlackBerry Ghost Pro مربوط به حاشیه پایین نمایشگر است؛ در نسخه معمول، خبری از لوگوی «بلک‌بری» نیست اما در مدل Pro، لوگوی شرکت بلک‌بری جلبتوجه می‌کند.

در حال‌حاضر، جزئیات بیشتری پیرامون گوشی جدید بلک‌بری ارائه نشده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)