خانهاخبار
پوستر منتشر شده از گوشی LG G7 با بریدگی در بالای نمایشگر و دوربین دوگانه

پوستر منتشر شده از گوشی LG G7 با بریدگی در بالای نمایشگر و دوربین دوگانه

یک پوستر تبلیغاتی از گوشی LG G7 منتشر شده است که طراحی نهایی این گوشی را به نمایش می‌گذارد؛ البته به‌نظر می‌رسد تصویر ارائه شده، توسط طرفداران طراحی شده باشد!
۱۳۹۷/۱/۴

شرکت ال‌جی، گوشی پرچمدار جدیدش را به صورت مخفیانه در نمایشگاه MWC 2018 معرفی کرده است؛ ظاهراً این شرکت کُره‌ای، نمونه‌ای از گوشی LG G7 را به شرکای تجاری نشان داده است. ویدیویی که به صورت مخفیانه ثبت شده بود، طراحی احتمالی جانشین LG G6 را فاش می‌کند؛ ظاهراً این مدل در بالای صفحه‌نمایش خود، بریدگی مانند Notch آیفون 10 خواهد داشت که محل جای‌گیری بلندگوی مخاطب و دوربین سلفی است. به همین جهت، انتظار داریم پنل جلوی گوشی LG G7 شباهت زیادی به پرچمدار 1000 دلاری اپل داشته باشد. البته شایعات پیشین، به امکان حذف این بریدگی با نمایش رنگ سیاه در دو طرف Notch اشاره داشت. 

به‌تازگی نیز پوستر جدیدی منتشر شده است که طراحی احتمالی LG G7 را به نمایش می‌گذارد؛ اعلام شده است که این پوستر تبلیغاتی در یکی از رایانه‌های ال‌جی در نمایشگاه MWC 2018 ذخیره شده است اما گمان می‌کنیم که پوستر ارائه شده، توسط طرفداران طراحی شده باشد. تصویر تازه منتشر شده، مهر تأییدی بر شایعات گذشته پیرامون عرضه LG G7 با بریدگی در بالای نمایشگر است. مدل فاش شده، رنگ سبز دارد؛ به همین جهت، ممکن است گوشی جدید ال‌جی به رنگ سبز قابل خرید باشد.

تصویری که اخیراً منتشر شده است، نشان می‌دهد گوشی LG G7 حاشیه‌های بسیار باریکی دارد؛ البته اگر از حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش که محل جای‌گیری لوگوی LG است، صرف‌نظر کنید. طراحی قاب پشتی به گونه‌ای است که گمان کنیم این مدل، پنل پشتی دارای انحنا خواهد داشت. در قاب پشتی، ماژول دوربین دوگانه با چینش عمودی برای سنسورهای دوربین قابل مشاهده است؛ زیر دوربین اصلی، فلاش LED دوگانه جای گرفته است و پایین دوربین اصلی نیز حسگر اثرانگشت قرار دارد. لوگوی B&O نیز در قاب پشتی مشاهده می‌شود و این لوگوی می‌تواند نشانه‌ای از عملکرد خیره‌کننده احتمالی LG G7 در زمینه پخش صدا باشد؛ احتمالاً این گوشی با هدفون‌های بهبود یافته توسط Bang & Olufsen عرضه خواهد شد.

image

جای‌گیری عبارت LG ThinQ Mods در پس‌زمینه پوستر، باعث شده است تا گمان کنیم که LG G7 با پشتیبانی از وسایل جانبی ماژولار عرضه خواهد شد؛ گوشی LG G5 به عنوان یک مدل ماژولار عرضه شد اما علی‌رغم طراحی خیره‌کننده، ال‌جی نتوانست از مزیت‌های ماژولار بودن گوشی خود به درستی استفاده کند! ماژولار بودن LG G5 بیشتر جنبه تبلیغاتی داشت و به جزء تعداد معدود ماژول اولیه که توسط رونمایی شده بود، هیچ ماژول جداگانه‌ای برای این مدل قابل خریداری نیست! البته LG G6 که در ابتدای سال 2016 از آن رونمایی شده بود، فاقد طراحی ماژولار است.

در پوستر فاش شده، همچنین اشاره می‌شود گوشی جدید LG در دو مدل LG G7 و LG G7 Plus به بازار عرضه خواهد شد؛ این دو مدل، احتمالاً در فضای ذخیره‌سازی با یک‌دیگر متفاوت خواهند بود و در سایر مشخصات سخت‌افزاری اشتراک دارند. ال‌جی، نسخه پلاس گوشی LG G6 را نیز به بازار عرضه کرده است که برخلاف مدل پایه، 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

آخرین اطلاعات منتشر شده پیرامون پرچمدار 2018 ال‌جی، حاکی از آن است که این مدل به جای پنل OLED، با پنل نمایشگر از نوع MLCD+ عرضه خواهد شد. شایعه شده است گوشی جدید ال‌جی، نمایشگری 6.1 اینچی از نوع MLCD+ و Full Vision خواهد داشت. از آنجایی‌که در بالای نمایشگر بریدگی دارد، گوشی جدید ال‌جی به صفحه‌نمایش با نسبت ابعاد 19.5 به 9 و رزولوشن 1440 در 3120 پیکسل مجهز خواهد بود.

سایر مشخصات احتمالی پرچمدار 2018 ال‌جی، شامل تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام، دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی با دهانه لنزی F1.6، باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت، بدنه ضدآب با استاندارد IP68 و حسگر تشخیص عنبیه چشم است گوشی جدید LG با شش گیگابایت رم به بازار عرضه خواهد شد و احتمالاً قیمتی بین 850 تا 950 دلار داشته باشد. انتظار می‌رود این گوشی در ماه آوریل معرفی شود در ماه مه (May) قابل خریداری باشد. 

چه انتظاری از گوشی پرچمدار جدید LG G7 دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

هاشم

۱۳۹۷/۱/۲۱
چطور اگه نوت 9 سامسونگ از ایفون کپی کنه پز حساب میشه؟؟؟؟

محمد

۱۳۹۷/۱/۷
مهم کیفیته که ال جی اونو نداره

محمد

۱۳۹۷/۱/۷
ال جی یک برند شکست خورده اس و بزودی محو میشه

محمد

۱۳۹۷/۱/۷
ال جی اصلا بدرد نمیخوره در حد هنگ تی سی هم نیست خیلی داغونه

محمد.021

۱۳۹۷/۱/۶
چه کپی های زیبایی زده
بالای نماشگر کپی از اپل
پایین نماشگر کپی از سامسونگ