خانهاخبار
شیائومی Mi Mix 2S در تبلیغ ویدیویی جدید به نمایش گذاشته شد!

شیائومی Mi Mix 2S در تبلیغ ویدیویی جدید به نمایش گذاشته شد!

تیزر منتشر شده از گوشی Xiaomi Mi Mix 2S به عرضه این گوشی با طراحی مشابه با نسل قبل و البته مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مند، اشاره دارد.
۱۳۹۷/۱/۴

کم‌تر از یک هفته به رونمایی رسمی گوشی‌ پرچمدار Xiaomi Mi Mix 2S زمان باقی مانده است؛ شرکت چینی، گوشی جدیدش را در تاریخ 27 مارس در یک مراسم در شانگهای معرفی می‌کند. این شرکت در آستانه معرفی رسمی گوشی پرچمدار جدید خود، تیزر ویدویی را منتشر کرده است که پرچمدار Mi Mix 2S را به نمایش می‌گذارد.

در تیزر جدید شیائومی که حاوی صحنه‌هایی از فیلم Pacific Rim Uprising است، پرچمدار 2018 قابل مشاهده است. ظاهراً شیائومی ادعا می‌کند گوشی جدیدش، مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مندی مانند یک گوشی گیمینگ خواهد داشت؛ به همین جهت، انتظار داریم Mi Mix 2S به هشت گیگابایت و تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز شده بود. هشت گیگابایت رم برای اجرای بازی‌های مختلف، فضای کافی را ارائه می‌دهد؛ ضمن اینکه پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام قادر است از عهده‌ی اجرای هر بازی موبایلی جدید برآید!

image

با اینکه در تیزر جدید به قدرت خیره‌کننده پرچمدار 2018 شیائومی اشاره می‌شود، اما به‌نظر می‌رسد پیام کلیدی آن «طراحی خلاقانه» گوشی Mi Mix 2S باشد. در این ویدیو، گوشی جدید شیائومی قابل مشاهده است؛ همان‌طور که در تصویر GIF زیر مشاهده می‌شود، گوشی جدید شیائومی طراحی مانند نسل قبل خواهد داشت و نمایشگر آن، از سه طرف بدون حاشیه است. با اینکه در شایعات مختلف به حذف حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش اشاره شده بود، این حاشیه حفظ شده است تا دوربین سلفی را درون خود جای دهد. 

گوشی جدید شیائومی از طراحی Full Screen 3 بهره می‌گیرد و به نمایشگر 6 اینچی AMOLED ساخت سامسونگ مجهز شده است؛ نسبت ابعاد صفحه‌نمایش، 2 به 1 خواهد بود و نمایشگر گوشی Mi Mix 2S، رزولوشن FHD+ خواهد داشت. آنچه باعث تمایز این مدل از نسل قبل می‌شود، تجهیز آن به دوربین دوگانه است و همچنین Mi Mix 2S اولین گوشی شیائومی خواهد بود که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند؛ پرچمداران اخیر شیائومی با وجود تجهیز به پنل پشتی از جنس شیشه، از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کنند. باید اشاره کرد که Xiaomi Mi Mix 2S اولین گوشی از سری Mi Mix محسوب می‌شود که به دوربین دوگانه مجهز شده است؛ چینش دوربین دوگانه 12 در قاب پشتی به صورت عمودی خواهد بود.

image

همان‌طور که اخیراً فاش شده بود، گوشی Mi Mix 2S در یک نسخه با بدنه تمام سرامیکی عرضه خواهد شد؛ احتمالاً این مدل قیمت بالاتری نسبت به مدل مجهز به پنل شیشه‌ای داشته باشد. انتظار داریم قدرت‌مندترین نسخه از پرچمدار بدون حاشیه شیائومی با هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه عرضه شود؛ هرچند، بعید می‌دانیم چنین حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی تأثیر چشمگیری روی قیمت این مدل نداشته باشد!

البته گوشی Mi Mix 2S تنها پرچمداری نیست که در تاریخ 27 مارس معرفی می‌شود؛ رقیب این شرکت یعنی هوآوی نیز از گوشی‌های پرچمدار P20 و P20 Pro رونمایی خواهد کرد. برخلاف پرچمدار جدید شیائومی، P20 Pro به دوربین سه‌گانه مجهز شده است و البته طراحی مانند آیفون 10 اپل خواهد داشت؛ هوآوی با ایجاد یک بریدگی در بالای صفحه‌نمایش و حذف حاشیه‌ این قسمت، توانسته است نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه را افزایش دهد. پرچمداران سری P20 هوآوی به صورت رسمی در یک مراسم خبری در پاریس رونمایی خواهند شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)