خانهاخبار
سامسونگ از گوشی Galaxy J7 Prime 2 رونمایی کرد

سامسونگ از گوشی Galaxy J7 Prime 2 رونمایی کرد

سامسونگ نسل جدید گوشی Galaxy J7 Prime را با مشخصاتی نظیر دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، نمایشگر 5.5 اینچی FHD و تراشه اگزینوس 7870 معرفی کرده است.
۱۳۹۷/۱/۴

شرکت سامسونگ که اخیراً از گوشی پرچمدار Galaxy S9 رونمایی نموده و این مدل‌ها را به بازار عرضه کرده است، گوشی میان‌رده جدیدی را از سری Galaxy J معرفی کرده است. در وب‌سایت هند سامسونگ، گوشی جدید این شرکت با نام تجاری Galaxy J7 Prime 2 لیست شده است؛ این مدل به عنوان نسخه ارتقا یافته از گوشی Galaxy J7 Prime ارائه می‌شود و البته تغییراتی جزئی را در بخش طراحی به خود دیده است. به عنوان مثال، استایل کلیدهای ناوبری لمسی Recent Apps و Back دستخوش تغییر شده است؛ البته دکمه‌ی فیزیکی Home همچنان در حاشیه‌ی پایین نمایشگر 5.5 اینچی FHD از نوع TFT LCD جا خوش کرده است.

image

سامسونگ، جدیدترین گوشی خود را با سیستم‌عامل اندروید نوقا ارائه می‌دهد؛ رابط کاربری گوشی با رام Samsung Exprience شخصی‌سازی شده است. تراشه‌ای هشت‌ هسته‌ای از سری «اکسینوس 7» قدرت پردازشی گوشی جدید سامسونگ را تأمین می‌کند و یک دوربین سلفی خیره‌کننده 13 مگاپیکسلی برای این گوشی درنظر گرفته شده است تا نظر علاقه‌مندان به عکاسی سلفی جلب شود.

image

سامسونگ به صورت دقیق، به نوع پردازنده اشاره نکرده است اما گمان می‌کنیم گوشی Galaxy J7 Prime 2 یا مدل 2018 گوشی Galaxy J7 Prime به تراشه اگزینوس 7870 مجهز شده باشد که در نسل قبل نیز به‌کار گرفته شده است؛ علت این موضوع آن، فرکانس‌ هسته‌های پردازشی بوده که بدون تغییر مانده و 1.6 گیگاهرتز است. دیگر مشخصات این گوشی نظیر میزان حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی، مانند نسل قبل است؛ برای اجرای برنامه‌های مختلف و چندوظیفگی، می‌توانید روی سه گیگابایت رم گوشی حساب باز کنید و فضای ذخیره‌سازی نیز 32 گیگابایت خواهد بود. البته می‌توانید از کارت حافظه Micro SD استفاده کنید که امکان ارتقای فضای ذخیره‌سازی را تا سقف 256 گیگابایت فراهم می‌کند.

image

گوشی جدید Galaxy J7 Prime 2 سامسونگ از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ برای دوربین اصلی، از سنسور 13 مگاپیکسلی با دهانه لنزی F1.9 استفاده شده است. دوربین اصلی، می‌تواند ویدیوهای FHD با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل ثبت کند؛ ویدیوهای به ثبت رسیده، نرخ 30 فریم بر ثانیه دارند. برای عکاسی در محیط‌های کم‌نور، سامسونگ از فلاش LED برای دوربین اصلی بهره برده است.

از جمله قابلیت‌هایی که دوربین اصلی ارائه می‌دهد، جست‌وجوی بصری از طریق Samsung Mall است. قابلیت پرداخت Samsung Pay Mini نیز برای این گوشی درنظر گرفته شده است. دوربین اصلی، استیکرها و فیلترهای واقعیت افزوده ارائه می‌دهد و برای علاقه‌مندان به شبکه‌های اجتماعی، قابلیت‌هایی نظیر «به اشتراک گذاری فوری» یا «ویرایشگر فوری» دارد تا بتوانند تصاویر به ثبت رسیده را بدون استفاده از برنامه‌های شخص‌ ثالث، ویرایش کنند.

image

ابعاد گوشی Galaxy J7 Prime (مدل 2018) بدون تغییر باقی مانده است؛ طول، عرض و ضخامت گوشی به ترتیب 151.7 در 75 در 8 میلی‌متر است و البته این مدل 170 گرم وزن دارد. شرکت سامسونگ از باتری 3300 میلی‌آمپر ساعت برای گوشی جدیدش استفاده کرده است که از طریق درگاه میکرو USB شارژ می‌شود.

سامسونگ در حال‌حاضر، این مدل را به رنگ مشکی معرفی شده است و نسخه «طلایی» آن نیز در راه است و عرضه می‌شود. قیمت درنظر گرفته شده برای گوشی Galaxy J7 Prime 2 سامسونگ، 13990 روپیه (معادل با 215 دلار یا 175 یورو) است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

h

۱۳۹۷/۱۲/۲۴
دوستان اصلا به تعاریف دیگران از این گوشی دل نبندید من هم این گوشی رو به خاطر همین نظرات خریدم و به شدت پشیمونم صفحه نمایش بسیار ضعیف دوربین بسیار ضعیف امکانات بسیار کم فقط باتری خوبی داره من a6رو داشتم بعد اینو خریدم به گرد پای a6 نمیرسه اصلا گوشی خوبی نیست

بهار

۱۳۹۷/۷/۲۰
صفحه نمایش Led داره که سریع خراب میشه صد رحمت به گوشی های قدیمی

بهار

۱۳۹۷/۷/۱۷
من یک ماهه خریدم ۳ میلیون پول دادم با اولین کوچکترین ضربه صفحه گوشیم بنفش شده حتی کوچکترین خطی بهش نیفناده ولی کله صفحه داره تاریک میشه خیلی گوشیه آشغالیه اصلا نخرید ۱۶۰۰۰۰۰ هزینه تعویض صفحه باید بدم

Ftm

۱۳۹۷/۶/۵
من این گوشیه هفته پیش گرفتم ، جدا از افزایشه قیمته یه میلیون تومنیش تو این چند ماهه اخیر واقعا گوشیه خوبیه و راضیم . دلیله این همه نظره منفیم نمیدونم واقعا?

سینا

۱۳۹۷/۵/۱۵
سلام.من یه سوال داشتم ممنون میشم جواب بدید صفحه نمایش prime 2 بهتره یا core؟ممنون میشم اگه کسی اطلاعات دقیقی داره بگه.