خانهاخبار
پرچمدار Galaxy Note 9 تا مرداد ماه معرفی می‌شود

پرچمدار Galaxy Note 9 تا مرداد ماه معرفی می‌شود

انتظار می‌رود سامسونگ یک فبلت پرچمدار دیگر هم تا آخر سال 2018 معرفی کند. گزارش شده که Galaxy Note 9 ممکن است پیش از آنچه انتظارش را داریم رونمایی شود.
۱۳۹۷/۱/۴

اسناد فرم ور نسخه‌های N960FXXE0ARB7 و N960FXXU0ARC5 منسوب به Galaxy Note 9 سامسونگ حدودا دو هفته زودتر از اسناد فرم ور نسل پیش از آن منتشر شدند. به همین خاطر شایعه شده که ممکن است Note 9 این غول تکنولوژی پیش از تاریخ معرفی Note 8 در سال گذشته، رونمایی شود.

همچنین لازم است به این نکته مهم هم اشاره کنیم که دوگانه پرچمدار Galaxy S9 و S9 Plus سامسونگ امسال زودتر از دوگانه Galaxy S8 معرفی شدند. حالا که فرم ور های مختلف منسوب به Note 9 منتشر شده‌اند، پیش بینی می‌شود این فبلت پرچمدار هم در اوایل ماه اوت امسال مقارن با مرداد ماه رونمایی شود.

image

فبلت پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ با اسم رمز Crown شناخته می‌شود و انتظار می‌رود با صفحه نمایش Infinity Display 2.0 که روی دوگانه S9 هم تعبیه شده است، معرفی شود. این گوشی هم ممکن است مانند نسل پیشین صفحه نمایش 6.3 اینچی Super AMOLED با نسبت تصویر 18.5:9 داشته باشد و با پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 / اگزینوس 9810 سامسونگ روانه بازارهای مختلف شود.

انتظار می‌رود نسل تازه هم مانند Galaxy Note 8 با 6 گیگابایت رم رونمایی شود و حافظه داخلی سه نسخه متفاوت آن با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی 64، 128 و 256 گیگابایت در نظر گرفته شود. تازه‌ترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این پرچمدار هم احتمالا به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز نمی‌شود اما در هفته‌های اخیر به قدری شاهد انتشار خبرهای متفاوت در این باره بوده‌ایم که هنوز هم درباره صحتش مردد هستیم. انتظار می‌رود دوربین دوگانه اصلی در Galaxy Note 9 نسبت به نسل قبلی ارتقا یافته باشد و از ویژگی‌های بیشتری پشتیبانی کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ParsaM69

۱۳۹۷/۱/۴
صبر میکنیم
قیمتش مثل اس 9 مناسب باشه میخرمش