خانهاخبار
احتمال معرفی پرچمدار Meizu 16 در شهریور امسال

احتمال معرفی پرچمدار Meizu 16 در شهریور امسال

میزو سه گوشی تازه از سری Meizu 15 را در نوبت معرفی دارد. Meizu 15 Plus تازه‌ترین پرچمدار آن به شمار می‌رود و در حالی که هنوز معرفی نشده است، گزارش شده که ممکن است تا ماه اوت شاهد رونمایی از جانشین آن تحت عنوان Meizu 16 باشیم.
۱۳۹۷/۱/۴

انتظار می‌رود میزو از پرچمدار سری Meizu 15 خود در ماه آوریل رسما رونمایی کند. گزارش تازه‌ای هم منتشر شده است که ادعا می‌کند جانشین گوشی مذکور تحت عنوان Meizu 16 ممکن است در ماه اوت معرفی شود. در این گزارش به نقل از هوانگ ژانگ، بنیان گذار کمپانی میزو، اشاره شده که Meizu 15 یک گوشی فوق العاده است اما Meizu 16 خود آینده خواهد بود. علاوه بر این، به نظر می‌رسد هوانگ ژانگ همچنین به تاریخ تقریبی ماه اوت برای رونمایی از این گوشی آینده نگرانه هم اشاره کرده باشد. بازه تقریبی ماه اوت بدین معنیست که ممکن است در این ماه یا سپتامبر شاهد معرفی Meizu 16 باشیم.

image

بیانیه هوانگ ژانگ اصالتا به زبان چینی بوده و لعدا به زبان انگلیسی و فارسی ترجمه شده است. تعبیر "آینده" از قول بنیان گذار میزو احتمالا بدین معنیست که Meizu 16 با تغییرات چشمگیر نسبت به نسل قبلی معرفی می‌شود و مدرن‌تر و به روزتر خواهد بود. در گزارش مذکور همچنین گفته شده که آقای ژانگ شخصا در روند طراحی گوشی Meizu 16 دخیل شده است. تا به حال خبرها و تصاویر متعددی درباره Meizu 15 و Meizu 15 Lite منتشر شده‌اند اما هنوز هم درباره ویژگی‌ها و مشخصاتش مطمئن نیستیم چراکه در خلال ماه‌های اخیر بارها شاهد انتشار گزارش‌های ضد و نقیض درباره‌شان بودیم. انتظار می‌رود Meizu 15 Plus قدرتمندترین گوشی هوشمندی باشد که میزو ماه آینده معرفی می‌کند اما Meizu 15 و Meizu 15 Lite با مشخصات سطح پایین‌تر معرفی شوند و ارزان‌تر قیمت گذاری شوند. همچنین لازم است اشاره کنیم شایعه شده است که هر سه گوشی مذکور روانه بازار خواهند شد اما همچنان مطمئن نیستیم که آیا میزو قصد دارد از هر سه مدل در کنار هم رونمایی کند یا خیر. انتظار می‌رود Meizu 15 و 15 Plus با حاشیه‌های بسیار باریک طراحی شوند و از دکمه راهنمای لمسی تازه سازنده تحت عنوان Halo بهره ببرند اما هنوز اطلاعاتی درباره Meizu 15 Lite در دست نیست.

همچنین انتظار می‌رود گوشی Meizu 15 Plus صفحه نمایش 6 اینچی داشته باشد و از 6 گیگابایت رم بهره ببرد. گفته می‌شود که میزو ممکن است پرچمدار تازه‌اش را در چند نسخه با حافظه داخلی متفاوت اما میزان رم یکسان معرفی کند و همه این نسخه‌ها هم احتمالا از کارت حافظه جانبی microSD پشتیبانی می‌کنند. کمپانی میزو با هر سه سازنده معروف چیپست‌های داخلی همکاری می‌کند و به همین خاطر هنوز نمی‌دانیم پردازنده داخلی Meizu 15 Plus دقیقا چه چیپستی خواهد بود. از طرفی این گوشی پرچمدار است و انتظار می‌رود از اگزینوس 9810، اسنپ‌دراگون 845 یا Helio X30 قدرت بگیرد. حسگر اثرانگشت این گوشی احتمالا در پنل پشتی آن تعبیه می‌شود و پوسته اختصاصی Flyme 7 هم به صورت پیش فرض روی آن نصب می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)