خانهاخبار
جدیدترین اطلاعات از مشخصات گوشی Xiaomi Mi Mix 2S

جدیدترین اطلاعات از مشخصات گوشی Xiaomi Mi Mix 2S

گوشی جدید شیائومی Mi Mix 2S در یک تصویر جدید به نمایش گذاشته شده است؛ این مدل، نمایشگر 6.0 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام خواهد داشت.
۱۳۹۷/۱/۳

جدا از هوآوی که در تاریخ 27 مارس از گوشی‌های پرچمدار Huawei P20 و Huawei P20 Pro رونمایی خواهد کرد، شیائومی برای ارائه پرچمدار جدیدش با نام Mi Mix 2S در همان تاریخ در چین برنامه‌ریزی کرده است. گوشی جدید شیائومی به عنوان نسخه ارتقا یافته Mi Mix 2 معرفی خواهد شد و تصویر تازه منتشر شده، بخشی از مشخصات‌فنی پرچمدار 2018 شیائومی را فاش می‌کند.

در تصاویر تبلیغاتی که اخیراً از گوشی Xiaomi Mi Mix 2S منتشر شده بود، مشاهده شد که این مدل در پایین صفحه‌نمایش خود حاشیه باریکی دارد؛ هرچند، تصویری که اخیراً منتشر شده است، از حذف حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش خبر می‌دهد. البته قسمت بالایی نمایشگر مشخص نیست. شیائومی در نسل قبل، حاشیه‌ی پایین نمایشگر را حفظ و حاشیه‌ی بالای صفحه‌نمایش را حذف کرده بود؛ در حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش، سنسور دوربین سلفی جای گرفته بود.

image

با توجه به تناقضات پیش آمده بین این تصویر و تصویر رسمی که پیش‌تر از گوشی Xiaomi Mi Mix 2S ارائه شده بود، به‌نظر می‌رسد تصویر منتشر شده صحت نداشته باشد؛ شاید هم تصویری که به‌تازگی منتشر شده است، مربوط به یک مدل آزمایشی از پرچمدار بدون حاشیه شیائومی باشد که معرفی نخواهد شد. 

در لیست مشخصات این گوشی، اشاره می‌شود گوشی بدون حاشیه Xiaomi Mi Mix 2S به صفحه‌نمایش 5.99 اینچی مجهز خواهد بود؛ نمایشگر 6 اینچی گوشی از نوع OLED با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل خواهد بود؛ صفحه‌نمایش این گوشی بدون حاشیه، نسبت ابعاد 18:9 دارد. با توجه به مشخصات فاش شده، گوشی جدید شیائومی به هشت گیگابایت رم مجهز خواهد بود؛ با این‌حال، انتظار می‌رود نسخه دیگری با شش گیگابایت رم عرضه شود. شیائومی گوشی جدیدش را با 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد داد؛ هرچند، نمی‌دانیم فضای ذخیره‌سازی با استفاده از کارت حافظه میکرو SD قابل ارتقا است یا خیر.

این گوشی از دوربین سلفی 16 مگاپکیسلی استفاده خواهد کرد؛ ضمن اینکه در قاب پشتی به دوربین دوگانه مجهز شده است تا اولین گوشی از سری Mi Mix با دو دوربین باشد. گوشی‌های Xiaomi Mi Mix 2 و Xiaomi Mi Mix، هر دو دوربین تکی در قاب پشتی خود دارند.

پرچمدار جدید شیائومی به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهد بود؛ شیائومی مدتی پیش، یک تیزر با این مضمون منتشر کرد: «تراشه اسنپدراگون [گوشی] شما تا چه اندازه سریع است؟». به نظر می‌رسد Xiaomi Mi Mix 2S توانسته است در آزمون AnTuTu، امتیاز بالاتری نسبت به Galaxy S9 سامسونگ به‌دست آورد؛ هرچند در عمل، شاید این امتیاز متفاوت باشد. Xiaomi Mi Mix 2S احتمالاً از یک باتری با ظرفیت 4400 میلی‌آمپر ساعت یا باتری 3400 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌گیرد.

پنل پشتی گوشی جدید شیائومی از جنس شیشه و فلز خواهد بود و همچنین یک نسخه با بدنه سرامیکی عرضه خواهد شد. شایعه شده است گوشی جدید Mi Mix 2S شیائومی، حسگر اثرانگشت در قاب پشتی خواهد داشت؛ به همین جهت، خبری از ادغام حسگر اثرانگشت با صفحه‌نمایش گوشی نیست. مدتی پیش، تصویری از گوشی Mi Mix 2S به‌دست آمده بود که به عرضه این گوشی با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر اشاره دارد؛ هرچند، این قابلیت در شایعات اخیر تکذیب شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱/۳
یه حسی میگه بهم این گوشی شیکیه