خانهاخبار
تصویر مفهومی از Galaxy Note 9 با دوربین سه‌گانه و حسگر اثرانگشت درون نمایشگر

تصویر مفهومی از Galaxy Note 9 با دوربین سه‌گانه و حسگر اثرانگشت درون نمایشگر

تصویر مفهومی تازه منتشر شده، فبلت پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ را با دوربین سه‌گانه و حسگر اثرانگشت درون نمایشگر متصور می‌شود.
۱۳۹۷/۱/۳

سامسونگ اخیراْ گوشی‌های پرچم‌دار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را به بازار عرضه کرده است و انتظار می‌رود پرچم‌دار بعدی این شرکت با نام تجاری Galaxy Note 9 در سال 2018 عرضه شود. این شرکت به‌تازگی نام تجاری Galaxy Note 9 را به ثبت رسانده است؛ همین موضوع باعث شده تا شایعه‌پردازی پیرامون کهکشانی بعدی سامسونگ شدت بگیرد. به‌تازگی نیز تصویر مفهومی از Galaxy Note 9 منتشر شده است که این گوشی را با قابلیت‌ها و طراحی نوآورانه به نمایش می‌گذارد.

تصاویر مفهومی تازه منتشر شده، پنل جلو و پشت گوشی را به نمایش می‌گذارد؛ البته همان‌طور که گفته شد، آنچه در این تصاویر مشاهده می‌کنید، تنها تصاویر مفهومی از فبلت جدید سامسونگ نیست و بخشی از این قابلیت‌ها به هیچ عنوان ارائه نخواهد شد. به عنوان مثال، بسیار بعید است سامسونگ از سه دوربین در قاب پشتی استفاده کند؛ نسل قبل، به دوربین دوگانه مجهز شده بود و انتظار می‌رود این روند مجدداً برای Galaxy Note 9 تکرار شود. البته عرضه گوشی با دوربین سه‌گانه در سال 2018، یک رویا نیست؛ هوآوی در تاریخ 27 مارس از گوشی پرچمدار Huawei P20 Pro رونمایی خواهد کرد که به سه دوربین در قاب پشتی مجهز شده است.

image

در تصاویر مفهومی منتشر شده، مشاهده می‌شود که حاشیه‌ی بالا و پایین صفحه‌نمایش به طور چشمگیری کاهش یافته است؛ ضمن اینکه طراحی بدون لبه Infinity Display حفظ شده است. با توجه به کاهش ضخامت حاشیه‌های اطراف نمایشگر، نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به بدنه نسبت به Galaxy Note 8 افزایش یافته است؛ حتی Galaxy Note 9 که در این تصاویر مفهومی به نمایش گذاشته شده است، نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه بالاتری در مقایسه با پرچمداران جدید سامسونگ از سری Galaxy S9 دارد.

تصاویر مفهومی، Galaxy Note 9 را با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر به تصویر کشیده است؛ هرچند، می‌دانیم این مدل احتمالاً به سنسور یکپارچه با صفحه‌نمایش مجهز نخواهد شد و از حسگر اثرانگشت در قاب پشتی بهره می‌گیرد. ظاهراً عملکرد نامطلوب حسگرهای اثرانگشت درون نمایشگر باعث شده است تا سامسونگ، فعلاً تصمیمی برای اتخاذ آن‌ها نداشته باشد؛ در نتیجه، بعید است حسگر اثرانگشت Galaxy Note 9 با صفحه‌نمایش گوشی ادغام شود.

جدا از تصاویر مفهومی، توسعه فرم‌ور گوشی Galaxy Note 9 اخیراً آغاز شده است و براساس شایعات به‌دست آمده، این گوشی در اوایل ماه اوت به صورت رسمی معرفی خواهد شد. سامسونگ پرچم‌دار جدیدش را در نیمه تابستان و پیش از نسل قبل، رونمایی خواهد کرد؛ ظاهراً توسعه Firmware این مدل دو هفته زودتر از نسل قبل آغاز شده است.

انتظار داریم پرچم‌دار نیمه دوم 2018 سامسونگ از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند و مانند نسل قبل به دکمه‌ی فیزیکی بیکسبی مجهز باشد. ضمن اینکه قلم S-Pen نیز برای آن درنظر گرفته شده است و Galaxy Note 9 احتمالاً در این زمینه، بهبودهایی خواهد داشت. رئیس موبایل سامسونگ، پیش‌تر وعده داده بود پرچم‌دار نیمه دوم 2018 این شرکت با نسخه جدید بیکسبی عرضه خواهد شد؛ نسخه جدید بیکسبی، می‌تواند صدای کاربران مختلف را تشخیص داده و براساس صدای هر شخص، دستوراتی را به اجرا در آورد. ضمن اینکه بیکسبی 2.0 عملکرد بهتری نسبت به نسل گذشته خواهد داشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱/۷
اتفاقا سامسونگ بهترینه و همیشه از بقیه جلوتره

محمد

۱۳۹۷/۱/۵
از سامسونگ بعیده این جور چیزا اس نه با یه قلم همینو بس

مسعود

۱۳۹۷/۱/۴
خدایی طراحی پشتش ضایع ست
اخه کسی نیست بگه تو که جا واسه دوربینش نداری واسه چی سه گانه ؟!
البته هر کی هم سلیقه ای داره

farfar1993

۱۳۹۷/۱/۳
دوربین سه گانه؟
دایی یه تلفن همراهه دیگه چرا تخیلیش میکنید دیگه

4li

۱۳۹۷/۱/۳
ازین خبرا نیست