خانهاخبار
گوشی Aquos S3 Mini شارپ با 6 گیگابایت رم و بریدگی حاشیه معرفی شد

گوشی Aquos S3 Mini شارپ با 6 گیگابایت رم و بریدگی حاشیه معرفی شد

شارپ یک میان رده مدرن به نام Aquos S3 Mini معرفی کرده است. این گوشی طراحی ظاهری مدرنی دارد و مشخصات فنی و داخلی‌اش هم سطح بالا هستند.
۱۳۹۷/۱/۳

کمپانی نامی شارپ یک گوشی میان رده تازه به نام Aquos S3 Mini معرفی کرده است که بسیار شبیه اسنشال فون به نظر می‌رسد اما قیمتی پایین تر از گوشی‌های پرچمدار دارد.

طراحی و مشخصات فنی Aquos S3 Mini شارپ

پیش از هر چیز اجازه دهید بگوییم که خبر تازه‌ای نیست. Aquos S3 Mini در طراحی ظاهری از اسشنال فون (PH-1) الهام گرفته و تنها تفاوت در طراحی ظاهری‌شان این است که حسگر اثرانگشت میان رده شارپ در حاشیه پایین صفحه نمایش قرار گرفته است. این گوشی صفحه نمایش 5.5 اینچی InCell با وضوح تصویر 2040 در 1080 دارد و نسبت پنل نمایش به بدنه آن تقریبا 87.5% است. حسگر سلفی 20 مگا پیکسلی در بریدگی حاشیه پنل آن قرار گرفته است و از قابلیت هوش مصنوعی هم پشتیبانی می‌کند. پنل پشتی Aquos S3 Mini هم از جنس شیشه 2.5D طراحی شده است و دوربین اصلی تکی آن از یک لنز 16 مگا پیکسلی بهره می‌برد.

image

میان رده مذکور از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 630 قدرت می‌گیرد و 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد که به کمک کارت حافظه جانبی هم ارتقا می‌یابد. با اتکا به همین اطلاعات باید اشاره کنیم که کانفیگ گوشی Aquos S3 Mini در حد یک پرچمدار مدرن است. کمپانی شارپ حتی می‌توانست میزان رم و حافظه داخلی آن را به 4 و 32 کاهش دهد و روکش شیشه‌ای 2.5D به کار نبرد اما دوربین اصلی آن را به دو لنز مجزا مجهز کند.

سیستم عامل اندروید نوقا و پوسته اختصاص Smile UX به صورت پیش فرض روی Aquos S3 Mini نصب شده‌اند و ظرفیت باتری‌اش معادل 3020 میلی آمپر ساعت گزارش شده است. این گوشی همچنین به ویژگی مدرن تشخیص چهره مجهز شده و زمان عملکردش 0.1 ثانیه است. Aquos S3 Mini همچنین از پورت ارتباطی USB Type-C بهره می‌برد اما جک هدفون 3.5 میلی متری از طراحی آن حذف نشده است. البته ویژگی پرداخت موبایلی NFC در این گوشی پشتیبانی نمی‌شود که ممکن است نکته مهمی نباشد چراکه استفاده از آن چندان هم رایج نیست.

قیمت و تاریخ عرضه Aquos S3 Mini

گوشی تازه شارپ در حال حاضر در رنگ‌های آبی، مشکی و طلایی و منحصرا در چین به قیمت 1599 یوان پیش فروش می‌شود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره عرضه رسمی و بازارهای دریافت کننده آن در دسترس نیست.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)