خانهاخبار
بندهای بهاری اپل واچ معرفی شدند

بندهای بهاری اپل واچ معرفی شدند

اپل واچ محبوب‌ترین ساعت جهان است و اپل هم قصد دارد آن را همچنان موردپسند کاربران نگه دارد. این غول تکنولوژی به همین خاطر مجموعه‌ بهاره‌ای از بندهای مخصوص این ساعت برای انواع سلیقه‌ها معرفی کرده است.
۱۳۹۷/۱/۳

اپل واچ به عنوان محبوب‌ترین ساعت و گجت هوشمند پوشیدنی در سرتاسر دنیا شناخته می‌شود و مدتهاست که صنعت ساعت سازی سوییس را تحت تأثیر قرار داده است. اپل هم ظاهرا قصد دارد اپل واچ را همچنان در صدر نگه دارد و به همین منظور همه تلاش خود را به کار گرفته است. این غول تکنولوژی در همین راستا مجموعه تازه‌ای از بندهای رنگارنگ مخصوص اپل واچ را تحت عنوان vibrant colors of spring به معنی رنگ‌های چشمگیر بهار معرفی کرده است. این مجموعه شامل بند ساعت‌های متنوع با بافت، رنگ و قیمت‌های متنوع است و می‌توانید در آن شاهد بندهای سطح پایین ورزشی تا بندهای گران قیمت و انحصاری هرمس باشید.

علاوه بر این مجموعه تازه، اپل همچنین مجموعه دوگانه بدنه و بند هم برای نسخه LTE اپل واچ سری 3 معرفی کرده است که در بازارهای بیشتری عرضه می‌شوند. در این میان می‌توان به بدنه آلومینیومی 38 و 42 میلی متری خاکستری با بند یکپارچه مشکی و یا مدل‌های ورزشی برند نایکی اشاره کرد. این مدل‌های ورزشی و جوان پسند قرار است در بازارهای متعددی ازجمله کانادا، اروپا استرالیا و ... عرضه شوند.

بندهای معمولی و یکسره ورزشی و همچنین بندهای بافت نایلونی بهاره اپل واچ حدودا 49 دلار قیمت دارند، بند سگک دار کلاسیک 149 دلار قیمت گذاری شده است و بند لوکس هرمس مدل Single Tour Rallye به قیمت 439 دلار و همچنین بند Double Tour هم به قیمت 489 دلار عرضه می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)