خانهاخبار
مشخصات و قیمت گوشی OnePlus 6 شما را شوکه خواهد کرد!

مشخصات و قیمت گوشی OnePlus 6 شما را شوکه خواهد کرد!

در چین، لیست مشخصات گوشی OnePlus 6 فاش شده است که به قیمت بالای این مدل اشاره دارد؛ با این‌حال، پرچم‌دار 2018 وان‌پلاس با حافظه رم بیشتر نسبت به Galaxy S9 سامسونگ و Huawei P20 عرضه خواهد شد!
۱۳۹۷/۱/۳

براساس تصویری که اخیراً در چین منتشر شده است، گوشی OnePlus 6 با قیمت بالای 749 دلار به فروش خواهد رسید؛ به‌نظر می‌رسد این مدل، گران‌قیمت‌ترین گوشی OnePlus خواهد بود که معرفی می‌شود. شرکت OnePlus، مدل 128 گیگابایتی گوشی OnePlus 5T را با قیمت 560 دلار به فروش می‌رساند؛ اگر اطلاعات ارائه شده دقیق باشد، شرکت OnePlus با افزایش حافظه به دو برابر، قیمت گوشی جدید خود را نسبت به نسل قبل نزدیک به 190 دلار افزایش داده است!

در صورتی‌که OnePlus به دنبال عرضه پرچم‌دار جدیدش با 64 و 128 گیگابایت حافظه باشد، احتمالاً بتوانید OnePlus 6 را با قیمت معقول‌تری خریداری کنید. نسخه‌ای که با قیمت 750 دلار به فروش خواهد رسید، به هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است؛ به همین جهت، می‌توان قیمت بالای آن‌را توجیه نمود! در لیست فاش شده، OnePlus 6 حافظه رم بالاتری نسبت به iPhone X اپل، Galaxy S9 Plus سامسونگ و Huawei P20 دارد.

در لیست مشخصات گوشی OnePlus 6 که اخیراً فاش شده است، اشاره می‌شود این مدل به صفحه‌نمایش 6.2 اینچی مجهز خواهد بود؛ خبری از رزولوشن نمایشگر یا نوع پنل مورد استفاده برای آن نیست! با این‌حال، انتظار داریم جانشین OnePlus 5T با صفحه‌نمایش از نوع Optic AMOLED ارائه شود و رزولوشن نمایشگر آن مانند نسل قبل، FHD+ باشد. 

image

ظاهراً شرکت OnePlus گوشی جدیدش را با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام رونمایی خواهد کرد؛ این تراشه، قدرت پردازشی گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی زیادی را در سال 2018 تأمین می‌کند و جانشین OnePlus 5T از این موضوع مستثنی نخواهد بود. به جزء سامسونگ و سونی که اخیراً گوشی‌های پرچم‌دار خود را با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام معرفی کرده‌اند، ال‌جی نیز جانشین LG G6 را با این پردازنده ارائه خواهد داد؛ شرکت HTC نیز به دنبال عرضه پرچم‌دار جدیدش یعنی HTC U12 با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام است. شیائومی نیز دو گوشی Mi Mix 2S و Xiaomi Mi 7 را با تراشه پرچم‌دار 2018 کوالکام در سال جاری میلادی ارائه خواهد داد.

گوشی جدید OnePlus 6 احتمالاً در اواخر سه ماهه دوم سال 2018 معرفی خواهد شد. با توجه به اطلاعاتی که اخیراً به‌دست آمده است، انتظار داریم این مدل با دوربین دوگانه 16 و 20 مگاپیکسلی عرضه شود و از فناوری شارژ سریع Dash Charge پشتیبانی نماید.

در لیست فاش شده از مشخصات گوشی جدید OnePlus، هیچ اشاره‌ای به نسخه‌های دیگر آن با حافظه رم کم‌تر یا فضای ذخیره‌سازی پایین‌تر نمی‌شود. هرچند، همچنان انتظار داریم نسخه‌های دیگری از OnePlus 6 عرضه شود و مدل مجهز به هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت، تنها انتخاب خریداران نباشد!

با توجه به اطلاعاتی که از گوشی جدید OnePlus 6 به‌دست آمده است، انتظار داریم این پرچم‌دار به نمایشگر کشیده مجهز شده باشد؛ به تبعیت از آیفون 10 اپل، پرچم‌دار 2018 وان‌پلاس در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی خواهد داشت. ضمن اینکه انتظار داریم OnePlus از یک نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18:9 برای پرچم‌دار جدیدش استفاده کند؛ OnePlus 5 با صفحه‌نمایش 16:9 معرفی شد اما پس از گذشت مدت کوتاهی، نسخه دیگری از این گوشی با پسوند T عرضه شده بود که نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18:9 داشت. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱/۳
فقط s9 plus☄