خانهاخبار
مدل 2018 گوشی Galaxy J3 سامسونگ تأیید شد

مدل 2018 گوشی Galaxy J3 سامسونگ تأیید شد

نسخه‎‌های مختلف مدل 2018 گوشی Galaxy J3 سامسونگ، به‌تازگی تأییدیه وای‌فای دریافت کرده است. این مدل به دو گیگابایت رم و تراشه اگزینوس 7570 مجهز شده است.
۱۳۹۷/۱/۳

آن‌طور که پیداست، سامسونگ برای عرضه مدل 2018 گوشی Galaxy J3 توسط تعدادی از اپراتورهای آمریکایی آماده می‌شود. آخرین شایعات به‌دست آمده، به گسترش تعداد گوشی‌های سری Galaxy J در سال 2018 اشاره دارد اما با وجود گمانه‌زنی‌، این موضوع به صورت رسمی توسط سامسونگ تأیید نشده است.

آخرین تأییدیه وای‌فای به‌دست آمده برای گوشی‌های سامسونگ، نشان می‌دهد که این شرکت کُره‌ای برای آماده‌سازی نسخه‌های مختلفی از مدل 2018 گوشی Galaxy J3 آماده می‌شود؛ لازم به‌ذکر است که این گوشی، یک مدل اقتصادی خواهد بود و نظر علاقه‌مندانی را جلب می‌کند که به دنبال یک مدل ارزان‌قیمت هستند.

سال گذشته، گوشی Galaxy J3 (مدل 2017) توسط اپراتور T-Mobile با شماره مدل SM-J327T عرضه شده بود؛ به‌ همین جهت، جای تعجب نیست که نسخه جانشین آن با شماره مدل SM-J337T تأییدیه دریافت کرده است. باید اشاره کرد که اپراتور T-Mobile، نسخه مخصوص گوشی Galaxy J3 را با نام تجاری Galaxy J3 Prime ارائه داده است؛ به همین جهت، مدل 2018 گوشی Galaxy J7 از این قاعده برای نام‌گذاری مستثنی نخواهد بود. علاوه‌بر اپراتور T-Mobile، اپراتور AT&T نیز گوشی جدید سامسونگ را عرضه خواهد کرد؛ انتظار می‌رود مدل عرضه شده توسط این اپراتور با شماره مدل SM-J337A توسعه یابد و با نام تجاری Galaxy Express Prime 3 عرضه شود. اپراتورهای دیگر نیز این گوشی را عرضه خواهند کرد؛ نسخه‌های دیگر گوشی Galaxy J3 با شماره مدل SM-J336AZ و SM-J337AZ توسعه می‌یابد. اگر سامسونگ به دنبال عرضه گوشی جدیدش از طریق اپراتور Sprint باشد، احتمالاً نام تجاری Galaxy J3 Emerge 2 برای آن درنظر گرفته خواهد شد.

image

 در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری، اطلاعات چندانی منتشر نشده است؛ هرچند، آخرین شایعات به عرضه این مدل با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 اشاره دارد. علاوه‌براین، انتظار داریم نسخه 2018 گوشی Galaxy J3 به دو گیگابایت رم و تراشه اگزینوس 7570 با فرکانس 1.43 گیگاهرتز برای هر هسته پردازشی، مجهز شده باشد. لازم به‌ذکر است که سامسونگ روی یک گوشی دیگر از سری Galaxy J3 کار می‌کند که با نام تجاری Galaxy J3 Pro به بازار عرضه خواهد شد؛ نسخه Pro در بیشتر مشخصات سخت‌افزاری با مدل پایه، مشابه است اما از تراشه قدرت‌مندتر اگزینوس 7885 با فرکانس 1.59 گیگاهرتز بهره می‌گیرد.

علاوه‌بر نسخه 2018 گوشی Galaxy J3، سامسونگ به دنبال آماده‌سازی مدل جدید گوشی Galaxy J7 است؛ قدرت‌مندترین نسخه از این گوشی به نمایشگر 5.6 اینچی، سه گیگابایت رم و تراشه نامشخص اگزینوس سامسونگ مجهز شده است. ضمن اینکه به همراه مدل 2018 گوشی Galaxy J3 و Galaxy J7، گوشی دیگری از سری Galaxy J با نام تجاری Galaxy J8 به بازار عرضه خواهد شد که بهترین مشخصات سخت‌افزاری در میان گوشی‌های سری Galaxy J سامسونگ برای آن درنظر گرفته می‌شود.

آخرین مدل عرضه شده از گوشی Galaxy J3، به صفحه‌نمایش 5.0 اینچی با رزولوشن HD مجهز شده بود؛ ضمن اینکه از دوربین 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی بهره می‌گیرد. برای عکاسی سلفی نیز، سامسونگ از سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده کرده است. این مدل با دو گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، تراشه چهار هسته‌ای اگزینوس 7570 و باتری 2400 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)