خانهاخبار
مشخصات مدل 2018 گوشی Galaxy J7 سامسونگ

مشخصات مدل 2018 گوشی Galaxy J7 سامسونگ

مدل 2018 گوشی Galaxy J7 سامسونگ در FCC فاش شده است و ابعاد احتمالی گوشی، به عرضه آن با صفحه‌نمایش 5.6 اینچی اشاره دارد.
۱۳۹۷/۱/۳

سری گوشی‌های Galaxy J سامسونگ، مقرون‌به‌صرفه‌ترین محصولات این شرکت هستند؛ این خانواده، شامل مدل‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت است و به‌نظر می‌رسد که یک مدل جدید نیز به‌زودی از این سری معرفی خواهد شد. آن‌طور که پیداست، سامسونگ آماده می‌شود تا نسخه 2018 گوش Galaxy J7 و دیگر مدل‌ها از سری Galaxy J را برای عرضه رسمی، آماده نماید؛ این مدل، همواره قدرت‌مندترین گوشی از خانواده Galaxy J بوده است اما امسال، سامسونگ یک گوشی Galaxy J8 و Galaxy J8 Plus عرضه خواهد کرد که مشخصات سخت‌افزاری بهتری خواهند داشت.

برطبق اطلاعات به‌دست آمده از FCC، مدل 2018 گوشی Galaxy J7 توسط سامسونگ در حال توسعه است. گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-J720F موفق به دریافت تأییدیه از FCC شده است و با توجه به شماره مدل این دستگاه، گمان می‌کنیم گوشی فاش شده نسخه 2018 گوشی Galaxy J7 باشد. در اطلاعات فاش شده از این گوشی، به مشخصات‌فنی آن اشاره نمی‌شود اما گواهی به ثبت رسیده در FCC برای این مدل، حاوی نکاتی پیرامون ابعاد آن است؛ جدیدترین گوشی سامسونگ، 153 میلی‌متر طول و 76 میلی‌متر عرضه خواهد شد. به همین جهت، مدل جدید Galaxy J7 از نسخه‌های پیشین بزرگ‌تر خواهد بود. با توجه به ابعاد کلی گوشی، به‌نظر می‌رسد این مدل به صفحه‌نمایش 5.6 اینچی مجهز شده باشد؛ البته مشخص نیست ابعاد نمایشگر، 18:9 خواهد بود یا از صفحه‌نمایش معمول 16:9 استفاده می‌شود.

image

آن‌طور که در FCC مشخص شده است، مدل 2018 گوشی Galaxy J7 از باندهای 5، باند 3، باند 7، باند 38 و باند 41 FDD پشتیبانی می‌کند؛ ضمن این گوشی با پشتیبانی از بلوتوث 5.0 ارائه خواهد شد. آنچه در بالا گفته شد، تنها مشخصاتی است که برای گوشی جدید  Galaxy J7 سامسونگ در آزمون FCC فاش شده.

در حال‌حاضر، جزئیات پیرامون دوربین، زمان عرضه یا قیمت احتمالی این مدل نداریم. با این‌حال، گوشی Galaxy J7 اخیراً در آزمون گیک‌بنچ با شماره مدل متفاوت SM-J737P فاش شده است و براساس اطلاعات به‌دست آمده، تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس 7885 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز برای هر هسته پردازشی، قدرت آن‌را تأمین می‌کند. تراشه مذکور از واحد پردازش گرافیکی Mali G71 استفاده می‌کند؛ این واحد پردازشی، رندر محتوای گرافیکی را برعهده خواهد داشت. این مدل به دو گیگابایت رم مجهز شده است؛ به همین جهت، گمان می‌کنیم مدل فاش شده نسخه ارزان‌قیمت گوشی Galaxy J7 باشد. مدل 2017 این گوشی نیز در نسخه‌های مختلفی عرضه شده بود؛ البته قدرت‌مندترین آن به سه گیگابایت رم مجهز شده است.

برای مقایسه، باید اشاره کرد که مدل 2018 گوشی Galaxy J8 از تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس 7885، چهار گیگابایت رم، دوربین اصلی 13 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. نسخه 2017 گوشی Galaxy J7 که فعلاً قدرت‌مندترین گوشی از سری Galaxy J شناخته می‌شود، به نمایشگر 5.5 اینچی Full HD با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، سه گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی مجهز شده است. تراشه اگزینوس 7875 با هشت هسته پردازشی از نوع Cortex A53 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز، قدرت مدل 2017 گوشی Galaxy J7 را تأمین می‌کند.

شما چه انتظاری از میان‌رده‌های جدید سامسونگ از سری Galaxy J دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Ali

۱۳۹۷/۳/۲۵
همه چیز گلکسی جی 7 عالیه به غیر از حافظه داخلی حداقل انتظار میره که نسخه 2018 حداقل از حافظه 64 گیگا بایتی استفاده کنه

حسین

۱۳۹۷/۲/۸
انتظار من اینکه حافظه بالا باشه مثلا 32 گیگ داخلی کم کم باشه

پیمان

۱۳۹۷/۱/۳
حداقل انتظار اینه که حافظه بالاتری از 16 برای این گوشی استفاده‌ کنه. مثل اینکه سامسونگ فراموش کرده امسال سال 2018 هست و داره با رقبایی مثل هواوی رقابت میکنه که تو همین رنج قیمت و مشخصات، 64 گیگ حافظه برای گوشیاش استفاده میکنه.
از حافظه میگم چون خودم j7 2016 داشتم و میتونم بگم راضی بودم ازش اما واقعن بخاطر کمبود حافظه اذیت شدم. شاید بگین با مموری کارت میتونین افزایش بدین، اما واقعن هیچطوری نمیتونه جای حافظه اصلی رو بگیره، مخصوصن از جهت امنیت اطلاعاتِ دستگاهتون مثل عکسای شخصی. فقط برای یک لحظه فکر کنین گوشیتون با کلی عکس خانوادگی روی مموری گم بشه. ممکنه بگین نباید روی گوشی عکس خصوصی باشه، بله درسته چون خودمم خیلی زود انتقال میدم اما الان دیگه گوشی برای خیلیا حکم یه گاوصندوق داره.
بنظر من سامسونگ داره تو بخش حافظه عمدن کمکاری میکنه که اصلن خوشایند مشتری نیست