خانهاخبار
تصویر نمونه واقعی گوشی Huawei P20 فاش شد

تصویر نمونه واقعی گوشی Huawei P20 فاش شد

گوشی پرچمدار Huawei P20 در یک تصویر واقعی، به نمایش گذاشته شده است؛ تصویر به‌دست آمده، این مدل را به همراه P20 Lite فاش می‌کند.
۱۳۹۷/۱/۲

در کم‌تر از یک هفته، پرچم‌داران جدید هوآوی به صورت رسمی معرفی خواهند شد.  سری Huawei P20 برای رونمایی در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) در پاریس، فرانسه درنظر گرفته شده‌اند و در حال‌حاضر، جزئیات زیادی را پیرامون گوشی‌های جدید هوآوی می‌دانیم؛ گوشی Huawei P20 و Huawei P20 Pro در تصاویر مخفی زیادی به نمایش گذاشته‌اند یا اسناد مختلفی از مشخصات‌فنی آن‌ها به‌دست آمده است.

تصویری که اخیراً منتشر شده است، گوشی Huawei P20 را در کنار مدل Nova 3E (یا Huawei P20 Lite) به نمایش می‌گذارد؛ باید اشاره کرد که Nova 3E، نام تجاری P20 Lite برای عرضه در بازار چین و ایران است و مدل «پی 20 لایت» به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

هر دو گوشی Huawei P20 Lite و Huawei P20 با طراحی مشابه با آیفون 10 اپل عرضه خواهند شد؛ در بالای صفحه‌نمایش این دو گوشی، بریدگی وجود دارد که سنسور دوربین سلفی را به همراه بلندگوی اصلی درون خود جای داده است. برای اینکه Notch کوچک باقی بماند، طراحی جدیدی برای بلندگوی مخاطب درنظر گرفته شده است. با اینکه گوشی‌های Huawei P20 Lite و Huawei P20 در بالای صفحه‌نمایش بریدگی دارند، اما تنها به آن برای اشغال فضایی از پنل جلوی گوشی رضایت نداده‌اند! حاشیه‌ی پایین نمایشگر نیز در مدل Huawei P20 حفظ شده است تا دکمه‌ی فیزیکی Home را جای دهد؛ سسنور اثرانگشت با این دکمه ادغام شده است. در مدل P20 Lite نیز، حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش به منظور جای‌گیری لوگوی Huawei تعبیه شده است. هر دو مدل، کلیدهای فیزیکی تنظیم صدا و پاور را در لبه‌ی سمت راست خود حفظ کرده‌اند.

گوشی پرچمدار Huawei P20 به دوربین دوگانه با لنزهای Leica مجهز خواهد بود و مدل P20 Lite که اخیراً در اروپا و چین معرفی شده است، از دوربین 16 و 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی استفاده می‌کند؛ دوربین اصلی توسط Leica بهینه نشده است. پنل پشتی گوشی‌ Huawei P20 از جنس شیشه خواهد بود؛ البته مشخص نیست آیا این مدل از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند یا خیر.

آخرین شایعات به عرضه گوشی پرچمدار Huawei P20 با صفحه‌نمایش 5.8 اینچی با نسبت ابعاد 19:9 و رزولوشن FHD+ اشاره دارد؛ برخلاف مدل Pro که از پنل نمایشگر OLED بهره می‌گیرد، پرچم‌دار P20 با صفحه‌نمایش IPS LCD ارائه خواهد شد. 

هر دو مدل با تراشه Kirin 970 همراه شده‌اند؛ همان پردازنده‌ای که هوآوی در سری Mate 10 شامل دو گوشی Mate 10 و Mate 10 Pro به کار گرفته بود. این پردازنده، به هشت هسته پردازشی مجهز شده است و از واحد پردازش عصبی (NPU) استفاده می‌کند. گوشی Huawei P20 با چهار گیگابایت رم و مدل Pro آن با شش گیگابایت رم در دسترس قرار خواهد گرفت؛ مدل 5.8 اینچی پرچم‌داران 2018 هوآوی به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده‌اند اما مدل Pro را می‌توانید با 256 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنید! شایعه شده است جدیدترین پرچمدار هوآوی با قیمت 680 یورو در اروپا عرضه خواهد شد و مدل Huawei P20 Pro نیز نزدیک به 900 یورو قیمت‌گذاری شده است. 

انتظار می‌رود هر دو مدل با سیستم‌عامل اندروید 8.1 به صورت رسمی در ماه آوریل به بازار عرضه شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

غلام رضا

۱۳۹۷/۱/۲
بررسی میکنید درباره میکروفن و اسپیکر گوشی هم بخشی بزارید
مثلا اسپیکر استریو داره یا نه