خانهاخبار
پرچمدار Mate X هوآوی؛ اولین گوشی با 512 گیگابایت حافظه داخلی

پرچمدار Mate X هوآوی؛ اولین گوشی با 512 گیگابایت حافظه داخلی

تازه‌ترین اسناد آژانس رگولاتوری TENAA نشان می‌دهد که هوآوی یک پرچمدار تازه به نام Mate X را با 512 گیگابایت حافظه داخلی در دست توسعه دارد.
۱۳۹۷/۱/۲

چند هفته پیش یک گوشی مرموز هوآوی با شناسه NEO-AL00 از آژانس رگولاتوری TENAA مجوز دریافت کرد. در ابتدا شایعه شد که این گوشی هم احتمالا یکی از نسخه‌های سری P20 است اما همان‌طور که می‌دانید، مشخصات گوشی‌های سری P20 هوآوی تا به حال بارها منتشر شده‌اند و شناسه هیچکدام از آن‌ها با این گوشی هوشمند مرموز یکسان نیست. حالا اغلب نظریه پردازان صنعت موبایل معتقدند که NEO-AL00 درواقع از سری دیگری است و Mate X نام گذاری می‌شود.

Mate X ظاهرا یک گوشی تازه در میان پرچمداران برند هوآوی به شمار می‌رود. اسناد فرم ور این گوشی نشان می‎دهند که از پردازنده Kirin 970 قدرت می‌گیرد و در شایعه ‌ها هم اشاره شده است در کانفیگ 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود.

image

پیش بینی می‌شود که حدس‌ها درباره پردازنده Mate X صحت داشته باشند چراکه هوآوی هنوز پردازنده قدرتمندتر از آن معرفی نکرده است. از طرف دیگر حالا اطلاعات تازه‌تری منتشر شده‌ است که نشان می‌دهد شایعه بعدی صحت ندارد.

فهرست TENAA حالا به روزرسانی شده و مشخصات دیگری هم به آن اضافه شده است. حالا دیگر می‌دانیم گوشی Mate X 6 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

در حال حاضر 256 گیگابایت بیشترین مقدار حافظه داخلی است که گوشی‌های هوشمند معدودی به آن مجهز هستند و Mate X هم احتمالا اولین گوشی با 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

البته کمپانی سامسونگ هم سال گذشته اعلام کرد که قصد دارد یک گوشی با حافظه داخلی 512 گیگابایت تولید کند اما چنین نسخه‌ای برای دوگانه تازه Galaxy S9 و S9 Plus خود معرفی نکرد. از طرفی عجیب نیست اگر این غول تکنولوژی قصد داشته باشد نسخه 512 گیگابایتی از پرچمداران مذکور خود را در آینده نزدیک معرفی کند.

همچنین لازم است ذکر کنیم که حافظه 512 گیگابایتی منحصرا برای گوشی‌های هوشمند نیست و ممکن است رایانه‌های Always Connected که از پردازنده اسنپ‌دراگون 800 قدرت می‌گیرند هم در نسخه‌ای با حافظه داخلی جالب توجه 512 گیگابایت معرفی شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

احمد

۱۳۹۷/۱/۴
سلام دوستان عزیز من یکی از کاربران برند گوشی های هوآوی هستم. حقیقتش خیلی اطلاعات فنی خوبی در مورد این برند نداشتم. فقط دلم می خواست به جای استفاده از برندهای تکراری مثل سامسونگ که امروزه تو دست هر کسی پیدا میشه، شانس خودمو امتحان کنم و از یه برند دیگه استفاده کنم. ولی باور نمی کنید از وقتی مشتری این برند شدم تازه فهمیدم که گوشی هایی که امروزه بازار ایران رو پر کرده و فروشنده ها هم اصرار به فروششون دارن در مقابل برند هو اوی حتی نمی تون عرضه اندام کنن. راستش چون من خیلی راضی هستم گفتم حیفه این تجربه رو در اختیار دوستان فضای مجازی نذارم. امتحان کنید پشیمون نمیشید. هم ارزونه و هم قابلیت های بسیار خوبی داره. ضمنا خیلی گوشی هاش خوش دسته... خلاصه من که اصلا پشیمون نشدم. راستی دوستان عزیز یادتون باشه این کمپانی هر ساله جشنواره هایی تو ایران برگزار می کنه که می تونید با قیمت مناسبتر گوشی مورد نظرتون رو تهیه کنید. و هدایای زیادی رو بگیرید.

آرمین

۱۳۹۷/۱/۳
خودشو ناراحت نکن
هووای بزودی کل بازار موبایل ایران و شاید دنیا را می گیره شما هم لابد غصه میخوری ولی اشکال نداره

مهراد

۱۳۹۷/۱/۲
از نظری که دادی کاملا مشخصه چیزی از تکنولوژی و موبایل کلا سر در نمیاری
و اینکه شما غیر از فیلم ها و تبلیغات هیچ کسیو پیدا نمیکنی که گوشی ضد آبشو ببره داخل آب یا حتی بزاره آب بهش بپاشه. پس اصلا ضد اب بودن مهم نیست چون هیچ گوشیی کاملا ضد آب نیست

الهام

۱۳۹۷/۱/۲
خب دوستان!
سال نوی همگی به خیر ...
و اما اندر حکایات تولیدات هواوی ...
یحتمل بازم ازین مدل،
یه ورژنش اصطلاحا ضد اب نیس
ی مدلشو ضد قطره میزنه
ی مدلشو هم ضد پاشش آب
یه مدلشو هم ضد اب تا سیم ثانیه و
نهایتا هم یمدل میزنه پورشه دیزاین و قد باباش قیمت میذاره روش که اپل هم لنگ میندازه پیشش ..
بهرحال پرچم سنت "ایرادخودرو" و "سایپاد"!!!! ایران، توسط این کمپانی شرقی همیشه بالاست ...