خانهاخبار
گوشی Meizu E3 با نسبت تصویر 18:9 و دوربین دوگانه معرفی شد

گوشی Meizu E3 با نسبت تصویر 18:9 و دوربین دوگانه معرفی شد

میزو از یک گوشی مدرن با مشخصات میان رده سطح بالا رونمایی کرد. Meizu E3 در 4 نسخه مختلف معرفی شده است و نسبت تصویر 18:9 بهره می‌برد.
۱۳۹۷/۱/۲

کمپانی میزو سرانجام پس از ماه‌ها انتشار شایعه‌ها و خبرهای مختلف درباره Meizu E3 این گوشی میان رده سطح بالا را در خلال رویدادی رسمی در کشور چین معرفی کرد. این گوشی از ویژگی‌ها و مشخصات سطح بالا و چشمگیری مانند نسبت تصویر 18:9، پردازنده اسنپ‌دراگون 636، 6 گیگابایت رم، دوربین اصلی دوگانه باکیفیت و تکنولوژی شارژ سریع 20 واتی پشتیبانی می‌کند.

طراحی، صفحه نمایش و عملکرد

گوشی Meizu E3 با بدنه یکپارچه از جنس فلز طراحی شده و در ابعاد 156.8 × 75 × 7.6 میلی متر ساخته شده است. این گوشی همچنین 160 گرم وزن دارد و می‌توانید خطوط آنتن آن را در لبه بالا و پایین فریم مشاهده کنید. این گوشی هوشمند هم مانند Meizu M6S به حسگر اثرانگشت در کناره فریم مجهز شده که در سمت راست قرار گرفته است. دکمه پاور هم بالای حسگر مذکور تعبیه شده است در حالی که دکمه‌های تنظیم صدا در لبه سمت چپ قرار گرفته‌اند.

image

گوشی تازه Meizu E3 صفحه نمایش 5.99 اینچی LTPS In-Cell با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس 2160 در 1080 و نسبت نمایش 18:9 دارد و پردازندع 14 نانومتری اسنپ‌دراگون 636 با رم 6 گیگابایتی LPDRR4X به آن قدرت می‌بخشد. Meizu E3 قرار است در دو نسخه با حافظه رم مشابه اما حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت روانه بازار شود.

image

ظرفیت باتری این گوشی 3360 میلی آمپر ساعت گزارش شده است که کاربران را قادر می‌سازد 6 ساعت مداوم به صورت آنلاین یا 86 ساعت آفلاین ویدیو تماشا کنند و حدودا 6 ساعت هم بی وقفه به بازی بپردازند. باتری Meizu E3 از تکنولوژی mCharge بهره می‌برد که ضمن فراهم آوردن امکان شارژ سریع 20 واتی، از داغ شدن بیش از حد آن پیشگیری می‌کند. این تکنولوژی باعث می‌شود باتری گوشی مذکور تنها در 30 دقیقه بتواند تا 53% شارژ شود.

دوربین و سایر مشخصات

Meizu E3 به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه و چینش عمودی در گوشه بالا سمت چپ پنل مجهز شده است که لنزهای آن Sony IMX362 و IMX350 هستند. لنز اصلی 12 مگا پیکسلی آن دیافراگم 1.9 دارد و اندازه پیکسلی‌اش 1.4 میکرون است. لنز ثانویه دوربین اصلی هم 20 مگا پیکسلی با دیافراگم 2.6 در نظر گرفته شده و پوشش شیشه‌ای سپفایر هم روی هر دوی آن‌ها را پوشانده است. دوربین اصلی گوشی‌ E3 همچنین از ویژگی‌های بزرگنمایی اپتیکال 1.8 برابر، بزرگنمایی بی وقفه 2.5 برابر و فلش LED دوگانه پشتیبانی می‌کند.

image

گوشی Meizu E3 همچنین به حسگر سلفی 8 مگا پیکسلی با دیافراگم 2.0 مجهز شده است. دوربین سلفی این میان رده تازه به کمک الگوریتم ArcSoft می‌تواند تن پوست را در هنگام ثبت تصویر بهینه سازی کند. ویژگی تشخیص چهره هم به کمک این دوربین برای E3 فراهم آمده است.

البته حسگر اثرانگشت این گوشی قادر است در عرض 0.2 ثانیه قفل گوشی را باز کند. E3 همچنین از دکمه Super mBack بهره می‌برد که امکان دسترسی به صفحه خانه، عملکرد بازگشت به عقب و نمایش اپلیکیشن‌های اخیر را فراهم می‌آورد.

سیستم عامل اندروید نوقا نسخه 7.1.1 و پوسته اختصاصی Flyme 7 OS به صورت اختصاصی روی E3 نصب شده‌اند و هوش مصنوعی OneMind و وضعیت بازی نسخه 2.0 به همراه مودم LTE X12 برای اتصال به اینترنت پرسرعت 4G، بلوتوث نسخه 5.0، پورت ارتباطی USB Type-C، Wi-Fi 802.11 ac، 4G VoLTE، GLONASS، GPS و A-GPS از دیگر ویژگی‌های این گوشی مدرن هستند.

نسخه‌ها، قیمت و عرضه نهایی

Meizu E3 با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی 1799 یوان معادل 285 دلار قیمت دارد در حالی که نسخه سطح بالای آن با رم مشابه و حافظه داخلی 128 گیگابایت 1999 یوان معادل 315 دلار قیمت گذاری شده است. این گوشی قرار است در رنگ‌های متنوعی مانند آبی، مشکی و طلایی روانه بازار شود. جالب است بدانید که دکمه پاور در نسخه آبی Meizu E3 به رنگ قرمز طراحی شده است و کمپانی میزو هم اکسسوری‌های متنوعی را از Kumamon برای این گوشی در وب‌سایت خودش به فروش می‌رساند. ست کامل این اکسسوری‌های به قیمت 599 یوان معادل 95 دلار در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

image

مدل E3 J-20 Collector با اشاره به جت جنگنده J-20 نام گذاری شده است و نوعی نسخه سطح بالا و گران قیمت با شاسی روی به شمار می‌رود که در تعداد محدودی هم تولید شده است. این مدل هم در دو نسخه روانه بازار می‌شود. نسخه معمولی با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن 1999 یوان معادل 315 دلار قیمت دارد در حالی که نسخه 128 گیگابایتی‌اش 2499 یوان معادل 395 دلار قیمت‌گذاری شده است. میزو قرار است تنها 2000 نسخه از مدل Meizu E3 J-20 تولید کند و از تاریخ 9 آوریل به فروش برساند. این مدل همچنین قاب محافظ شخصی سازی شده J-20، کارت حافظه و پین مخصوص درآوردن سیم کارت دارد.

image

روند رزرو آنلاین گوشی‌های Meizu E3 در فروشگاه اینترنتی این سازنده و چند وب‌سایت دیگر از روز گذشته در چین آغاز شد اما فروش رسمی آن از 31 مارس (11 فروردین) شروع می‌شود. میزو هنوز درباره تاریخ عرضه جهانی این میان رده سطح بالا اظهار نظر نکرده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Genius Man

۱۳۹۷/۱/۲
اول اینکه آرزو میکنم شرکت‌های میزو اوپو ویوو شیائومی و وان‌پلاس در ایران نمایندگی رسمی داشته باشن
دوم اینکه دوستان اینو بدونید که اولین گوشیها از نظر قدرت کیفیت و مهمتر از همه چیزی که برای همه خیلی مهمه رابط کاربری همینا هستن اوپو ویوو میزو وان پلاس شیائومی نوبیا سامسونگ هواوی و غیره به ترتیب بهترینها از نظر فروش زیاد و محبوبیت در بازارهای جهانی بین مردم هستن
واقعا حیفه مردم ما از چنین چیزای خوبی بی بهره هستن و مجبورن با هزینه زیاد چیزای بدرد نخور بزارن توی جیب‌هاشون
با آرزوی روزی که همه این برندها در ایران نمایندگی رسمی داشته باشن