خانهاخبار
احتمال عرضه آیفون 10 اپل به رنگ مسی

احتمال عرضه آیفون 10 اپل به رنگ مسی

آن‌طور که پیداست، اپل درنظر دارد تا رنگ جدیدی از آیفون 10 را عرضه نماید؛ این مدل، به‌زودی به رنگ «مسی» نیز قابل خریداری خواهد بود.
۱۳۹۷/۱/۱

گوشی آیفون 10 تنها به دو رنگ نقره‌ای و خاکستری وارد بازار شد؛ با این‌حال، شایعاتی مبنی بر عرضه این گوشی به رنگ مسی وجود داشت. پیش از اینکه کوپرتینویی‌ها از آیفون 1000 دلاری خود رونمایی کنند، این مدل به رنگ مسی فاش شده بود و حتی ظاهراً برنامه‌هایی نیز برای تولید گسترده آن وجود داشته است؛ هرچند، این رنگ هیچ‌گاه به صورت رسمی معرفی نشد!

image

با این‌حال، به‌نظر می‌رسد اپل تصمیم گرفته است تا رنگ Blush Gold (مسی) آیفون 10 را به بازار عرضه نماید. براساس اطلاعات ارائه شده توسط افشاگر معروف، کوپرتینونشین‌ها آماده می‌شوند تا این رنگ را به بازار عرضه نمایند؛ ظاهراً این مدل با اسم‌مز D21A توسعه یافته است.

در رابطه با زمان معرفی رنگ طلایی آیفون 10، در حال‌حاضر اطلاعات چندانی وجود ندارد؛ ضمن اینکه مدتی پیش اعلام شده بود آیفون‌های 2018 اپل به رنگ «مسی» معرفی خواهند شد. هرچند، شگفت‌زده نمی‌شویم در صورتی‌که رنگ جدید آیفون 10 در رویداد WWDC 2018 یا پیش از آن به صورت رسمی معرفی شود؛ سال گذشته نیز رنگ Product Red آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به صورت رسمی توسط اپل معرفی شد. به همین جهت، این احتمال وجود دارد که رویه مذکور مجدداً تکرار شود.

در صورتی‌که رنگ مسی آیفون 10 به بازار عرضه شود، آیا آن‌را خریداری خواهید کرد یا برای عرضه مدل‌های 2018 منتظر خواهید ماند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)