خانهاخبار
گوشی Xiaomi Mi Mix 2S در یک پوستر تبلیغاتی فاش شد

گوشی Xiaomi Mi Mix 2S در یک پوستر تبلیغاتی فاش شد

گوشی پرچمدار شیائومی Mi Mix 2S در یک پوستر تبلیغاتی توسط این شرکت، به نمایش گذاشته شده است. مدل مذکور، به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود و طراحی مانند نسل قبل دارد.
۱۳۹۷/۱/۱

شرکت شیائومی به صورت رسمی از پرچم‌دار جدیدش با نام تجاری Mi Mix 2S در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) در شانگهای رونمایی خواهد کرد. به‌تازگی، این شرکت تصویر تبلیغاتی را منتشر کرده است که پرچم‌دار 2018 شیائومی را به نمایش می‌گذارد؛ ضمن اینکه از شعار تجاری «a technology, an art» نیز استفاده شده که مانند شعار تجاری مورد استفاده برای فبلت Mi Note 3 است. شیائومی، همواره به کیفیت و نوآوری در محصولات خود اهمیت می‌دهد و Mi Mix 2S از این موضوع مستثنی نخواهد بود.

image

همان‌طور که مشاهده می‌شود، Mi Mix 2S از سه طرف بدون حاشیه است و لبه‌ی پایین صفحه‌نمایش حفظ شده است. البته قسمت مربوط به دوربین سلفی، پوشانده شده است و به دلیل شباهت طراحی Mi Mix 2S به گوشی بدون حاشیه می میکس 2، اکنون می‌دانیم چرا این گوشی Mi Mix 3 نامیده نشده است!

در پوستر ارائه شده، خبری از قاب پشتی نیست؛ به همین جهت، نمی‌دانیم Mi Mix 2S چگونه خواهد بود. هرچند، انتظار داریم این گوشی در پنل پشتی مانند نسل قبل باشد؛ تنها به جای یک دوربین، با دوربین دوگانه عرضه شود. چینش سنسورهای دوربین احتمالاً مانند گوشی Redmi Note 5 خواهد بود که اخیراً توسط شیائومی در چین معرفی شده است؛ البته عملکرد آن‌ها در زمینه عکاسی و حتی جزئیات فنی، تفاوت چشمگیری خواهد داشت زیرا Mi Mix 2S یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود.

image

Mi Mix 2S با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام ارائه خواهد شد و در نیمه اول سال جاری میلادی، عنوان پرچم‌دار 2018 شیائومی را اتخاذ می‌کند؛ باید اشاره کرد که شیائومی در تابستان، از گوشی پرچمدار دیگری با نام Mi 7 رونمایی خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)