خانهاخبار
تصاویر ثبت شده با Huawei P20؛ پرچم‌دار جدید هوآوی عملکرد خیره‌کننده دارد!

تصاویر ثبت شده با Huawei P20؛ پرچم‌دار جدید هوآوی عملکرد خیره‌کننده دارد!

به‌نظر می‌رسد تصاویری با گوشی Huawei P20 به ثبت رسیده است؛ این تصاویر، در اینترنت منتشر شده‌اند و گمانه‌زنی‌های مختلف را مبنی بر عملکرد خیره‌کننده پرچم‌داران 2018 هوآوی در زمینه عکاسی تأیید می‌کنند.
۱۳۹۶/۱۲/۲۸

گوشی‌های سری P20 هوآوی به صورت در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) معرفی خواهند شد و سه مدل از این خانواده رونمایی می‌شود؛ آن‌طور که پیداست، گوشی Huawei P20 و Huawei P20 Pro به عنوان پرچم‌داران 2018 هوآوی و جانشین P10 و P10 Plus ارائه خواهند شد و مدل Lite نیز به عنوان یک گوشی میان‌رده، جایگزین P10 Lite خواهد بود. در میان سه گوشی جدید هوآوی، مدل Pro بیشترین توجه را به خود معطوف کرده است زیرا از سه دوربین در پنل پشتی استفاده می‌کند؛ دیگر گوشی‌های هوآوی از سری P20 با دوربین دوگانه ارائه شده‌اند.

image

به‌تازگی، تصاویری منتشر شده است که به‌نظر می‌رسد با یکی از سه گوشی هوآوی از سری P20 به ثبت رسیده؛ در اطلاعات این تصاویر، به دستگاهی با شماره مدل EML-AL00 اشاره می‌شود. باید اشاره کرد که مدتی پیش، اعلام شده بود گوشی Huawei P20 با اسم‌رمز «امیلی» در حال توسعه است و EML می‌تواند به اسم‌رمز این مدل اشاره داشته باشد؛ هرچند، ممکن است EML کُدنام گوشی‌های دیگر هوآوی از سری P20 باشد و این موضوع در حال‌حاضر، مشخص نیست.

image

صرف‌نظر از اینکه گوشی‌های جدید هوآوی از سری P20 تا چه اندازه در زمینه عکاسی خیره‌کننده خواهند بود، این شرکت نمی‌تواند پرچم‌داران جدیدش را از طریق اپراتورها و طرح‌های مختلف به شهروندان آمریکا عرضه نماید. دولت آمریکا، اخیراً اپراتورها را از فروش گوشی‌های هوآوی منع کرده است و حتی به شهروندان این کشور نیز توصیه می‌شود که گوشی‌های هوشمند هوآوی را خریداری نکنند؛ هرچند، صحت دلایل مقامات آمریکا برای منع فروش گوشی‌های هوآوی به اثبات نرسیده و واهی است!

مشخصات گوشی‌های جدید هوآوی، در ادامه ذکر شده است:

  • هوآوی P20: نمایشگر 5.7 اینچی FHD+ با نسبت ابعاد 19:9 از نوع IPS LCD، چهار یا شش گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه، تراشه Kirin 970 با هشت هسته پردازشی، دوربین دوگانه 12 و 20 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 3400 میلی‌آمپر ساعت و سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0
  • هوآوی P20 Pro: نمایشگر 6.0 اینچی FHD+ با نسبت ابعاد 19:9 از نوع OLED، شش گیگابایت رم، 64 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه، تراشه Kirin 970 با هشت هسته پردازشی، دوربین سه‌گانه 12، 16 و 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت و سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0
  • هوآوی P20 Lite: نمایشگر 5.8 اینچی FHD+ با نسبت ابعاد 19:9 از نوع IPS LCD، چهار گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه، تراشه Kirin 659 با هشت هسته پردازشی، دوربین دوگانه 16 و 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت و سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

ماهت بمیرد اسمان

۱۳۹۶/۱۲/۲۹
خانواده پی بیست ؟؟؟؟
منظورت گوشیه p20 از خانواده پی هستش؟پی بیست مگه خانوادس اخه؟خداااایا خودت ظهور کن ایندفعه

وحید

۱۳۹۶/۱۲/۲۸
فکر نکنم زر سه میلیون باشن. p20 lite الان نزدیک دو میلیون میشه کجای این میان رده میشه پول ملی نیست که پهنه پهن

امین کاویان

۱۳۹۶/۱۲/۲۸
با سلام خدمت دوستان عزیز و سایت خوب gsm
من یکی از کاربران برند گوشی های هوآوی هستم. وقتی می خواستم گوشی این برند رو بخرم، حقیقتش خیلی اطلاعات فنی خوبی در مورد این برند نداشتم. فقط دلم می خواست به جای استفاده از برندهای تکراری مثل سامسونگ که امروزه تو دست هر کسی پیدا میشه، شانس خودمو امتحان کنم و از یه برند دیگه استفاده کنم. ولی باور نمی کنید از وقتی این گوشی رو گرفتم تازه فهمیدم که گوشی هایی که امروزه بازار ایران رو پر کرده و فروشنده ها هم اصرار به فروششون دارن در مقابل برند هو اوی حتی نمی تون عرضه اندام کنن. راستش چون من خیلی راضی هستم گفتم حیفه این تجربه رو در اختیار دوستان فضای مجازی نذارم. امتحان کنید پشیمون نمیشید. هم ارزونه و هم قابلیت های بسیار خوبی داره. ضمنا خیلی خوش دسته... خلاصه من که اصلا پشیمون نشدم.
راستی دوستان عزیز یادتون باشه این برند هر ساله جشنواره هایی تو ایران برگزار می کنه(که الان هم توجشنواره هست) که می تونید با قیمت مناسبتر گوشی مورد نظرتون رو تهیه کنید.

mani

۱۳۹۶/۱۲/۲۸
بی صبرانه منتظرم بیاد که بگیرمش
هواوی واقعا قوی داره کار میکنه یکی 2 ساله و قیمت گذاری تناسب کامل با امکانات موجودش داره
طراحی پی ۲۰ و پی ۲۰ لایت توسط TENAA، سازمان تنظیم مقررات چین، تایید شده است. پی ۲۰ لایت با یک صفحه نمایش ۵.۸۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۲۸۰ و نسبت تصویر ۱۹:۹، دوربین دوگانه ۱۶ و۲ مگاپیکسلی پشتی، یک دوربین جلو‌ی ۲۴ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۲۹۰۰ میلی آمپری عرضه می‌شود. سیستم عامل اندروید ۸ اوریو همراه با رابط اختصاصی EMUI 8.0 برای این گوشی در نظر گرفته شده است.
در بازار اروپا، هواوی پی ۲۰ لایت ۳۶۹ یورو، هواوی پی ۲۰ در حدود ۶۷۹ یورو و هواوی پی 20 پرو، ۸۹۹ یورو خواهد بود. انتظار می‌رود که ارزانترین مدل به یک چیپ کرین میان رده و دو محصول دیگر به کرین ۹۷۰، تراشه پرچمدار هواوی، مجهز باشند.

Meysam

۱۳۹۶/۱۲/۲۸
این گوشی عالی خواهد بود...