خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از G7 ال‌جی با الهام از آیفون 10!

تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از G7 ال‌جی با الهام از آیفون 10!

تصاویر و ویدیوی مفهومی تازه‌ای منسوب به G7 ال جی منتشر شده و طراحی ظاهری آن را به نمایش گذاشته است. این گوشی هم ظاهرا با الهام از آیفون 10 و با بریدگی حاشیه طراحی شده است.
۱۳۹۶/۱۲/۲۸

کمپانی ال جی ماه گذشته پرچمدار تازه خود را به نام V30S ThinQ در نمایشگاه MWC 2018 اسپانیا معرفی کرد و پیش بینی می‌شود G7 پرچمدار بعدی آن باشد. تصاویر رندر شده متعددی منسوب به این گوشی چند روز پیش در دنیای وب منتشر شدند و به دنبال آن‌ها حالا شاهد انتشار ویدیوی مرتبط با این تصاویر هستیم که طراحی ظاهری و نمای این گوشی تخیلی را به خوبی به نمایش می‌گذارد. بریدگی حاشیه در قسمت بالای صفحه نمایش که دوربین سلفی 8 مگا پیکسلی و بلندگوی مکالمه در آن قرار گرفته‌اند و شبیه بریدگی حاشیه در آیفون 10 اپل طراحی شده، احتمالا مهم‌ترین نکته در این ویدیوی مفهومی است. طراحی بریدگی حاشیه به شکل پیش رو ابتدا با آیفون 10 و در نوامبر سال گذشته معرفی شد اما بسیاری از سازندگان گوشی‌های اندرویدی تازه در تلاش هستند در طراحی دستگاه‌هایشان از آن الهام بگیرند. این ویدیوی مفهومی از گوشی G7 ال جی توسط کانال تکنولوژی Science and Knowledge طراحی و در شبکه اجتماعی یوتیوب هم منتشر شده است.

image

از دیگر نکات مهم در طراحی ظاهری این گوشی مفهومی می‌توان به نسبت بالای پنل نمایش به بدنه و همچنین حاشیه‌های بسیار باریک در کناره‌ها و پایین صفحه اشاره کرد. به نظر می‌رسد که پنل‌های G7 از جنس شیشه طراحی شده باشند و فریم آن هم آلومینیومی باشد. در پنل پشتی آن دوربین دوگانه با لنزهای 16 مگا پیکسلی و چینش عمودی دیده می‌شود که طبق ادعای طراح از ویژگی‌ فوکوس خودکار لیزری بهره می‌برد و فلش LED هم آن را همراهی می‌کند. همچنین جالب است که حسگر اثرانگشت آن در پنل پشتی زیر دوربین اصلی قرار گرفته و به جای آن به حسگر زیر صفحه نمایش اشاره نشده است. بر اساس این تصاویر رندر شده، گوشی G7 صفحه نمایش 6 اینچی OLED با وضوح تصویر 1440 در 3120 و نسبت تصویر 19:9 دارد و محافظ Corning Gorilla Glass 6 هم روی آن را پوشانده است. همچنین گفته می‌شود که این گوشی به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو بهره می‌برد و رابط کاربری اختصاصی سازنده هم روی آن نصب می‌شود. انتظار می‌رود این پرچمدار سطح بالا همچنین از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی و پشتیبانی از عملکردهای هوش مصنوعی قدرت بگیرد و با 6 گیگابایت رم و 64 / 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از درگاه کارت حافظه جانبی microSD معرفی شود. طراحان کانال Science and Knowledge همچنین معتقدند گوشی تازه ال جی با باتری لیتیوم پلیمری و ظرفیت 3200 میلی آمپر با پشتیبانی از شارژ سریع نسخه 4.0 در 4 رنگ مشکی، طلایی، سفید و آبی روانه بازار می‌شود.

این کانال فعال ادعا می‌کند گوشی G7 ال جی احتمالا در ماه مه و به قیمت 545 دلار رسما معرفی خواهد شد؛ اما کمپانی مذکور هنوز رسما درباره این گوشی اظهار نظر نکرده است. البته تصاویر پیش رو و مشخصات فنی که به آن‌ها اشاره کردیم هم رسمی نیستند و فعلا باید در حد شایعه به آن‌ها بنگریم. همان‌طور که می‌دانید، مقامات رسمی ال جی اخیرا اعلام کردند که معرفی گوشی از سری پرچمداران G این سازنده همچنان ادامه خواهد داشت و به همین خاطر نمی‌توان ادعا کرد که G7 معرفی نمی‌شود. البته ممکن است نام تجاری نهایی دیگری برای گوشی مذکور انتخاب شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Mahdi

۱۳۹۶/۱۲/۲۹
خداوکیلی پشتش مثل نوکیا۸ سیریکوست....

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۲۸
G7 آخرین دستاوردِ ال‌جی و به‌واقع آخرین خُمپاره‌ء ال‌جی‌ست که شلیک میشه?... و اگر عمل نکنه.. دودمانِ ال‌جی به باد میره