خانهاخبار
نمایش باگ قدیمی iOS 11 در ویدیوی تبلیغاتی آیفون 10!

نمایش باگ قدیمی iOS 11 در ویدیوی تبلیغاتی آیفون 10!

اپل برای جذب کاربران به سمت ویژگی‌های نوین آیفون 10 خود ویدیوی تبلیغاتی تازه‌ای منتشر کرده و قابلیت Face ID آن را تبلیغ کرده است. اما در این میان یک باگ تقریبا قدیمی سیستم عامل iOS 11 هم دیده می‌شود.
۱۳۹۶/۱۲/۲۸

کمپانی اپل سال گذشته تازه‌ترین گوشی سطح بالای خود را به نام آیفون 10 و با تغییرات چشمگیر در طراحی ظاهری معرفی کرد. آیفون 10 درواقع اولین گوشی اپل است که دکمه فیزکی خانه در آن به خاطر کاهش حاشیه‌های صفحه حذف شده  است. این موضوع همچنین باعث شد اپل Touch ID را هم حذف و قابلیت تازه Face ID را جایگزین آن کند. قابلیت تازه Face ID از حسگرهای سه بعدی نوینی قدرت می‌گیرد که در بریدگی حاشیه موجود در پنل نمایش آیفون 10 طراحی شده است. همان‌طور که می‌دانید، این گوشی با استقبال گرم کاربران و علاقه‌مندان به گوشی‌های آیفون مواجه شد اما سیستم عامل تازه iOS 11 شروع چندان موفقی نداشت. از طرفی اپل از زمان معرفی این سیستم عامل تازه در ماه سپتامبر سال گذشته تا به حال بارها نسخه‌های تازه‌تری از آن را منتشر و تلاش کرده است باگ‌ها و مشکلاتش را رفع کند.

image

اپل حالا ویدیوی تبلیغاتی تازه‌ای درباره آیفون 10 و قابلیت Face ID خودکار منتشر کرده که باعث ایجاد بحث شده است. خبرگزاری 9to5Mac توانسته است یک باگ تقریبا قدیمی از سیستم عامل iOS 11 را در انتهای این تبلیغ ویدیویی کشف کند. متن پیام کوتاه درواقع باید درون حباب محیطی‌اش باقی بماند اما در ویدیوی پیش رو شاهد هستیم که با فاصله زمانی بسیار کوتاهی معادل کسری از ثانیه پیش از آن ظاهر می‌شود. البته چنین تأخیر زمانی روی سیستم عامل‌های مختلف گوشی‌های هوشمند تقریبا رایج و بدون مشکل به نظر می‌رسد. از طرفی نمایش آن در ویدیوی تبلیغاتی رسمی تنها می‌تواند مشکلات و باگ‌های iOS 11 را برجسته‌تر نشان دهد.

البته مشکل مذکور تنها باگ iOS 11 نیست. مشکلات رابط کاربری در تعامل با اپلیکیشن Music و حتی مشکلات مربوط به چرخش صفحه نمایش هم تا به حال توسط کاربران متعددی گزارش شده‌اند. همچنین در ادامه شناسایی باگ‌های مختلف در این سیستم عامل گزارش شده است که کمپانی اپل احتمالا قصد دارد به جای انتشار iOS 12، تجربه کاربری را در iOS 11 تا سال آینده دستخوش تغییر کند.

آیفون 10 اپل صفحه نمایش 5.8 اینچی از نوع OLED به نام Super Retina دارد و به پورت Lightning، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی  و سیستم عامل iOS 11.1 مجهز شده است. پردازنده داخلی آن A11 Bionic است و با 3 گیگابایت رم معرفی شده است. حافظه داخلی دو نسخه متفاوت آیفون 10 اپل 64 و 256 گیگابایت است و از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی نمی‌کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

نیما

۱۳۹۶/۱۲/۲۹
لطفا وقتی اطلاعات کافی نداری ، به بقیه توضیحات نده.
ممنون !

salar

۱۳۹۶/۱۲/۲۸
با سلام خدمت دوستان عزیز
میخواستم یه سری توضیح برای خرید گوشی در مورد برند اپل بدم خدمتتون
کمپانی اپل طی چند سال گذشته و به خصوص بعد از مرگ استیو جابز ابتکار و خلاقیت خود را از دست داده و در سری جدید خود دچار مشکل در سیستم تشخیص چهره بود، حتی در رونمایی گوشی هم این مشکل بروز کرد. از دیگر مشکلات اپل میشه به دسترسی محدود اپل استور و OS نام برد. همچنین خودِ شرکت اپل، طی بیانیه ای اظهار کرد که سرعت دستگاه های قدیمی خود را به مرور کاهش می دهد. و در کشور ما متاسفانه هیچ گونه پشتیبانی رسمی از سوی شرکت از مصرف کننده نمی شود. مثال بارز آن طرح رجیستری گوشی های اپل بود که بسیاری از مردم را با مشکل مواجه کرده و مجبور شدند گوشی های خود را تعویض کنند. قیمت بسیار بالا، در کنار امکاناتی که این گوشی ارائه می دهد مشتری ها را نمی تواند راضی نگه دارد و به نظر من در سال های آینده اپل مشتری هایش را در ایران از دست خواهد داد. باطری های فرسایشی از دیگر مشکلات این گوشی هاست.

عرشیا

۱۳۹۶/۱۲/۲۸
ظرفت باتری ۲۷۱۶ میلی امپره نه ۳۰۰۰میلی امپر لطفا ویرایشش کنید

Ali akbar

۱۳۹۶/۱۲/۲۸
سلام
دوستانی که ios 11 هستن پشتیبانی زبان فارسی اضافه شده

مجید

۱۳۹۶/۱۲/۲۸
من دوباره همین الان که نگاه کردم جمله Where R U داخل حباب بود که !!! یعنی این ویدئو هم Update شده اونوقت !!!