خانهاخبار
Subway Surfers اولین بازی با رکورد 1 میلیارد بار دانلود!

Subway Surfers اولین بازی با رکورد 1 میلیارد بار دانلود!

بازی محبوب Subway Surfers پس از 6 سال از تاریخ انتشار اولیه توانسته است رکورد 1 میلیارد بار دانلود را ثبت کند. Subway Surfers اولین بازی موبایلی است که چنین رکوردی ثبت کرده.
۱۳۹۶/۱۲/۲۷

توسعه‌ دهندگان SYBO و Kiloo Games چند روز پیش رسما اعلام کردند بازی بی پایان Subway Surfers که طراحی و منتشر کرده‌اند، تا به حال بیش از 1 میلیارد بار در Google Play Store توسط کاربران دانلود شده است.

بازی موبایلی Subway Surfers حدودا 6 سال پیش رسما معرفی و منتشر شد اما توسعه دهندگان آن از پشتیبانی دائمی‌اش دست برنداشته‌اند و آن را به صورت ماهانه با محتوای تازه به روزرسانی می‌کنند. آن‌ها همچنین ادعا می‌کنند Subway Surfers در زمره محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی سال 2017 قرار داشته و سال گذشته بیش از سایر بازی‌ها دانلود شده است.

image

ظاهرا این بازی سال گذشته توانسته با 400 میلیون بار دانلود ارگانیک روی پلتفرم‌های موبایلی اندروید و iOS رکورد تعداد دانلود سالانه خودش را بشکند. البته داستان همینجا خاتمه نمی‌یابد چراکه ماتیاس گردال نورویگ، مدیر عامل SYBO Games، سورپرایزهای بیشتری را در روند ادامه فعالیت بازی Subway Surfers وعده داده است.

توسعه‌دهندگان این بازی تا به حال 79 تور جهانی را برای موقعیت بازی Subway Surfers معرفی کرده‌اند که پرو، سن پترزبورگ و قاهره در این میان محبوب‌ترین آن‌ها شناخته شده‌اند. نظر شما درباره این بازی محبوب چیست؟ آیا شما هم از کاربران Subway Surfers هستید؟

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محسن

۱۳۹۶/۱۲/۲۷
خداییش کسی که هنوز اینو بازی میکنه خیلییی خیلییییی وفاداره

فرهاد

۱۳۹۶/۱۲/۲۷
بله،بازی خیلی خوبی هستش