خانهاخبار
طرح‌های منتسب به نمای ظاهری iPhone SE2 اپل منتشر شد

طرح‌های منتسب به نمای ظاهری iPhone SE2 اپل منتشر شد

در پی انتشار ویدیوی زنده منسوب به iPhone SE2 حالا شاهد انتشار تصاویر این گوشی تازه اپل هستیم. این تصاویر هم احتمال طراحی مشابه آیفون 10 و پنل شیشه‌ای را تأیید می‌کنند.
۱۳۹۶/۱۲/۲۷

روز گذشته شاهد انتشار یک ویدیوی زنده منسوب به گوشی iPhone SE2 بودیم که آن را با طراحی شبیه آیفون 10 به نمایش می‌گذاشت و باعث شد نظرات متفاوتی در فضای وب درباره آن منتشر شود. حالا تصاویر طراحی ظاهری این گوشی فاش شده‌اند و نمای ظاهری آن را در قالب طراحی ابتدایی به نمایش گذاشته‌اند. در این تصاویر شاهد قرار گرفتن  iPhone SE در کنار iPhone SE2 هستیم و همین ترتیب می‌تواند به مقایسه طراحی ظاهری این گوشی‌ها کمک کند. iPhone SE2 ظاهرا گوشی سمت راست است که بریدگی حاشیه هم مانند آنچه در ویدیوی روز گذشته شاهدش بودیم، بالای پنل نمایش آن دیده می‌شود. همچنین حذف ویژگی Touch ID در قسمت پایین پنل نمایش آن نشان می‌دهد که این نسل تازه احتمالا به قابلیت Face ID مجهز می‌شود. جک هدفون 3.5 میلی متری هم در طراحی iPhone SE2 دیده نمی‌شود.

image

ویدیوی زنده منسوب به iPhone SE2 ابتدا در وب‌سایت اجتماعی Weibo منتشر شده بود و به سرعت به همه خبرگزاری‌ها راه یافت. جزئیات طراحی ظاهری در تصویر روبرو هم تقریبا مشابه همان گوشی است و تا حدودی می‌تواند صحتش را تأیید کند. همان‌طور که می‌دانید، سری iPhone SE قرار است ارزان‌ترین آیفون‌های اپل باشند و به همین خاطر منطقی به نظر می‌رسد که iPhone SE2 اغلب ویژگی‌های نسل قبلی را همچنان حفظ کند تا بتواند ارزان‌ترین آیفون 2018 اپل شود. شایعه شده است که این گوشی احتمالا با صفحه نمایش بزرگ‌تری به اندازه 4.2 اینچ معرفی می‌شود و از پردازنده A10 Fusion 2016 قدرت می‌گیرد.

گزارش شده است که اپل مانند سال گذشته قصد دارد سه آیفون تازه را با طراحی و ویژگی‌های شبیه آیفون 10 در ماه سپتامبر امسال معرفی کند. بر اساس پیش بینی مینگ چی کو، تحلیل گر ارشد KGI، احتمالا شاهد معرفی سه گوشی تازه با طراحی صفحه نمایش لبه تا لبه، دوربین TrueDepth و ویژگی Face ID خواهیم بود. او همچنین ادعا کرده است که آیفون‌های تازه iPhone Xs با صفحه نمایش 5.8 اینچی، iPhone Xs Plus با صفحه نمایش 6.5 اینچی و iPhone 9 با صفحه نمایش 6.1 اینچی خواهند بود. در این میان مدل iPhone 9 احتمالا تنها گوشی تازه اپل با صفحه نمایش LCD خواهد بود. همچنین ممکن است دوربین اصلی آن تک لنز باشد و از ویژگی 3D Touch هم پشتیبانی نکند.

image

کمپانی اپل روز گذشته اعلام کرد که یک رویداد رسمی در 27 مارس (7 فروردین) برگزار می‌کند. انتظار می‌رود که تبلت‌های تازه iPad Pro با طراحی مشابه آیفون 10 در خلال برگزاری این رویداد رسما معرفی شوند. همچنین ممکن است که شاهد رونمایی از iPhone SE2 هم باشیم اما هنوز هیچ خبری از سوی اپل در این باره مورد تأیید قرار نگرفته است و برای اطلاعات بیشتر باید 10 روز دیگر منتظر بمانیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)