خانهاخبار
آغاز انتشار اندروید اوریو برای پرچمدار Galaxy Note 8 سامسونگ

آغاز انتشار اندروید اوریو برای پرچمدار Galaxy Note 8 سامسونگ

سامسونگ سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو را پیش از آنکه منتظرش باشیم، برای فبلت پرچمدار Galaxy Note 8 منتشر کرد. این نسخه در حال حاضر در فرانسه منتشر شده است و به تدریج به سایر کشورها می‌رسد.
۱۳۹۶/۱۲/۲۶

احتمالا مطلع هستید که سامسونگ مدتها در حال تلاش برای نهایی کردن اندروید 8 اوریو برای دوگانه پرچمدار Galaxy S8 و S8 Plus بود و برنامه بتا را هم به مدت طولانی برای آن‌ها اجرا کرد. پس از مشکلاتی که با دریافت اندروید اوریو برای گوشی‌های مذکور به وجود آمد، به نظر می‌رسید که انتشار این نسخه برای فبلت Note 8 هم با تأخیر اجرا شود. از طرفی چندی پیش برنامه احتمالی انتشار اوریو برای برخی دستگاه‌های هوشمند سامسونگ منتشر شد که از عرضه اندروید 8.0 اوریو در ماه آوریل برای Note 8 خبر می‌داد.

image

در حالی که برنامه انتشار اوریو برای Galaxy S8 و S8 Plus هم دوباره از سر گرفته شده است، تازه‌ترین خبرها حاکی از آن هستند برخی دستگاه‌های Note 8 هم در کشور فرانسه موفق به دریافت سیستم عامل تازه گوگل شده‌اند. امیدواریم روند انتشار جهانی این نسخه برای سایر دستگاه‌ها تا دو هفته دیگر تکمیل شود.

اما این نسخه تازه چه تغییراتی در Galaxy Note 8 ایجاد می‌کند؟ پیش از هر چیز باید بگوییم خبری از Project Treble نیست. از نظر ویژگی‌های مرتبط با UI همان‌طور که می‌دانید، رابط کاربری سامسونگ پیش از این به روزرسانی هم از قابلیت‌های پیشرفته و متعددی بهره می‌برد و اندروید 8.0 اوریو احتمالا تغییر چشمگیری در آن ایجاد نمی‌کند. بزرگ‌ترین تغییر تازه احتمالا وضعیت تصویر در تصویر است که کاربر را قادر می‌سازد در حال تعامل با سیار برنامه‌ها،  Google Maps را در قالب پنجره‌ای کوچک دائما در گوشه پنل نمایش به اجرا درآورید. اگر از دنبال کنندگان YouTube Red هستید، حالا می‌توانید ویدیو کلیپ‌ها را هم در حالت تصویر در تصویر تماشا کنید. از طرفی ویژگی split screen پیش از اوریو هم با رابط کاربری سامسونگ در فبلت Note 8 معرفی شده بود و اغلب کاربران از آن بهره می‌بردند.

image

اگر تا چند روز آینده نوتیفیکیشن دریافت اندروید اوریو را روی فبلت Galaxy Note 8 خود دریافت نکردید، می‌توانید به منوی تنظیمات بروید و به صورت دستی احتمال در دسترس قرار گرفتنش را جستجو کنید. بهتر است میزان شارژ دستگاه پیش از نصب فایل این به روزرسانی مهم بیش از 30% باشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ارسی

۱۳۹۶/۱۲/۲۷
میدونم تغییر خاصی نکرده ولی باز تغییرات بهره وری سیستم و مصرف کمتر تو اندروید که بدیهی هست.خیلی وقته منتظرم و گهگداری از سامسونگ بدم اومد و ایمیل شاکی بهشون زدم ولی انصافا نمی تونم از نوت دل بکنم.
وگرنه واقعا باید htc و سونی و هواوی رو تحسین کرد