خانهاخبار
سامسونگ نام تجاری Galaxy Note 9 را به ثبت رساند

سامسونگ نام تجاری Galaxy Note 9 را به ثبت رساند

به‌نظر می‌رسد نام تجاری Galaxy Note 9 به ثبت رسیده است؛ شعبه کلمبیا سامسونگ، اخیراً این نام تجاری را ثبت کرده است.
۱۳۹۶/۱۲/۲۶

شعبه «کلمبیا» سامسونگ الکترونیک، به‌تازگی نام تجاری Note 9 را به ثبت رسانده است؛ نام تجاری به ثبت رسیده، برای گوشی‌های هوشمند است و به همین جهت، انتظار می‌رود Note 9 برای جانشین گلکسی نوت 8 به ثبت رسیده شده باشد. ضمن اینکه سامسونگ به منظور حفاظت از این نام تجاری در زمینه باتری، شارژر و کاور، به آن‌ها اشاره دارد. انتظار داریم Galaxy Note 9 به عنوان پرچم‌دار نیمه دوم سال 2018 سامسونگ عرضه شود؛ همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، دی‌جی کوه رئیس سامسونگ موبایل اخیراً اعلام کرده بود که نام تجاری هیچ‌یک از گوشی‌های رده‌بالای شرکت متبوع‌اش تا پیش از سال 2019 تغییر پیدا نخواهد کرد.

در حال‌حاضر، جزئیات چندانی پیرامون فبلت Galaxy Note 9 وجود ندارد؛ هرچند، به‌نظر می‌رسد این مدل با نسخه جدید Bixby یعنی نسخه 2.0 عرضه شود. دی‌جی کوه در نمایشگاه MWC 2018 اعلام کرده بود که نسخه جدید دستیار صوتی دیجیتالی سامسونگ، در حال‌حاضر توسط 800 شریک تجاری این شرکت آزمایش می‌شود؛ به همین جهت، احتمالاً نسخه نهایی آن برای رونمایی به همراه فبلت Galaxy Note 9 معرفی خواهد شد. 

image

در نسخه جدید بیکسبی، قابلیت‌های جدیدی گنجانده شده است؛ سامسونگ ادعا می‌کند برای نسخه اول نمی‌توانست این قابلیت‌ها را معرفی کند زیرا گسترش سریع بیکسبی، از اولویت‌های شرکت کُره‌ای برای نسخه اول این دستیار دیجیتالی بوده است. نسخه جدید بیکسبی، صدای کاربران مختلف را تشخیص می‌دهد و براساس صدای کاربر، دستورات مختلفی اجرا خواهد شد. ضمن اینکه برای مکالمه با بیکسبی 2.0، نیازی به تکرار جمله Hi, Bixby وجود ندارد. 

با وجود گمانه‌زنی‌های مختلف، Galaxy Note 9 احتمالاً فاقد حسگر اثرانگشت درون نمایشگر خواهد بود؛ آن‌طور که پیداست، این مدل از سنسور اثرانگشت در قاب پشتی بهره خواهد برد زیرا فناوری توسعه یافته برای ادغام حسگر اثرانگشت با نمایشگر، هنوز انتظارات سامسونگ را برآورده نکرده است. گفته می‌شود فناوری سنسور اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر سامسونگ که مدت‌ها توسط این شرکت در حال توسعه بوده است، همچنان با مشکلات مختلفی دست‌وپنجه نرم می‌کند و احتمالاً تا پیش از سال 2019، مشکلات عمده آن برطرف نخواهد شد. Galaxy Note 8 نیز در ابتدا برای عرضه با حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش درنظر گرفته شده بود اما به دلیل مشکلات موجود برای توسعه این فناوری، پروژه‌های مربوط به آن کنار گذاشته شد و این فبلت در نهایت با حسگر اثرانگشت در قاب پشتی ارائه شد.

انتظار داریم جانشین Galaxy Note 8 مانند Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus با قابلیت‌های قابل‌توجه برای عکاسی ارائه شود؛ ضمن اینکه از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بهره‌مند شود. به همین جهت، بعید است Galaxy Note 9 از نظر طراحی، تفاوت چشمگیری با نسل قبل داشته باشد زیرا Galaxy S10 اولین گوشی سامسونگ خواهد بود که پس از معرفی Galaxy S8، طراحی کاملاً جدیدی را به نمایش خواهد گذاشت. 

با توجه به شایعات گذشته، انتظار داریم فبلت Galaxy Note 9 سامسونگ به نمایشگر 6.3 اینچی QHD+، شش گیگابایت رم و حداقل 64 گیگابایت حافظه مجهز شده باشد. این مدل احتمالاً دوربین دوگانه خواهد داشت و در دو نسخه با تراشه اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 کوالکام ارائه می‌شود؛ نسل قبل نیز بسته به بازار عرضه، از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام یا اگزینوس 8990 استفاده می‌کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)