خانهاخبار
فروش 43 میلیون واحدی، هدف سامسونگ برای Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus

فروش 43 میلیون واحدی، هدف سامسونگ برای Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus

براساس اطلاعات به‌دست آمده، سامسونگ به دنبال عرضه 43 میلیون واحد از گوشی‌های پرچم‌دار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus خود است.
۱۳۹۶/۱۲/۲۴

شرکت سامسونگ، گوشی‌های پرچم‌دار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را به‌تازگی به بازار عرضه کرده است است و به‌نظر می‌رسد که کهکشانی‌های جدید سازنده کُره‌ای از نظر میزان فروش، باید عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی داشته باشند؛ حداقل، سامسونگ چنین انتظاری از جانشین Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus دارد! برای مقایسه، سامسونگ فروش 41 میلیون واحدی را برای پرچم‌داران Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus درنظر گرفته بود. به همین جهت، پیداست که شرکت کُره‌ای علی‌رغم پیشرفت چشمگیر نسل جدید، امیدوار است تا فروش پرچم‌داران 2018اش در مقایسه با نسل قبل، بیشتر باشد.

سامسونگ مدتی پیش اعلام کرده بود که امیدوار است Galaxy S9 از نظر میزان فروش، Galaxy S8 را پشت سر بگذارد! حال، این شرکت به تأمین‌کنندگان قطعه برای گوشی‌های خود اعلام کرده است تا برای حدود 43 میلیون واحد از پرچم‌داران 2018اش، سخت‌افزار لازم را تولید کنند. مؤسسات مختلف نظیر Counterpoint Research نیز پیش‌بینی می‌کنند Galaxy S9 به فروش بالای 40 میلیون واحد دست پیدا خواهد کرد.

image

در حال‌حاضر، مهلت دریافت سفارش برای پیش‌خرید Galaxy S9 به اتمام رسیده است! هر دو مدل وارد بازارهای مختلف از جمله ایران شده‌اند و به فروش می‌رسند. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد انتظارات سامسونگ در موعد پیش‌فروش پرچم‌داران 2018 این شرکت، برآورده نشده است! باید دید شرکت کُره‌ای، چه روش‌هایی را برای افزایش فروش پرچم‌داران خود در بهار اتخاذ خواهد کرد؛ بازه‌ای که شرکت‌های مختلف مانند هوآوی، HTC، شیائومی و ال‌جی به ترتیب از گوشی‌های پرچم‌دار P20، یو 12، می 6 / می میکس 2 اس و ال‌جی جی 7 رونمایی خواهند کرد و حتی تعدادی، پرچم‌داران جدید خود را در بهار عرضه می‌کنند.

مقالات اختصاصی جی‌اس‌ام را از پرچم‌داران Galaxy S9 سامسونگ از دست ندهید:

باید اشاره کرد که در حال‌حاضر، دیسپلی‌میت مدعی است Galaxy S9 بهترین صفحه‌نمایش را در میان گوشی‌های هوشمند بازار دارد! با اینکه اندازه صفحه‌نمایش و رزولوشن آن بدون تغییر مانده، کیفیت تصویر و دقت رنگ از طریق کالیبراسیون دقیق نمایشگر در کارخانه بهبود پیدا کرده است. همچنین DxOMark اعلام کرده است گوشی Galaxy S9 Plus با دوربین دوگانه، بهترین انتخاب برای عکاسی است؛ این مدل امتیاز 99 را به دست آورده که بالاتر از 98 امتیاز Pixel 2 گوگل و 97 امتیاز هوآوی میت 10 پرو و آیفون 10 است. Galaxy S9 Plus به دو سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز شده است؛ یکی از سنسورها، دهانه لنزی F2.4 داشته و دهانه لنزی سنسور دیگر، بین دو عدد F1.5 یا F2.4 متغیر است. البته Galaxy S9 تنها از یک دوربین با دهانه لنزی F2.4 یا F1.5 بهره می‌گیرد و فاقد دوربین دوگانه مانند مدل «Plus» است.

Galaxy S9 به نمایشگر 5.8 اینچی QHD+، چهار گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه و بلندگوی استریو مجهز شده است؛ مدل Plus نیز از نمایشگر 6.2 اینچی QHD+، شش گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی و بلندگوی دوگانه بهره می‌گیرد. این دو گوشی به ترتیب باتری 3000 و 3500 میلی‌آمپر ساعت دارند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۲۷
مطمئنا بالای 50 میلیون رو میفروشه

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۲۷
مگه کی هستی که پیشبینی بکنی غیر اینه که یک آماتور هنگ تی سی فن هستی که اطلاعاتت زیر صفره؟
همینجا بهت قول میدم پرفروش ترین پرچمدار آندرویدی سال 2018 میشه و هنگ تی سی هم پایان سال به کل نابود میشه :)))))))))))))))

Behnaz

۱۳۹۶/۱۲/۲۶
قیمتشو بیاره پایینتر چرا که نه

yashar2080

۱۳۹۶/۱۲/۲۶
همینجا میگم.... 20 میلیون بیشتر نمیفروشه.... شدیدا افت فروش داره

reza

۱۳۹۶/۱۲/۲۴
شرمنده کامنتم بی ربطه
دوستان کسی با xperia xz کار کرده ؟ خوش دستیش چطوره با یه دست میشه باهاش کار کرد خوش دستی برام مهمه
بین این و huawei p10 موندم راستش خودم بیشتر راغب به هواویم(برام هنگ نکردن سرعت خوب روانی و باتری و تا حدی طراحی مهمه دوربین خیلی برام مهم نیس)
خواهشا تعصبی نظر ندین ممنون
P10+
Xz -