خانهاخبار
گلکسی نوت 9 به شش گیگابایت رم مجهز شده است

گلکسی نوت 9 به شش گیگابایت رم مجهز شده است

به‌نظر می‌رسد فبلت پرچم‌دار جدید سامسونگ به دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی، شش گیگابایت رم و نمایشگر 6.3 اینچی مجهز خواهد بود؛ این مدل در نیمه دوم تابستان رونمایی خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۲/۲۴

به‌نظر می‌رسد اولین مشخصات سخت‌افزاری و قابلیت‌های گلکسی نوت 9 سامسونگ، فاش شده است تا کاربران با ویژگی‌های پرچم‌دار نیمه دوم 2018 سامسونگ آشنا شوند.

خبرگزاری SlashGear، اولین مشخصات گلکسی نوت 9 را در حالی‌ ارائه داده است که فبلت پرچم‌دار جدید سامسونگ، به‌تازگی وارد بازار شده است. این مشخصات براساس اطلاعات به‌دست آمده قبلی است؛ به همین جهت، باید با دیده شک و تردید به آن‌ها نگاه کنید. وب‌سایت SlashGear مدعی شده است که محتمل‌ترین شایعات پیرامون فبلت جدید سامسونگ را جمع‌آوری کرده است؛ ضمن اینکه معرفی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، جزئیاتی را پیرامون جانشین گلکسی نوت 8 ارائه می‌دهد.

براساس اطلاعات به‌دست آمده، فبلت اندرویدی سامسونگ از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام یا اگزینوس 9810 سامسونگ استفاده خواهد کرد؛ بعید است شرکت کُره‌ای، تراشه رده‌بالای جدیدش را برای گلکسی نوت 9 معرفی کند و به همین جهت، انتظار داریم این گوشی به تراشه‌ای مشابه با گلکسی اس 9 مجهز شده باشد. هر دو تراشه، فرآیند ساخت 10 نانومتری دارند و به هشت هسته پردازشی مجهز شده‌اند؛ بررسی‌های صورت گرفته روی چیپ‌ست اگزینوس 9810 گلکسی اس 9، برتری نسبی این تراشه را نسبت به اسنپدراگون 845 کوالکام نشان می‌دهد. البته تنها مدل‌هایی به تراشه پرچم‌دار 2018 کوالکام مجهز خواهند شد که در ایالات متحده یا چین عرضه شوند.

image

انتظار داریم فبلت جدید سامسونگ به حداقل شش گیگابایت رم مجهز شده باشد؛ نسل قبل نیز با شش گیگابایت رم ارائه شده بود. ضمن اینکه ممکن است گلکسی نوت 8 با صفحه‌نمایش 6.3 اینچی QHD+ با رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل عرضه شده بود و بعید نیست نسل جدید آن، به نمایشگر مشابهی مجهز شده باشد. سامسونگ با رونمایی از گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، نشان داد که اکنون توجه خود را به بهبود مشخصات سخت‌افزاری و دوربین پرچم‌داران خود معطوف کرده است؛ به همین، صفحه‌نمایش هر دو مدل پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل قبل ندارد. در نهایت، گمان می‌رود هر دو مدل به پنل صفحه‌نمایش سوپر آمولد مجهز شده باشد. 

انتظار داریم گلکسی نوت 9 در دو مدل با 64 و 256 گیگابایت حافظه عرضه شود. در پنل پشتی نیز سامسونگ از دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار استفاده کرده است؛ یکی از لنزهای دوربین، از نوع واید و دیگری از نوع تله‌فوتو است. برای عکاسی سلفی نیز می‌توانید به دوربین 8 مگاپیکسلی با دهانه لنزی F1.7 اکتفا کنید که از سنسوری با اندازه 1/3.6 اینچ استفاده می‌کند. انتظار داریم گلکسی نوت 9 فاقد حسگر اثرانگشت درون نمایشگر باشد و با اسکنر عنبیه چشم و سیستم تشخیص چهره، عرضه شود. این مدل به باتری 3300 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود و از بلوتوث 5.0 بهره میگیرد.

ضمن اینکه انتظار داریم قلم S-Pen به طور چشمگیری بهبود پیدا کند و قابلیت‌هایی به منظور شارژ سریع یا بی‌سیم دستگاه ارائه شود. سیستم‌عامل اندروید 8.0 با قابلیت ارتقا به اندروید 8.1 یا حتی اندروید P در سال 2018، از جمله مشخصات احتمالی فبلت جدید سامسونگ خواهد بود. این مدل در رنگ‌های مشکی، خاکستری، آبی و بنفش عرضه خواهد شد.

شما جی‌اس‌امی‌ها چه انتظاری از گلکسی نوت 9 سامسونگ دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۲۷
مگه هنگ تی سیه که هنگ کنه؟

محمد رضا

۱۳۹۶/۱۲/۲۵
اگه هوش مصنوعی بهش اضافه میشد خیلی بهتر میشد با صفحه 7 اینچی

حسین

۱۳۹۶/۱۲/۲۵
اصلا بگو ۶ ترابایت اخرش هنگ میکنه

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۲۵
این جوری که سامسونگ داره تغییرات چشمگیری ایجاد میکنه فکر میکنم بازم طول نمایشگر افزایش و عرض آن کاهش پیدا کنه تا از آن به عنوان خط کش نیز استفاده شه وگرنه قابلیت جدیدی توش دیده نمیشه

Mking

۱۳۹۶/۱۲/۲۴
فقط امیدوارم 256 گیگش تو ایران بیاد