خانهاخبار
گوشی‌های Moto G6 و Moto E5 در یک قدمی معرفی رسمی

گوشی‌های Moto G6 و Moto E5 در یک قدمی معرفی رسمی

موتورولا چند گوشی هوشمند از سری‌های Moto G6 و Moto E5 را در نوبت معرفی دارد. این گوشی‌ها روز گذشته در آسیا مجوز دریافت کردند و انتظار می‌رود به زودی معرفی شوند.
۱۳۹۶/۱۲/۲۴

همان‌طور که می‌دانید، صدور مجوزهای مختلف برای گوشی‌های هوشمند بدین معنیست که احتمالا به زودی معرفی می‌شوند. پس از انتشار خبرها و تصاویر رندر شده متعدد درباره گوشی‌های تازه موتورولا حالا نوبت به سری‌های Moto G6 و Moto E5 رسیده است تا مجوز خود را دریافت کنند و یک قدم دیگر به رونمایی رسمی نزدیک شوند. سری Moto G6 با مدل‌های G6، G6 Plus و G6 Play موفق شده‌ است مجوز شبکه خود را از تایلند و اندونزی دریافت کند. سری Moto E5 هم با مدل‌های E5، E5 Plus و E5 Play توانسته است فعلا تنها در اندونزی مجوز دریافت کند.

در اسناد مربوط به مجوزهای این دو سری متشکل از 6 مدل مختلف متاسفانه به مشخصات فنی اشاره نشده است اما با توجه به خبرهای قبلی حدس‌هایی درباره‌شان می‌زنیم. شایعه شده است که گوشی‌های Moto G6، G6 Plus و G6 play برای اولین بار در سری G موتورولا به صفحه نمایش 5.93 اینچی با نسبت تصویر 18:9 مجهز می‌شوند.

image

مدل Plus در این سه گانه میان رده احتمالا با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس 1080 در 2160 و پردازنده 8 هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون 630 معرفی می‌شود که جانشین پردازنده اسنپ‌دراگون 625 است و یکی از بهترین پردازنده‌های میان رده اما سطح بالای کوالکام به شمار می‌رود. مدل Moto G6 احتمالا به پردازنده میان رده کوالکام اسنپ‌دراگون 450 مجهز می‌شود و Moto G6 Play هم از اسنپ‌دراگون 430 قدرت می‌گیرد. انتظار می‌رود که گوشی‌های سری Moto E5 موتورولا از سری Moto G6 سطح پایین‌تر طراحی شوند و به قیمت کمتری به بازار راه یابند. پیش بینی می‌شود که گوشی‌های Moto E5، E5 Plus و E5 Play از پردازنده‌های مدیاتک قدرت بگیرند و نسبت تصویر هم در صفحه نمایش همگی آن‌ها 16:9 باشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)