خانهاخبار
اپل زمان برگزاری رویداد WWDC 2018 را رسما اعلام کرد

اپل زمان برگزاری رویداد WWDC 2018 را رسما اعلام کرد

اپل اعلام کرده است که رویداد توسعه‌دهندگان خود را در تاریخ 4 ژوئن 2018 برگزار خواهد کرد. معرفی iOS 12، مک‌بوک ارزان‌قیمت 13 اینچی و آیپدهای پرو قابل انتظار است.
۱۳۹۶/۱۲/۲۴

شرکت اپل اعلام کرده است که بیست و نهمین رویداد توسعه‌دهندگان خود را در سن خوزه، کالیفرنیا از تاریخ 4 ژوئن (14 خرداد) الی 8 ژوئن (18 خرداد) در مرکز کنفرانس McEnery برگزار خواهد کرد. از جمله محصولات جدیدی که در این رویداد به نمایش گذاشته خواهد شد، می‌توان به سیستم‌عامل iOS 12، نسخه جدید macOS یعنی 10.14 و نسخه‌های جدید watchOS و tvOS اشاره کرد.

اطلاعات چندان خاصی پیرامون محصولات جدید اپل، ارائه نشده است اما انتظار می‌رود مک‌بوک ارزان‌قیمت جدید در نیمه خرداد معرفی شود. مدتی پیش اعلام شده بود که مک‌بوک 13 اینچی جدید، نزدیک به 1000 دلار قیمت خواهد داشت؛ با وجود قیمت پایین این مدل، گمان می‌رود جانشین مک‌بوک پرو به نمایشگری 13 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل مجهز شده باشد. این صفحه‌نمایش، تراکم پیکسلی احتمالی 226 ppi ارائه می‌دهد.

image

همچنین قابل پیش‌بینی است که مدل‌های جدید آیپد پرو با سیستم Face ID معرفی شود. انتظار داریم مدل 10.5 اینچی و مدل 12.9 اینچی آپید پرو در این مراسم به صورت رسمی معرفی شود. پیش‌تر اعلام شده بود اپل به دنبال حذف حاشیه‌های از آیپدهای پرو جدید خود است و حتی احتمال دارد آن‌ها را به بریدگی مانند Notch آیفون 10 مجهز کند. همچنین اعلام شده بود که یک آیپد ارزان‌قیمت با صفحه‌نمایش 9.7 اینچی توسعه می‌یابد و در بهار معرفی خواهد شد که قیمت کم‌تری نسبت به مدل فعلی خواهد داشت. باید اشاره کرد که احتمال رونمایی از آیفون SE جدید در طی مراسم WWDC 2018 پایین است؛ به همین جهت، بعید است این مدل در بهار 2018 به صورت رسمی معرفی شود. 

این رویداد به صورت زنده پخش خواهد شد؛ به همین جهت در صورتی‌که توسعه‌دهندگان توسط اپل انتخاب نشوند یا به هر صورت نمی‌توانید در این مراسم شرکت کنید، همچنان خواهید توانست از آخرین اخبار و دستاوردهای اپل در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مطلع شوید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)