خانهاخبار
تاریخ انتشار اندروید اوریو برای مهم‌‌ترین گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ

تاریخ انتشار اندروید اوریو برای مهم‌‌ترین گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ

برنامه انتشار اندروید 8.0 اوریو برای مهم‌ترین گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ سرانجام منتشر شد. این فهرست ابتدا در وب‌سایت سامسونگ ترکیه منتشر و سپس توسط سامسونگ کانادا تکمیل شد. البته تاریخ‌ها با توجه به کشور دریافت کننده متغیر هستند.
۱۳۹۶/۱۲/۲۴

وبسایت ترکی کمپانی سامسونگ چند روز پیش تاریخ نهایی انتشار اندروید 8.0 اوریو را برای گوشی‌های Galaxy S7، Note 8 و همچنین میان رده‌های 2017 سری Galaxy A اعلام کرد. حالا سامسونگ کانادا این فهرست را به روزرسانی کرده و گوشی‌های دیگری را هم به همراه تاریخ دریافت اوریو به آن اضافه کرده است. البته این تاریخ‌ها برای کشور کانادا صدق می‌کند و سایر کشورها احتمالا با تأخیر کوتاهی قادر به دریافت اندروید اوریو خواهند بود.

image

به روزررسانی‌های نرم افزاری معمولا به تدریج منتشر می‌شوند و دسترسی به این فهرست می‌تواند بازه تقریبی دریافت اوریو را برای اغلب گوشی‌های سامسونگ در سایر بازارها هم نشان دهد. بر اساس فهرست رسمی سامسونگ کانادا، دو گوشی Galaxy S8 و S8 Plus در تاریخ 18 مارس (27 اسفند) ارتقا می‌یابند و Note 8 هم از 28 مارس (8 فروردین) قادر به دریافت اندروید 8.0 اوریو خواهد بود. کمپانی سامسونگ همچنین برنامه انتشار این سیستم عامل را برای Galaxy S7، S7 Edge، Galaxy A5 (2017) و تبلت پرچمدار Galaxy Tab S3 9.7 از اواخر بهار یا ابتدای تابستان سال 2018 آغاز خواهد کرد.

دستگاه‌های هوشمند Galaxy XCover 4، Galaxy A8 (2018)، Galaxy J3 Emerge، Galaxy Tab A 8.0 (2017)، Galaxy Tab active 2 و Galaxy Tab A 10.1 (2016) هم پس از آن‌ها در نوبت دریافت اوریو قرار می‌گیرند. سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو برای هرکدام از این گوشی‌ها و تبلت‌ها به همراه رابط کاربری اختصاصی سامسونگ منتشر می‌شود و قرار است علاوه بر ویژگی‌های تازه، باگ‌ها و مشکلات امنیتی موجود را هم رفع کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

مرتضی

۱۳۹۶/۱۲/۲۸
سلام امروز 28 اسفنده پس چرا آپدیت نیومده برای s8 plus

مهرشاد

۱۳۹۶/۱۲/۲۷
چرا پس برای galaxy s8plus نیومده

Ilyas

۱۳۹۶/۱۲/۲۵
برای ایران تا عید میاد یا نه ؟؟؟؟اصلا خبری که گفتید موثق یه نه ؟؟؟چند روز این ور اون ور حدودا چقدره؟؟؟؟

م

۱۳۹۶/۱۲/۲۵
برای گلکسی اس۸ من که هنوز نیامده

Pooriamr71

۱۳۹۶/۱۲/۲۵
خالی نبند چیزی نیومده