خانهاخبار
بنچمارک گوشی ZenFone 5 Max ایسوس با اسنپ‌دراگون 660

بنچمارک گوشی ZenFone 5 Max ایسوس با اسنپ‌دراگون 660

کمپانی ایسوس ظاهرا قصد دارد در ادامه معرفی سری ZenFone 5 از یک مدل تازه دیگر هم به نام ZenFone 5 Max رونمایی کند. نتایج بنچمارک این گوشی روز گذشته منتشر شد.
۱۳۹۶/۱۲/۲۳

کمپانی ایسوس چند هفته پیش گوشی‌های تازه خود را از سری ZenFone 5 در خلال برگزاری نمایشگاه MWC 2018 اسپانیا معرفی کرد و جالب است بدانید که ممکن است به زودی یک گوشی دیگر هم تحت عنوان ZenFone 5 Max به این خانواده اضافه شود. این گوشی روز گذشته با شناسه ASUS_X00QD در ابزار بنچمارک Geekbench دیده شد و برخی مشخصات فنی‌اش هم منتشر شدند. با توجه به نتیجه بنچمارک این گوشی به نظر می‌رسد که در خلال هفته‌های آتی شاهد معرفی رسمی آن باشیم. بر اساس اطلاعات درج شده در فهرست Geekbench گوشی ZenFone 5 Max به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 که معمولا در میان رده‌های سطح بالا به کار می‌رود، مجهز می‌شود. این گوشی همچنین 4 گیگابایت حافظه رم دارد و از اندروید 8.0 اوریو به صورت پیش فرض بهره می‌برد. ZenFone 5 Max همچنین توانسته است در آزمون تک هسته‎‌ای و چند هسته‌ای این ابزار به ترتیب امتیاز 1518 و 5386 را کسب کند.

image

لازم است اشاره کنیم که گوشی ZenFone 5 Max پیش از این هم با شناسه ASUS_X00QD فاش شده بود. این گوشی در ماه ژانویه توانست مجوز Wi-Fi Alliance خود را با همین شناسه کسب کند و یک قدم به معرفی رسمی نزدیک‌تر شود. همان‌طور که گفتیم، در فهرست Geekbench برخی مشخصات فنی این گوشی درج شده اما ظرفیت باتری آن همچنان ناشناخته باقی مانده است. گوشی‌های مدل Max از سری ZenFone ایسوس معمولا بزرگ هستند و ظرفیت باتری‌شان هم زیاد است. برای مثال، ZenFone 4 Max سال گذشته در حالی روانه بازار شد که ظرفیت باتری‌اش معادل 5000 میلی آمپر ساعت گزارش شده بود.  انتظار می‌رود که ZenFone 5 Max امسال تقریبا شبیه ZenFone 5 طراحی شود و در کنار مجهز شدن به باتری تقریبا 5000 میلی آمپر ساعتی، حاشیه‌های صفحه نمایش آن باریک‌تر شوند و بریدگی حاشیه هم بالای پنل نمایش دیده شود. سری تازه ZenFone 5 امسال ایسوس با سه مدل ZenFone 5، ZenFone 5 Lite و ZenFone 5Z  معرفی شد و قرار است با اضافه شدن ZenFone 5 Max دیگر 4 گانه شود.

image

دوربین اصلی در گوشی‌های سری ZenFone 5 ایسوس به جز مدل Lite به صورت عمودی چینش شده است و بریدگی حاشیه هم قسمت بالای پنل نمایش آن‌ها دیده می‌شود. ایسوس در نمایشگاه MWC 2018 در کنار این سری تازه همچنین از گوشی ZenFone Mac (M1) رونمایی کرد که یک گوشی متوسط با سخت افزار پایین رده به شمار می‌رود و ظرفیت باتری‌اش هم معادل 4000 میلی آمپر ساعت گزارش شده است. این گوشی صفحه نمایش 5.7 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و رزولوشن اچ دی پلاس 1440 در 720 دارد و از پردازنده اسنپ‌دراگون 430 بهره می‌برد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)