خانهاخبار
تاریخ دقیق معرفی گوشی Nova 3e هوآوی مشخص شد

تاریخ دقیق معرفی گوشی Nova 3e هوآوی مشخص شد

هوآوی تأیید کرده است که گوشی Nova 3e را هفته آینده رسما معرفی می‌کند. اطلاعاتی درباره این گوشی در دسترس نیست
۱۳۹۷/۱/۱۸

کمپانی هوآوی امروز رسما تایید کرد که گوشی Nova 3e خود را 20 مارس (29 اسفند) معرفی می‌کند. این سازنده چینی خبر معرفی گوشی مذکور را با انتشار پوستر رسمی آن در حساب کاربری Weibo خود مورد تایید قرار داد. ایوان بلس، افشاگر معروف دنیای مجازی، چندی پیش ساخت گوشی Nova 3e را تایید کرد.

image

در پوستر تبلیغاتی هوآوی درباره Nova 3e شاهد شمایل مات یک گوشی تقریبا بدون حاشیه هستیم که قسمت بالای پنل نمایش آن کمی بریدگی حاشیه دارد. البته این خبر اصلا تازه نیست چراکه در اغلب تصاویر فاش شده اخیر هم این بریدگی حاشیه کاملا مشهود بود. این گوشی چندی پیش با شناسه‌های ANE-TL00 و ANE-AL00 از آژانس رگولاتوری TENAA در چین مجوز دریافت کرد و به همین خاطر احتمال معرفی آن تا هفته آینده اصلا ما را شگفت زده نمی‌کند. به همین خاطر می‌توان ادعا کرد که Nova 3e هوآوی از جنس شیشه و فلز طراحی می‌شود و حاشیه‌هایش هم بسیار باریک خواهند بود. همچنین گوشه‌های صفحه نمایش آن مانند اغلب گوشی‌های مدرن موجود به شکل خمیده طراحی می‌شوند و از دوربین محبوب دوگانه بهره می‌برد. این لنزها همچنین به صورت عمودی طراحی شده‌اند و فلش LED هم زیر آن‌ها تعبیه شده است. جالب است که علی رغم حذف دکمه فیزکی خانه در این گوشی تازه، حاشیه پایین صفحه باریک نشده و لوگوی برند هوآوی روی آن نقش بسته است. دکمه‌های فیزیکی پاور و تنظیم صدا در کناره سمت راست بدنه این گوشی تعبیه می‌شوند و انتظار می‌رود که این گوشی در رنگ‌های آبی، مشکی، رزگلد و طلایی به بازار راه یابد.

image

گوشی Nova 3e صفحه نمایش 5.84 اینچی با وضوح تصویر 2280 در 1080 دارد و در یک نسخه با حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی microSD معرفی می‌شود. گوشی مذکور از پردازنده 64 بیتی Kirin 659 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد و ظرفیت باتری غیرقابل تعویضش هم معادل 3000 میلی آمپر ساعت خواهد بود. دوربین دوگانه اصلی آن به لنزهای 16 و 2 مگا پیکسلی مجهز می‌شود و دوربین سلفی‌اش هم 24 مگا پیکسلی پیش بینی شده است. انتظار می‌رود که سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو و پوسته اختصاصی EMUI 8.0 به صورت پیش فرض روی Nova 3e نصب شوند. در حال حاضر اطلاعاتی درباره بازار هدف این گوشی در دسترس نیست اما هوآوی احتمالا اطلاعات تکمیلی آن را در مراسم رونمایی اعلام خواهد کرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Reza

۱۳۹۶/۱۲/۲۱
Nova 2 puls ke behtar az ine???

Genius Man

۱۳۹۶/۱۲/۲۱
همیشه از هواوی دفاع کردم ولی در بعضی موارد دفاع ازش خیلی سخت میشه!!!
سال 2018 چیپ 659؟؟؟ واقعا افتضاحه این چیپ مال 2 سال پیشه حداقل باید 670 میزد هرچی باشه نووا در سال 2017 استارت خوبی زد
در مقایسه با نووا دو پلاس فقط صفحه نمایشش تغییر کرده مطمئنا دوربین همون قبلی خواهد بود
مگر اینکه سیاستی باشه تا اخبار منتشر شده در مورد P20 Lite رو به سمت این بکشونه و P20 Lite رو یه تغییراتی بده
هواوی باید ذهن خودش روی پیشرفت های رقبا متمرکز کنه و به میانرده هاش یکم سرو سامون بده در غیر اینصورت امسال سال خوبی براش نخواهد بود.