خانهاخبار
تصویر زنده گوشی P20 Lite هوآوی فاش شد

تصویر زنده گوشی P20 Lite هوآوی فاش شد

گوشی میان رده P20 Lite قرار است فروردین سال آینده در کناره پرچمداران P20 هوآوی معرفی شود. تصویر زنده تازه‌ای از این گوشی فاش شده است که آن را به رنگ آبی روشن و براق نشان می‌دهد.
۱۳۹۶/۱۲/۲۱

هوآوی قرار است سه گوشی تازه خود را از سری P20 در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) در پاریس معرفی کند. هنوز مشخصات فنی و همچنین تصاویر این گوشی‌ها به صورت رسمی منتشر نشده‌اند اما در خلال هفته‌های اخیر بارها شاهد انتشار خبرها و تصاویر منسوب به آن‌ها بوده‌ایم. در ادامه تصاویر رندر شده با کیفیتی که اخیرا از P20، P20 Pro و P20 Lite منتشر شد، حالا شاهد فاش شده تصویر زنده از گوشی P20 Lite هستم که آن را به رنگ آبی براق به نمایش می‌گذارد.

همان‌طور که می‌دانید، گوشی‌‌های مذکور چندی پیش مجوز TENAA هم دریافت کردند و برخی مشخصات فنی و همچنین تصاویرشان در پایگاه این آژانس رگولاتوری هم منتشر شد. این تصویر زنده تازه توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده و طراحی ظاهری P20 Lite میان رده را بار دیگر مورد تایید قرار داده است.

image

در این تصویر تنها نمای پنل پشتی گوشی مذکور دیده می‌شود که دوربین اصلی آن با لنزهای دوگانه و چینش عمودی در گوشه بالا سمت چپ پنل قرار گرفته‌اند و فلش LED هم زیر آن تعبیه شده است. حسگر اثرانگشت هم کمی پایین‌تر از ماژول دوربین و در میانه عرض پنل طراحی شده است.

نمای پنل جلو در این تصویر دیده نمی‌شود اما به خوبی به طراحی آن واقف هستیم. در تصاویر فاش شده قبلی شاهد بودیم که بالای صفحه نمایش P20 Lite و دو گوشی سطح بالای دیگر از این سری مانند آیفون 10 اپل به شکل بریدگی حاشیه طراحی شده بود تا بلندگوی مکالمه و حسگر سلفی را در خود جای دهد. شایعه شده است که دوربین سلفی در این میان رده سطح بالا احتمالا 24 مگا پیکسلی خواهد بود.

گوشی‌های سری Nova هوآوی در برخی کشورها با استقبال بی نظیری مواجه شدند و گفته می‌شود که این گوشی هم ممکن است تحت عنوان Nova 3e روانه برخی از این بازارها شود. P20 Lite صفحه نمایش 5.84 اینچی با نسبت تصویر 18:9 دارد و از پردازنده hiSilicon Kirin 659 قدرت می‌گیرد. این گوشی همچنین 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و از کارت حافظه جانبی microSD هم پشتیبانی می‌کند. لنزهای دوربین دوگانه اصلی آن 16 و 2 مگا پیکسلی هستند و ظرفیت باتری‌اش هم معادل 2900 میلی آمپر ساعت پیش بینی شده است. گفته می‌شود که سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو و پوسته اختصاصی سازنده به صورت پیش فرض روی P20 Lite نصب می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)