خانهاخبار
تماشا کنید: تست مقاومت و استحکام Mate 10 Pro هوآوی

تماشا کنید: تست مقاومت و استحکام Mate 10 Pro هوآوی

اگر در فکر خرید گوشی میت 10 پرو هوآوی هستید ولی می‌خواهید از کیفیت ساخت و استحکام بدنه آن مطمئن شوید، این ویدئو به سوال شما پاسخ کاملی می‌دهد.
۱۳۹۶/۱۲/۲۱

گوشی میت 10 پرو یکی از بهترین گوشی‌هایی است که هوآوی تا کنون ساخته است. این گوشی ضمن اینکه مشخصات سخت‌افزاری بسیار بالا و قدرتمندی دارد، از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است که از هر نظر کاربران را راضی نگه می‌دارد.

در کنار تست‌های مختلفی که به صورت مستقل روی گوشی‌های هوشمند صورت می‌گیرد، تست مقاومت و استحکام بدنه گوشی جای ویژه‌ای دارد. در ویدئو زیر خواهید دید که Mate 10 Pro هوآوی چه عملکردی از خود در برابر تیغ، آتش و فشار نشان می‌دهد.

این ویدئو را تماشا کنید و نظرتان را در مورد مقاومت و استحکام بدنه میت 10 پرو با ما در میان بگذارید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

میلاد

۱۳۹۷/۴/۲۶
سلام.
دوستان گوشی من به دستم رسیده و اگر کسی سوالی یا چیزی هست که میخواد بدونه میتونه بپرسه.
اما نظر شخصیم در یک روز استفاده به این صورت هست که:
من گوشیهای زیر رو داشتم و دارم :
نکسس 5 - هواوی آنر8 لایت - هواوی پی9 - هواوی آنر 8
وقتی این گوشی به دستم رسید بسته بندی و کاور اوون منو به وجد اورد و و وقتی هم بازش کردم با رنگ بسیار ملایم و شکیل قهوه ای روبرو شدم که بیشتر از انتظارم زیبا بود. برق پشت گوشی باعث میشه خیره بشید بهش ولی اینکه تو سایتها خوندم اثر انگشت رو پشت گوشی زیاد نشون میده و جذب میکنه به هیچ وجه اینطور نیست یا من اینجور حس نمیکنم.
برنامه ها بسیار سریع نصب میشن.
کیفیت صفحه و بزرگیش عالیه.
اندازه خود گوشی برای من که دستهای بزرگی ندارم در حد خوب هست.
من اصلا به دوربین علاقه ندارم و برام مهم نیست ولی این گوشی باعث شد اولین بار با دیدن عکس گرفته شده لبخند رو لبهام بیاد. واقعا زیبا عکس میگیره و سرعت دوربین بالا هست و بسیار چشم نواز. مخصوصا بوکه در سلفی که عالیه.
مکانیابی با برنامه های گوگل و اسنپ چک شد و دقیق هست.
همون اول هم یک اپدیت 600 مگی بود که نصب کردم.
در کل گوشی عالی هست

هادی

۱۳۹۷/۴/۲۶
سلام خدمت دوستان عزیز . من میت 10 پرو رو تقریبا دو هفتست دارم و تجربه کار دوهفته ایم رو میگم بهتون. قبل این گوشی اس 8 سامسونگ داشتم و هنوزم دارم. با نوت 8 و آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس هم کار کردم.به راحتی میتونم بهتون بگم از لحاظسرعت و بازدهی سخت افزاری گوشی های سامسونگ رو کنار میزنه. از لحاظ سرعت و ثبات سیستم عامل با آیفون ایکس در یک رده هستن. و اما دوربین که برای خیلیها مهمه کیفیت بین سه پرچمداره میت 10 پرو و نوت 8 و آیفون ایکس نسبی هست و تو بعضی شرایط هر کدوم ی کیفیتی دارن فقط بر میگرده به تعصب روی یک برند وگرنه هر سه تاشون خوبن.میت 10 پرو نسبت به قینتش عالی هست . باتریش هم برای من که اس 8 داشتم با شرایط جی پی اس و وای فای همیشه روشن تقریبا 45 ساعت دووم میاره ولی در اس 8 با همین شرایط 18 ساعت . کیفیت صدای عالی و اسپیکر های با کیفیت و با صدای بلند . و ی خاصیت فوق العاده دیگه آنتن دهی قوی گوشی نسبت به تمامی برند هایه دیگه که دیدم و تست کردم داره. کاره من جوری هست که تقریبا همه مدل های گوشی میاد دستم. موبایل فروش نیستم. برای همین فرصت تست همه رو دارم.یه قابلیت جادوییه دیگه حالت چند کاربره هست که میت داره و من در هیچ نوع سیستم عامل و سخت افزاری ندیدم. شما روی گوشی میتونین چندتا یوزر بسازین که هر کدوم اپلیکیشن و دیتا خودشو داره بدون دسترسی به اطلاعات کاربر دیگه .و این خودش خیلی کاربردی هست .این اولین گوشی من با برند هواوی هست و کاملا راضی هستم.هیچ لگ یا هنگی ندیدم در لحظه کار باهاش. پیشنهاد میکنم نوت 8 یا اس 8 نگیرین و میت 10 پرو بگیرین. موفق باشین

کامکار

۱۳۹۷/۴/۲۶
من همیشه از محصولات سامسونگ استفاده کرده بودم میخواستم اینبار s9پلاس بخرم که همه گفتن به خاطر صفحه خمیده احتمال 90 درصد lcd خواهد شکست
تو قسمت نقد و برسی ها یکی میت 10 پرو رو معرفی کرده بود که تقریبا مثل s9 هست و اینجوری شد که پس از تحقیقات فراوان به خاطر امکانات و قیمت مناسبش تصمیم گرفتم بخرمش ولی هر بار رفتم فروشنده ها گفتن چینی هستش و خوب نیست و ...
بالاخره تصمیم گرفتم از دیجی کالا بخرمش.الان 2 هفته است دستمه.هیچ مشکل نرم افزاری و سخت افزاری ندیدم همه برنامه ها نصب شدن وکار میکنن حتی shareit که کاربر ی گفته بود اجرا نمیش
راجع به کیفیتش و اینکه در دراز مدت چطور جواب میده نمیتونم نظر بدم ولی راجع به برنامه ها و نرم افزارش می تونم بگم عالیه و حتی بلافاصله بعد از روشن کردنش آپدیت جدید رو هم دریافت کرد و حس گر اثر انگشت و شناسایی چهره اش خیلی سریع هستش و باطری فوق العاده ای داره
درکل شک نکنید اگه تصمیم به خریدش گرفتین پشیمون نمیشین

احسان

۱۳۹۷/۱/۱
با سلام به دوستان گل و سایت خوب GSM
منئ چند ماهیه دارم این گوشیو
به جرات میتونم بگم که رقیب‌های این گوشی مثل S8 PLus و Note8 به غیر از بزرگتر بودن صفحه نمایششون، هیچ برتری دیگه‌ای نسبت به این گوشی ندارن!!!
از نظر سیستم سخت افزاری و پردازشی بخوایم مقایسه کنیم، پردازشگر میت 10 پرو، سری970 چیپ‌ست‌های Kirin که تنها پردازنده با هوش مصنوعیه یا همون AI هست و سرعت پردازش CPU هشت هسته‌ایش بیشتر از دو گوشی سامسونگه و تو تمام بنچ‌مارک‌ها از این 2 گوشی جلوتر بوده !! مثلا هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) قوی‌ترین گوشی اندرویدی در لیست بنچمارک AnTuTu تا ژانویه 2018 بوده!!
از نظر سیستم عامل هم که جدیدترین اندروید یا همون اندروید 8 رو داره که رابط کاربریش خیلی راحت و قشنگه و به مصرف کمتر باتری کمک می‌کنه.
از نظر دوربین هم که همکاریش با برند لایکا، یه تجربه جدید و زیبا از عکاسی با گوشی براتون ایجاد میکنه که با استفاده از هوش مصنوعی پردازشگر این سری، شما میتونین عکس‌های سلفی بسیار طبیعی و زیبا بگیرین.
رم این گوشی هم بیشتر از 2 رقیب دیگشه و 6GB هست که بالاترین مقدار رم تو گوشی‌های امروزه و باعث میشه هیچ لگ و کندی موقع کار کردن یا بازی‌های سنگین احساس نکنین و تا مدت‌ها با خیال راحت از گوشی استفاده کنید !!
و در آخر باتری فوق‌العاده قویه این سری از گوشی‌های هوآوی!! 4000mha و فست شارژ فوق‌العاده که بهترین زمان شارژ رو بین گوشی‌های اندرویدی داره !!
به نظرم بهترین پرچمدار اندرویده

سوئل

۱۳۹۶/۱۲/۲۱
خیلی مقاوم بود ...
بر عکس نوت۸ یا اس۸پلاس یا همین اس۹پلاس ، خیلی عالی مقاومت کرد در برابر فشار و به‌اصطلاح کج شدن (همون آخرین تست در ویدئو ، که خود جری‌ریج هم لایک داد ته تست!!)
مرسی از شما آقاسیدی‌گُل?