خانهاخبار
بلک‌بری به دنبال عرضه گوشی KEYOne 2

بلک‌بری به دنبال عرضه گوشی KEYOne 2

آن‌طور که پیداست، بلک‌بری درنظر دارد در نیمه اول سال 2018 از گوشی جدید اندرویدی خود با نام KEYOne 2 رونمایی کند. وسایل جانبی این مدل، به‌تازگی فاش شده است.
۱۳۹۶/۱۲/۲۰

بلک‌بری، هنوز گوشی جدیدی برای سال 2018 معرفی نکرده است اما گفته می‌شود که نسل جدید KEYOne در دست توسعه قرار دارد. با توجه به اطلاعاتی که هم‌اکنون در اختیار داریم، به‌نظر می‌رسد اطلاعات به‌دست آمده صحت داشته باشد. به‌تازگی لوازم جانبی گوشی BlackBerry KEYOne 2 فاش شده است که می‌تواند عرضه احتمالی آن‌را تأیید کند. البته باید اشاره کرد که گوشی جدید بلک‌بری توسط TCL تولید می‌شود و بلک‌بری، تنها بهبود امنیت سیستم‌عامل اندروید را از طریق برنامه‌های مخصوص خود، برعهده گرفته است. 

لوازم جانبی که برای گوشی BlackBerry KEYOne 2 ارائه شده، شامل محافظ نمایشگر و قاب است که توسط یک برند با نام Skinomi توسعه یافته. با این‌حال در بسته‌بندی وسایل جانبی، هیچ اشاره‌ای به ظاهر احتمالی گوشی یا ابعاد آن نشده است؛ به همین جهت، نمی‌دانیم جانشین KEYOne چه طراحی خواهد داشت.

image

شرکت بلک‌بری در ماه فوریه 2017، از گوشی KEYOne به صورت رسمی رونمایی کرد. این مدل به نمایشگر 4.5 اینچی از نوع IPS LCD مجهز شده است و صفحه‌نمایش آن، رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل دارد؛ با توجه به اندازه کوچک نمایشگر، تراکم پیکسلی صفحه‌نمایش به 433 پیکسل در هر اینچ می‌رسد. مدل مذکور به صفحه کلید فیزیکی مجهز شده است و برای اینکه هویت کاربران احراز شود، تنها کافی است کلید Space را فشار دهید زیرا حسگر اثرانگشت با این دکمه ادغام شده است. مدل مذکور از تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام با هشت هسته پردازشی از نوع Cortex A53 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز استفاده می‌کند. ضمن اینکه BlackBerry KEYOne در دو نسخه با سه و چهار گیگابایت رم ارائه می‌شود؛ این دو مدل به ترتیب 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارند و البته می‌توانید با استفاده از کارت حافظه Micro SD، فضای ذخیره‌سازی را افزایش دهید.

گوشی اندرویدی بلک‌بری با صفحه‌کلید فیزیکی با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی همراه شده است که دوربین از فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز و فلاش LED دوگانه استفاده می‌کند؛ ضمن اینکه به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با لنز F2.2 مجهز شده است. در نهایت، باتری 3505 میلی‌آمپر ساعت مشخصات گوشی بلک‌بری را تکمیل می‌کند.

image

با توجه به آنچه که گفته شد، انتظار داریم BlackBerry KEYOne 2 با طراحی مشابه با نسل قبل عرضه شود؛ هرچند، ممکن است از نظر سخت‌افزاری نسبت به مدل 2017 ارتقا پیدا کند. با این وجود، بعید می‌دانیم گوشی جدید بلک‌بری، قیمت پایینی داشته باشد زیرا BlackBerry KEYOne که مشخصات سخت‌افزاری در حد یک میان‌رده ارائه می‌دهد؛ نزدیک به 500 یورو قیمت‌گذاری شده بود.

لازم به‌ذکر است که در حال‌حاضر، زمان مشخصی برای رونمایی از BlackBerry KEYOne 2 اعلام نشده است؛ نسل قبل که در ماه فوریه 2017 معرفی شده بود تا آوریل به بازار عرضه نشد. به همین جهت، با وجود عدم معرفی رسمی، این گوشی ممکن است در ماه آوریل عرضه شود یا مدتی بعد در ماه ژوئن به فروش برسد؛ در صفحه رسمی وب‌سایت آمازون، اشاره می‌شود محافظ نمایشگر گوشی جدید بلک‌بری در تاریخ 15 ژوئن عرضه عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)