خانهاخبار
فروش انحصاری جدیدترین محصولات برند Mi در نوروزبازار بامیلو و با تخفیف ویژه

فروش انحصاری جدیدترین محصولات برند Mi در نوروزبازار بامیلو و با تخفیف ویژه

هم‌زمان با "نوروز بازار" بامیلو، مجموعه‌ای از پرطرفدارترین گوشی‌های تلفن همراه هوشمند برند Mi از شرکت شیائومی به صورت انحصاری در بامیلو به فروش می‌رسد. فروش این دسته از محصولات برندMi از 19 اسفندماه در بامیلو آغاز شده و21 اسفندماه ساعت 8 شب Redmi Note 5A باقیمتی استثنایی و تخفیفی برق‌آسا در ایام کمیپن "نوروزبازار" توسط بامیلو به فروش خواهد رسید.
۱۳۹۶/۱۲/۲۰

فروش این دسته از محصولات برندMi  از 19 اسفندماه در بامیلو آغاز شده و21 اسفندماه ساعت 8 شب باقیمتی استثنایی و تخفیف‌های برق‌آسا در ایام کمیپن "نوروزبازار" توسط بامیلو به فروش خواهد رسید.

محصولات برند Mi به شکل قانونی و رجیستر شده وارد بازار ایران شده و با گارانتی "تسک میران" نماینده انحصاری برند Mi در ایران برای همه کاربران کشور در بامیلو فراهم شده است.

image

Redmi Note 5A یکی از پرطرفدارترین محصولات برند Mi است که برای اولین بار وارد بازار ایران می‌شود. این گوشی با 137گرم وزن بسیار سبک و خوش دست است و با دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری 3080میلی آمپر و چیپست کوالکام اسنپ دراگون یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است زیاد از شبکه‌های اجتماعی یا دوربین تلفن همراه خود استفاده می‌کنند. Redmi Note 5A قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد و نسل چهارم و LTE را نیز پشتیبانی می‌کند.

image

به غیر از این مدل پرطرفدار، مجموعه‌ای از محصولات برتر این برند شامل، Redmi Note 5A Prime، MiA1، Mi Max2، Redmi 4A،  Mi Note و Redmi3s هم در این کمپین استثنایی به فروش می‌رسد.

شیائومی سومین تولیدکننده بزرگ تلفن‌های همراه هوشمند  در جهان با برند Mi و البته پرارزش‌ترین استارت‌آپ دنیاست. این برند با همکاری کوالکام آمریکا در سال ۲۰۱۰ وارد بازار شده و پیام این شرکت تکنولوژی مقرون بصرفه همراه با نوآوری برای همگان است.

 روز دوشنبه 21 اسفندماه این مدل‌های خاص از برند Mi با قیمتی استثنایی و تخفیف‌های برق‌آسا در بامیلو به فروش خواهند رسید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

porya

۱۳۹۶/۱۲/۲۰
به این میگن گوشی باریک و خوش دست

مهمان

۱۳۹۶/۱۲/۲۰
Redmi Note 5A که یکساله تو بازار ایران هست کجا واسه اولین باره؟؟