خانهاخبار
سو تفاهم پیش آمده برای دستیار صوتی الکسا باعث ترس کاربران شد!

سو تفاهم پیش آمده برای دستیار صوتی الکسا باعث ترس کاربران شد!

به تازگی کاربران دستیار صوتی الکسا گزارش داده‌اند که گاهی اوقات با صدای خنده‌های ناگهانی آن مواجه می‌شوند که در شرایطی برای برخی کاربران باعث ایجاد ترس نیز شده است. پس از گذشت چند روز، آمازون بالاخره در واکنش به این اتفاق، علت آن را بیان کرد.
۱۳۹۶/۱۲/۲۰

الکسا در بین تمامی دستیارهای دیجیتالی حال حاضر روند بسیار خوبی را طی کرده و توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و بار دیگر نام آمازون را به صدر خبرها بیاورد. اما همان‌طور که ذکر شد، مشکل تازه این دستگاه گاهی باعث ایجاد مزاحمت یا ترس برای کاربران شده است.

image

یکی از کارمندان آمازون در مصاحبه با GeekWire اعلام کرد که دلیل این اتفاق تنها یک سو تفاهم است! در واقع یک باگ باعث شده تا الکسا گمان کند دستور یا سخن خاصی را شنیده که باید بخندد. در توضیحات این فرد ذکر شده:

 در مواردی نادر، الکسا به اشتباه گمان می‌کند فرمان «Alexa, laugh» را شنیده است. ما این فرمان را به «Alexa, can you laugh» تغییر می‌دهیم که احتمال درک اشتباه را کاهش می‌دهد و دستور «Alexa, laugh» را غیر فعال می‌کنیم. به علاوه پاسخ الکسا را از خندیدن به بیان عبارت «Sure, I can laugh» به همراه خنده تغییر می‌دهیم.

پیش از این الکسا اعلام کرده بود که از وجود این باگ آگاه است و در تلاش است تا آن را رفع کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)