خانهاخبار
ویژگی‌های هوش مصنوعی V30S ThinQ با به‌روزرسانی تازه به V30 می‌آیند

ویژگی‌های هوش مصنوعی V30S ThinQ با به‌روزرسانی تازه به V30 می‌آیند

کمپانی ال جی به روزرسانی نرم افزاری تازه‌ای را برای گوشی V30 خود منتشر کرده است که اغلب قابلیت‌های هوش مصنوعی V30S ThinQ را با خود به همراه دارد.
۱۳۹۶/۱۲/۲۰

کمپانی ال جی ماه گذشته تازه‌ترین پرچمدار خود را تحت عنوان V30S ThinQ در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2018 معرفی کرد و وعده داد که ویژگی‌های منحصر به فرد نرم افزار دوربینش را هم به زودی به نسل قبلی یعنی V30 و V30+ اضافه کند.

همان‌طور که می‌دانید، قابلیت‌های هوش مصنوعی در دوربین پرچمدار تازه ال جی درواقع نقطه تمایز آن با نسل قبلی هستند. کمپانی ال جی حالا به روزرسانی نرم افزاری تازه‌ای را برای V30 و V30+ منتشر کرده است که ظاهرا اغلب ویژگی‌های هوش مصنوعی دوربین V30S ThinQ را هم با خود به همراه دارد این به روزرسانی فعلا در کره جنوبی منتشر شده است اما پیش بینی می‌شود که در خلال روزهای آینده در سایر کشورها هم در اختیار کاربران قرار گیرد.

image

یکی از کاربرانی که موفق شده است دستگاه V30 خود را به روزرسانی کند، همچنین لاگ تغییرات آن را هم منتشر کرده است و ما هم همه تغییرات مهم درون آن را به شکل فهرستی درآورده‌ایم که در ادامه مشاهده می‌کنید.

  • اپلیکیشن دوربین شامل Q Lens، قابلیت‌های هوش مصنوعی، ویژگی Bright Camera، Q Voice و دستیار گوگل می‌شود.
  • بهبود سازگاری اثرانگشت (Cacao Bank)
  • بهبود وضعیت شروع مجدد در هنگام شارژ یا بوت شدن
  • پشتیبانی Google Drive از دانلود فایل‌های بزرگ‌تر از 4 گیگابایت
  • رفع مشکل قطع ویبره در هنگام دریافت پیام متنی
  • بهبود کیفیت تماس صوتی

همچنین باید ذکر کنیم که حجم این فایل به روزرسانی 821 مگابایت گزارش شده است. در حال حاضر تنها نسخه‌های آنلاک V30 قادر به دریافت به روزرسانی نرم افزاری مذکور هستند اما اپراتورها هم به زودی آن را به کاربران خود ارائه خواهند داد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)