خانهاخبار
گوشی P20 Lite هوآوی در سه رنگ متفاوت عرضه می‌شود

گوشی P20 Lite هوآوی در سه رنگ متفاوت عرضه می‌شود

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از تازه‌ترین گوشی‌های P20 هوآوی شاهد انتشار خبرهای بیشتری هستیم. تصاویر رندر شده تازه‌ای منسوب به میان رده P20 Lite این سازنده اخیرا منتشر شده‌اند و آن را در سه رنگ مختلف به نمایش گذاشته‌اند.
۱۳۹۶/۱۲/۱۹

کمپانی هوآوی قصد دارد سه گوشی تازه خود را از سری P20 در 27 مارس (7 فروردین) رسما معرفی کند. این گوشی‌ها P20، P20 Pro و P20 Lite هستند که دو مدل آن به ترتیب سطح بالا و پرچمدار هستند اما نسخه Lite در این میان از مشخصات فنی میان رده بهره می‌برد. در ادامه انتشار تصاویر رندر شده مطبوعاتی اخیر منسوب به سه گوشی مذکور حالا تصاویر دیگری منسوب به P20 Lite در فضای وب منتشر شده‌اند و آن را در سه رنگ مشکی، آبی و سفید به نمایش گذاشته‌اند. پیش از این شاهد انتشار تصاویر P20 Pro هم به رنگ آبی بودیم اما به نظر می‌رسد که P20 Lite به رنگ آبی کمی روشن‌تر طراحی شده باشد و از نمای براق متالیک بهره ببرد.

گوشی P20 Lite در این تصاویر تازه در هر دو نمای روبرو و پشت به نمایش گذاشته شده است تا مشاهده جزئیات طراحی‌اش را هم آسان‌تر کند. همان‌طور که پیش تر شایعه شده بود، سه گوشی تازه هوآوی قرار است مانند آیفون 10 اپل بخشی بریدگی حاشیه در قسمت بالای پنل نمایش داشته باشند و بلندگوی مکالمه و دوربین سلفی هم در همین بخش تعبیه شود. این تصاویر رندر شده تازه هم در ادامه تصاویر قبلی این شایعه را مورد تأیید قرار می‌دهند و همچنین موقعیت حسگر اثرانگشت را هم در پنل پشتی نشان می‌دهند. جالب است بدانید دو پرچمدار P20 و P20 Pro قرار است به دکمه فیزیکی خانه در پنل جلو مجهز شوند اما حسگر اثرانگشت این میان رده به پنل پشتی منتقل می‌شود. مجهز شدن گوشی مذکور به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه و چینش عمودی و همچنین طراحی بدون حاشیه صفحه نمایش از سه طرف به همراه درج لوگوی هوآوی در حاشیه پایین صفحه، دیگر نکات مهم مشهود در تصاویر پیش رو هستند.

براساس شایعه‌های قبلی درباره P20 Lite باید بگوییم این گوشی صفحه نمایش 5.84 اینچی 1080 در 2280 از نوع LCD دارد و از پردازنده HiSilicon Kirin 659 قدرت می‌گیرد. همچنین گفته می‌شود که میان رده تازه هوآوی 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و اندروید 8.0 اوریو و پوسته اختصاصی سازنده هم به صورت پیش فرض روی آن نصب می‌شود. دوربین دوگانه گوشی مذکور به دو لنز 16 و 2 مگاپیکسلی مجهز می‌شود و دوربین قدرتمند سلفی‌اش هم 24 مگاپیکسلی خواهد بود. تصاویر رندر شده پیش رو نشان می‌دهند که هوآوی ممکن است P20 Lite را در سه رنگ مشکی، سفید و آبی براق روانه بازار کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mahdi

۱۳۹۶/۱۲/۲۲
خدایی هواوی فازش چیه از این همه میان رده با یک مشخصات ثابت و خاص ! که چی؟ خدایی برندهایی مثل اپل و الجی کجا این برند تازه به دوران رسیده کجا

یونس

۱۳۹۶/۱۲/۲۰
طرفدار هوآوی م
اما
حالم از این همه میان رده با
کایرین659بهم میخوره