خانهاخبار
تماشا کنید: تست نفوذ آب Galaxy S9 Plus و iPhone X

تماشا کنید: تست نفوذ آب Galaxy S9 Plus و iPhone X

گلکسی اس 9 پلا‌س و آیفون 10 هر دو ضد آب هستند ولی باید دید آیا مقاومت این گوشی‌ها در برابر نفوذ آب همان چیزی است که سازندگانشان ادعا می‌کنند یا خیر. در این ویدئو به این سوال پاسخ داده می‏‌شود.
۱۳۹۶/۱۲/۲۰

هر دو گوشی گلکسی اس 9 پلاس و آیفون 10 در برابر نفوذ آب مقاوم هستند. پرچمدار اپل تاییدیه IP67 دارد و پرچمدار سامسونگ تاییدیه IP68. به گواه این تاییدیه‌ها آیفون 10 قادر است به مدت 30 دقیقه در عمل 1 متری به کار خود ادامه دهد و گلکسی اس 9 پلاس به مدت 30 دقیقه در عمل 1.5 متری سالم بماند.

تاییدیه‌های IP در شرایط آزمایشگاهی به دست می‌آیند به همین خاطر ممکن است عملکرد دستگاه در واقعیت متفاوت باشد.

در ویدئو زیر پرچمداران اپل و سامسونگ در شرایط واقعی مورد آزمایش قرار می‌گیرند تا مشخص شود این دو تا چه اندازه می‌توانند در برابر نفوذ آب مقاومت کنند. این ویدئو را ببینید و نظر خود را در مورد نتیجه آن با ما در میان بگذارید.  

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

ALireza

۱۳۹۷/۱۱/۷
منم گوشیم s9پلاسه ولی با این حال فکر میکنم اگه به اب بزنم خراب شه

مهشید با کلاس تهرانی

۱۳۹۶/۱۲/۲۶
گوشی فقط اپل x بخرید بقیه خوب نیستند

Pedram

۱۳۹۶/۱۲/۲۰
یادش رفت لوگوی سامسونگ رو از روی لباسش بپوشونه.خیلی آدم بیطرفی بود.خوب که چی؟شما اگه نم نم بارون هم بیاد سعی میکنید گوشیتون خیس نشه.هر کسی یه برندی رو دوست داره.نظر و سلیقه هر کسی هم قابل احترامه.اگه گوشی آی‌فون من داخل آب بیفته و از کار بیفته مطمئنا یه آیفون دیگه میگیرم.حتی اگه مجبور باشم یه مدل پایینترشو.اگه با پول اون مدل پایین بتونم یه گوشی صفر و مدل بالای سامسونگ بگیرم اینکار رو هم نمیکنم.هر کسی علاقه ای داره دیگه.هیچ برندی نمیتونه ادعا کنه از همه لحاظ محصولاتش بهترینه.

fb

۱۳۹۶/۱۲/۲۰
آقا مگه زیردریاییه این همه تست زیرآب میگیرید همون قدری که زیربارون کار کنه کافیه

Seven son

۱۳۹۶/۱۲/۲۰
ازاولم میدونستم سام میبره اپل دربرابرش هیچه