خانهاخبار
تصویر نسخه پورش دیزاین Huawei P20 با سه دوربین در پنل پشتی

تصویر نسخه پورش دیزاین Huawei P20 با سه دوربین در پنل پشتی

تصویر رندر شده از نسخه پورش دیزاین پرچم‌دار Huawei P20، این مدل را با دوربین سه‌گانه افقی فاش می‌کند؛ احتمالاً این گوشی به حسگر اثرانگشت درون نمایشگر مجهز شده باشد.
۱۳۹۶/۱۲/۱۹

شرکت هوآوی، یکی از سازندگانی است که نسخه محدودی از گوشی‌های هوشمند خود را عرضه می‌کند؛ به عنوان مثال، مدل‌هایی از سری میت با همکاری پورش دیزاین ارائه می‌شود که آخرین نسخه عرضه شده، مدل «پورش دیزاین» هوآوی میت 10 است. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که سازنده چینی درنظر دارد تا نسخه مخصوصی از گوشی‌های پرچم‌دار P20 را با همکاری پورش دیزاین طراحی و تولید کند؛ به‌تازگی در Weibo، تصویری منتشر شده است که نسخه «پورش دیزاین» هوآوی پی 20 را فاش می‌کند.

image

تصاویری که پیش‌تر از گوشی Huawei P20 Pro منتشر شده بود، حاکی از آن است که این مدل به سه دوربین با چینش عمودی مجهز خواهد بود. با این‌حال، نسخه پورش دیزاین پرچم‌دار جدید هوآوی به سه دوربین با چینش افقی مجهز شده است. مانند Huawei P20 Pro، این گوشی رده‌بالا نیز از دوربین با لنزهای ساخت لایکا بهره می‌گیرد و برند «پورش دیزاین» نیز در قاب پشتی جلب‌توجه می‌کند. البته از آنجایی‌که طراحی فاش شده با ویدیوی لو رفته از Huawei P20 Pro مشابه است؛ بعید می‌دانیم تصویر رندری منتشر شده صحت نداشته باشد؛ در آن ویدیو، پرچم‌دار هوآوی فاقد حسگر اثرانگشت در قاب پشتی یا جلوی گوشی بود و به همین جهت، ممکن است نسخه «پورش دیزاین» هوآوی پی 20 از حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش استفاده کند. عرضه گوشی‌ با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر چندان نیست؛ شرکت Vivo نیز پیش‌تر محصولاتی را با حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش ارائه داده بود.

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری گوشی هوآوی پی 20 پورش دیزاین، باید اشاره کرد که این مدل و P20 Pro از مشخصات سخت‌افزاری مشابهی استفاده می‌کنند. به همین جهت، انتظار داریم هر دو گوشی به دوربین سه‌گانه 12، 16 و 16 مگاپیکسلی مجهز شده‌ باشند؛ ضمن اینکه سنسور سلفی 8 مگاپیکسلی برای آن‌ها درنظر گرفته شده باشد.

image

نمونه فاش شده گوشی Huawei P20 Pro

سری گوشی‌های P20 هوآوی به صورت رسمی در مراسمی در پاریس، فرانسه در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) معرفی خواهند شد؛ انتظار می‌رود در این رویداد خبری از چهار گوشی هوآوی پی 20 لایت، هوآوی پی 20، هوآوی پی 20 پرو و نسخه پورش دیزاین «پی 20 پرو» رونمایی شود. گران‌قیمت‌ترین مدل نیز Huawei P20 Porsche Design خواهد بود که احتمالاً نزدیک به 1500 دلار قیمت داشته باشد.

تمامی گوشی‌های سری P20 با طراحی مانند آیفون پرچم‌دار 2017 اپل یعنی آیفون 10 عرضه خواهند شد؛ به همین جهت در لبه‌ی بالای نمایشگر آن‌ها، بریدگی وجود دارد. تنها دو مدل P20 Pro و P20 Porsche Design، دوربین سه‌گانه خواهند شد؛ گوشی Huawei P20 از دوربین دوگانه استفاده می‌کند و مدل لایت آن نیز با دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی همراه شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Siri

۱۳۹۶/۱۲/۲۰
پورش نه پورشه

عماد

۱۳۹۶/۱۲/۱۹
5میلیون تومن