خانهاخبار
اطلاعات تازه در مورد پشتیبانی Xiaomi Mi Mix 2S از شارژ بی‌سیم

اطلاعات تازه در مورد پشتیبانی Xiaomi Mi Mix 2S از شارژ بی‌سیم

شیائومی با انتشار یک پست رسمی به عرضه احتمالی گوشی بدون حاشیه Mi Mix 2S با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم اشاره کرده است.
۱۳۹۶/۱۲/۱۹

شرکت شیائومی با انتشار یک پست جدید از طریق حساب رسمی خود در Weibo تأیید کرده است که گوشی پرچم‌دار جدیدش یعنی Xiaomi Mi Mix 2S از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. در تیزر ارائه شده توسط شیائومی، علامت «شارژ» به همراه یک پد مسطح جلب‌توجه می‌‌کند و این موضوع می‌تواند نشانه‌ای مبنی بر پشتیبانی گوشی بدون حاشیه Mi Mix 2S از قابلیت شارژ بی‌سیم باشد.

از اواخر ماه سپتامبر، عرضه یک گوشی پرچم‌دار توسط شیائومی با پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم شایعه شده بود زیرا این شرکت در آن زمان به کنسرسیوم شارژ بی‌سیم پیوست. قابلیت مذکور ممکن است به همراه گوشی پرچم‌دار Xiaomi Mi Mix 2S معرفی شود؛ در این صورت، پرچم‌دار جدید شیائومی اولین گوشی خواهد بود که از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند زیرا گوشی‌های شرکت چینی فاقد پشتیبانی از شارژ بی‌سیم هستند.

image

براساس اطلاعات به‌دست آمده، گوشی Xiaomi Mi Mix 2S با طراحی بدون حاشیه مانند نسل قبل عرضه خواهد شد؛ هرچند حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش حذف شده است و به جای آن، بریدگی در بالا و سمت راست نمایشگر قرار دارد که محل جای‌گیری دوربین سلفی است. جانشین Xiaomi Mi Mix 2 با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام و دوربین دوگانه در پنل پشتی عرضه خواهد شد؛ این مدل اولین گوشی از سری Mi Mix است که با دوربین دوگانه ارائه می‌شود زیرا دو مدل پیشین یعنی Mi Mix 2 و Mi Mix فاقد دوربین دوگانه هستند و از یک دوربین در قاب پشتی استفاده می‌کنند. شیائومی همچنین مدتی پیش با انتشار یک تیزر، وعده داد پرچم‌دار جدیدش قابلیت‌‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه خواهد داد.

گمان می‌رود گوشی Mi Mix 2S از نمایشگری 6 اینچی از نوع اولد استفاده کند؛ ممکن است شیائومی برای تأمین صفحه‌نمایش مورد نیاز از پنل‌های ساخت سامسونگ دیسپلی بهره بگیرد زیرا اعلام شده بود که این دو شرکت از ماه دسامبر با یک‌دیگر همکاری می‌کنند و حتی در ماه اول، 1.1 میلیون واحد پنل اولد توسط سامسونگ دیسپلی در اختیار شیائومی قرار گرفته است. رزولوشن احتمالی صفحه‌نمایش پرچم‌دار جدید شیائومی 1080 در 2160 پیکسل خواهد بود و بعید می‌دانیم تغییر چشمگیری در این زمینه حاصل شود.

image

شرکت شیائومی درنظر دارد تا پرچم‌دار جدید خود را به صورت رسمی در یک مراسم خبری در تاریخ 27 مارس (7 فروردین 97) در شانگهای معرفی نماید.-در این روز، هوآوی از گوشی‌های پرچم‌دار P20 و P20 Pro به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد؛ مدل پرو پرچم‌دار جدید هوآوی به سه دوربین مجهز شده است و طراحی مانند آیفون 10 خواهد داشت.

علاوه‌بر گوشی بدون حاشیه Xiaomi Mi Mix 2S که شایعات متعددی پیرامون عرضه آن با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر وجود دارد، انتظار داریم پرچم‌دار دیگری توسط شیائومی در سال 2018 معرفی شود. ممکن است این شرکت چینی، جانشین Xiaomi Mi 6 را در ماه ژوئن معرفی کند؛ این مدل به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز شده است و براساس شایعات، حاشیه‌های باریکی در اطراف نمایشگر خود خواهد داشت. مشابه با Mi Mix 2S، پرچم‌دار Mi 7 نیز به نمایشگر 6 اینچی اولد با رزولوشن FHD+ مجهز خواهد بود که احتمالاً سامسونگ دیسپلی، تأمین پنل‌های صفحه‌نمایش آن‌را برعهده دارد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)