خانهاخبار
Mate X هوآوی با تراشه قدرت‌مند Kirin 970 در راه است

Mate X هوآوی با تراشه قدرت‌مند Kirin 970 در راه است

به‌نظر می‌رسد شرکت هوآوی در حال توسعه گوشی جدیدی با شماره مدل NEO-AL00 است که با نام تجاری Huawei Mate X عرضه خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۲/۱۸

شرکت هوآوی، مدتی پیش نام تجاری Mate X را به ثبت رساند؛ به همین جهت، گمان می‌رفت که شرکت چینی برای رونمایی از یک گوشی رده‌بالا از سری Mate آماده می‌شود. البته این احتمال نیز وجود داشت تا هوآوی با ثبت نام تجاری Mate X از مالکیت معنوی آن محافظت کند. با این‌حال، اطلاعاتی که اخیراً به‌دست آمده است؛ نشان می‌دهد که گوشی Mate X صحت دارد و هوآوی آن‌را توسعه می‌دهد.

یک صفحه جدید در وب‌سایت رگولاتوری چینی TENNA وجود دارد که مربوط به گوشی با شماره مدل NEO-AL00 است؛ گمان می‌رود مدل مذکور، گوشی Huawei Mate X باشد. با توجه به فایل‌های موجود در فرم‌ور مربوط به گوشی جدید هوآوی با شماره مدل NEO-AL00، این گوشی به عنوان یک مدل پرچم‌دار عرضه خواهد شد.

image

آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، Huawei Mate X به تراشه هشت هسته‌ای Kirin 970 مجهز شده است که در سری میت 10 از آن استفاده شده بود. همچنین گوشی‌های پرچم‌دار Huawei P20 و Huawei P20 Pro با تراشه Kirin 970 به بازار عرضه خواهند شد. از آنجایی‌که Kirin 970 به واحد پردازش عصبی (NPU) مجهز شده است، می‌توان انتظار داشت Huawei Mate X قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه دهد.

براساس شایعات منتشر شده، حرف A درون شماره مدل گوشی Huawei Mate X به مشخصات احتمالی آن اشاره دارد؛ این گوشی به چهار گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. با توجه به این اطلاعات، نسخه جدید سری «میت» یک گوشی رده‌بالا است؛ هرچند، شاید بهترین گوشی پرچم‌دار Huawei نباشد! به همین جهت، ممکن است Mate X به عنوان یک گوشی اقتصادی ارائه شود زیرا پرچم‌داران جدید به حداقل 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده‌اند.

image

اخیراً به صورت رسمی اعلام شده بود که سری جدیدی از گوشی‌های هوآوی معرفی خواهد شد و توسعه Huawei Mate X می‌تواند این موضوع را تقویت کند. شرکت هوآوی در نمایشگاه MWC 2018، محصولی با نام تجاری مشابهی عرضه کرده بود. لپ‌تاپ هیبریدی MateBook X Pro توسط هوآوی معرفی شده است که قدرت‌مندترین نسخه آن از پردازنده نسل هشتمی Core i7 اینتل بهره می‌گیرد. 

شرکت چینی هوآوی، گوشی دیگری را از سری Mate عرضه کرده که برای نام تجاری آن از اعداد استفاده نشده است. فبلت Mate S پیش از Mate 8 معرفی شده بود که قابلیت Force Touch دارد و می‌تواند فشار وارد بر نمایشگر را تشخیص دهد؛ این مدل در سال 2015 رونمایی شده بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محسن کُرد

۱۳۹۶/۱۲/۱۹
بهتره یه سری تو سایت انتونو بزنی همه چی مشخصه اونجا رنگینگ داده این نسخه و اون نسخه نداره قوی ترین بنچمارک مربوط به s9+با امتیاز ۲۶۳هزار هست بالاتر از تمام گوشی ها منبع شما نمیدونم کجاس ولی هرجا هس من دراوردیه با فاصله ۴۰درصدی قوی تر از هواوی

lord loss

۱۳۹۶/۱۲/۱۹
اون بنچمارکی ک میگی با نسخه قبلی antutu گرفتن بنچمارک جدید امتیاز تقریبا مساوی بعدشم اکسینوس 9810 سه ماه بعد کیرین 970 اومد

yashar2080

۱۳۹۶/۱۲/۱۹
260 هزار!!!!!!!‌آخه همین دیروز بنچمارکش منتشر شد و از آیفون 7 هم ضعیفتر بود

mohammad

۱۳۹۶/۱۲/۱۹
غول داداش غول

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۱۸
غولِ واقعی اینه
#غول #قاتل #خفاش‌شب?