خانهاخبار
زمان عرضه آپدیت اندروید 8.0 برای Galaxy Note 8 و Galaxy S7 Edge

زمان عرضه آپدیت اندروید 8.0 برای Galaxy Note 8 و Galaxy S7 Edge

یکی از وب‌سایت‎های رسمی سامسونگ ترکیه، به زمان انتشار به‌روزرسانی اندروید اوریو برای پرچمداران گلکسی نوت 8، گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج اشاره کرده است.
۱۳۹۶/۱۲/۱۸

شرکت سامسونگ در حال آماده‌سازی به‌روزرسانی اندروید اوریو برای گوشی‌های پرچمدار خود است و تصمیم دارد تا آن‌ها را به آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید به‌روزرسانی کند. در جدیدترین گزارش، زمان انتشار آپدیت اندروید اوریو برای Galaxy Note 8 و Galaxy S7 Edge اعلام شده است.

image

یک وب‌سایت ترکی که متعلق به شعبه سامسونگ در ترکیه است، اخیراً به زمان عرضه احتمالی به‌روزرسانی اندروید اوریو 8.0 برای پرچمداران این شرکت اشاره کرده است. آپدیت بعدی که برای Galaxy Note 8 منتشر خواهد شد، اندروید اوریو است؛ این مدل در حال‌حاضر، از اندروید نوقا 7.1.1 استفاده می‌کند. براساس اطلاعات به‌دست آمده، به‌روزرسانی همچنان در مراحل آزمایشی به‌ سر می‌برد اما در 30 مارس (10 فروردین) سامسونگ درنظر دارد تا فبلت رده‌بالای خود را به آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید به‌روزرسانی کند.

جدا از اعلام زمان انتشار آپدیت اندروید اوریو 8.0 برای گلکسی نوت 8، همچنین به توسعه به‌روزرسانی Android Oreo برای پرچمداران 2016 سامسونگ از جمله Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge اشاره می‌شود. براساس اطلاعات به‌دست آمده، این دو گوشی نیز در تاریخ 13 آوریل (24 فروردین) ممکن است به نسخه جدید اندروید آپدیت شوند. سامسونگ در حال‌حاضر، به‌روزرسانی اندروید اوریو 8.0 را برای گوشی‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge آزمایش می‌کند.

image

اطلاعات مشابهی نی برای مدل 2017 گوشی‌های Galaxy A5، Galaxy A3 و Galaxy A7 ارائه شده است؛ احتمالاً هر دو گوشی در تاریخ 25 می (4 خرداد) این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. سامسونگ ترکیه همچنان ممکن است آپدیت اندروید اوریو را برای Galaxy Tab S3 در تاریخ 4 می  (14 اردیبهشت) منتشر کند.

اطلاعات به‌دست آمده با گزارش‌های پیشین مبنی بر آغاز فرآیند توسعه آپدیت اندروید اوریو برای Galaxy S7 و مدل 2017 سری Galaxy A هم‌جهت است. در وب‌سایت ترکی سامسونگ، خبری از توسعه آپدیت اندروید اوریو برای Galaxy A8 2018 یا نسخه Plus آن نیست؛ به‌نظر می‌رسد این دو مدل، فعلاً آپدیت اندروید اوریو را دریافت نخواهند کرد! به همین جهت، خریداران آن فعلاً باید همچنان از این گوش‌ها با سیستم‌عامل اندروید اوریو 7.1.1 استفاده کنند.

گوشی‌های Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge نیز که پیش‌تر برای دریافت اندروید اوریو لیست شده بودند، به‌نظر می‌رسد به آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید به‌روزرسانی نخواهند شد! هیچ اشاره‌ای به توسعه آپدیت اندروید اوریو برای این مدل‌ها نشده است. مدتی پیش، اپراتور AT&T اعلام کرده بود که ممکن است گوشی‌های گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج و گلکسی اس 6 اج پلاس را به اندروید اوریو آپدیت کند! حتی اعلام شده بود فبلت Galaxy Note 5 نیز برای دریافت این به‌روزرسانی، شایستگی دارد. در صفحه پشتیبانی این اپراتور اعلام شده بود: «AT&T و سامسونگ برای پشتیبانی از یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید (برای این مدل‌ها  گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج، گلکسی اس 6 اج پلاس و گلکسی نوت 5) یعنی توافق کرده‌اند».

بار دیگر باید اشاره کنیم که وب‌سایت Güncelmiyiz که زمان انتشار آپدیت اندروید اوریو را برای پرچمداران سامسونگ مخش کرده، یک وب‌سایت رسمی است و به همین جهت، می‌توان به اطلاعات ارائه شده پیرامون زمان تقریبی انتشار آپدیت اندروید اوریو برای Galaxy S7 و Galaxy Note 8 اعتماد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (77 نظر)

Rubby

۱۳۹۷/۱۰/۱۹
الان بیستم دی ماهه ولی هنوز آپدیت اندروید هشت برای گوشی من نیومده مدلش هم G935FDهستش

Azad

۱۳۹۷/۷/۱۰
سلام من اس۷ اج دارم خیلی وخته اپدیت اندروید۸ اومده واسم حجمشم ۱۳۹۴مگابایت پیشنهادمیکنم شماهم ارتقاش بدین چون واقعاًعالیه

Zahra

۱۳۹۷/۵/۱
سلام. ببخشید میشه بگید چقدر طول کشید تا کامل تموم شه به روزرسانیش؟ برای s7 edge من نشون داد که زود دانلود و نصب شد اما بعدش رفت تو یه صفحه ی آبی که نوشته بود دانلودینگ و بالا سمت راست صفحه یه سری مشخصات گوشی که انگار رفته تو حالت فلش. منم ریستارتش کردم با دکمه ی کناری و وسطی و دکمه ی صدای گوشی. الان چند ساعته که نشون میده اتمام نشده به روزرسانی اندروید و صفحه کلید سامسونگم گفت کار نمیکنه و نمیشه گوشی رو باز کرد فقط تو صفحه ی رمزه و اعلان هارو میشه دید. اگه راه حلی بلدید برای مشکل من ممنون میشم بگید؟

Mohammad

۱۳۹۷/۴/۲۹
امروز ۳۰ تیر هست ولی هنوز واسه من اندروید ۸ نیومده کسی اطلاعی داره؟

حجت

۱۳۹۷/۴/۲۸
سلام متاسفانه من هم چنین مشکلی دارم لطفا اگه راهی پیدا کردید به منم ایمیل کنید کلافه شدم زمان انتشار نسخه رسمی هم معلوم نیست