خانهاخبار
ال‌جی قیمت و زمان عرضه گوشی V30S ThinQ و V30S Plus ThinQ را اعلام کرد

ال‌جی قیمت و زمان عرضه گوشی V30S ThinQ و V30S Plus ThinQ را اعلام کرد

شرکت ال‌جی به‌تازگی اعلام کرده است که گوشی‌های LG V30S ThinQ و LG V30S Plus ThinQ از 18 اسفند وارد بازار خواهند شد. ارزان‌قیمت‌ترین مدل 980 دلار قیمت دارد.
۱۳۹۶/۱۲/۱۷

شرکت ال‌جی، به‌تازگی نسخه جدید فبلت پرچمدار LG V30 را در سرزمین مادری خود یعنی کُره جنوبی، عرضه کرده است. نسخه جدید وی 30 که با نام تجاری V30S ThinQ و V30S Plus ThinQ ارائه می‌شود، در نمایشگاه MWC 2018 به صورت رسمی توسط ال‌جی به نمایش گذاشته شد. این مدل در ابتدا، در بازار کره جنوبی عرضه خواهد شد.

به همراه اعلام زمان عرضه پرچم‌داران جدید LG V30S ThinQ و LG V30S Plus ThinQ، قیمت آن‌ها نیز مشخص شده است؛ ال‌جی در هنگام رونمایی رسمی، به زمان عرضه و قیمت این دو گوشی اشاره نکرده بود. باید توجه داشته باشید که قیمت هر دو مدل در خارج از بازار کُره جنوبی، می‌تواند متفاوت‌تر باشد.

image

شرکت ال‌جی، پرچم‌دار جدید V30S ThinQ را با 128 گیگابایت حافظه، به قیمت 1048,300 وون (معادل با 980 دلار) عرضه خواهد کرد؛ در حالی‌که LG V30S Plus ThinQ با 256 گیگابایت حافظه نزدیک به 1025 دلار برای عرضه در بازار کُره جنوبی قیمت‌گذاری شده است. هر دو مدل از تاریخ 9 مارس (18 اسفند) وارد بازار خواهند شد و تمامی اپراتورهای عمده در این کشور، پرچم‌داران جدید LG V30S ThinQ و LG V30S Plus ThinQ را به فروش خواهند رساند. ال‌جی همچنین اعلام کرده است که هر دو مدل پس از مدتی از عرضه V30S ThinQ در بازار کُره جنوبی، در ایالات متحده و اروپا قابل خریداری خواهند بود. به همین جهت، احتمال می‌دهیم پرچمداران جدید ال‌جی تا پیش از پایان سه ماهه دوم سال 2018، عرضه شود.

لازم به‌ذکر است که گوشی‌های LG V30S ThinQ و LG V30 از نظر مشخصات سخت‌افزاری تاحدودی مشابه هستند؛ البته V30 با 64 گیگابایت حافظه عرضه می‌شود و نسخه Plus آن، 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. با این‌حال، V30S به شش گیگابایت رم مجهز شده است؛ در حالی‌که V30 و V30 Plus با تنهار چهار گیگابایت رم عرضه شده‌اند. هر چهار مدل از سری V30 یعنی V30S ThinQ، V30، V30S Plus Thinq و V30 Plus به تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز شده‌اند؛ در حالی‌که پرچمداران جدید از تراشه اسنپدراگون 845 استفاده می‌کنند. این چهار گوشی با صفحه‌نمایش 6 اینچی Quad HD+ از نوع P-OLED عرضه شدهاند و باتری 3300 میلی‌آمپر ساعت دارند.

image

در پنل پشتی، شرکت ال‌جی از دوربین دوگانه 13 و 16 مگاپیکسلی استفاده کرده است؛ سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.1.2 روی تمامی مدل‌ها اجرا می‌شود و رابط‌کاربری آن‌ها نیز با LG UX 6.0+ شخصی‌سازی شده است. با وجود مشخصات سخت‌افزاری نسبتاً مشابه، مدل‌های V30S ThinQ قابلیت‌هایی را مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌دهند؛ به عنوان مثال، قابلیت AI CAM می‌تواند پارامترهای مختلف دوربین را بسته به شرایط عکاسی کنترل کند. AI CAM  می‌تواند هشت صحنه مختلف عکاسی را از جمله غروب خورشید، عکاسی از غذا و عکاسی از چشم‌انداز تشخیص دهد. ال‌جی، قابلیت دیگری را تحت عنوان Bright Mode برای عکاسی با دوربین اصلی معرفی کرده است که می‌تواند با ادغام پیکسل‌ها، تصاویر روشن‌تری را به ثبت برساند. قابلیت QLens نیز از سوی دیگر می‌تواند با اسکن کدهای QR، اطلاعاتی را پیرامون محصولات مختلف در هنگام خرید ارائه دهد. 

گوشی‌های LG V30S ThinQ و LG V30S ThinQ به رنگ‌های آبی مراکشی و خاکستری پلاتینیوم قابل خریداری خواهند بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

اشکان

۱۳۹۶/۱۲/۱۷
این که از هر چی گوشی تو بازاره گرونتره
من جی 6 دارم و خیلی راضیم ولی اصلا به کسی پیشنهاد نکیکنم بره 2600 بده جی 6 بگیره چه برسه که بخواین 4تومن بدین اینو بگیرین