خانهاخبار
نسخه پورش دیزاین Huawei P20 با قیمت 1000 دلار معرفی خواهد شد

نسخه پورش دیزاین Huawei P20 با قیمت 1000 دلار معرفی خواهد شد

براساس اطلاعات به‌دست آمده، شرکت هوآوی ممکن است نسخه پورش دیزاین Huawei P20 را به همراه پرچمداران سری P20 در اوایل فروردین معرفی کند.
۱۳۹۶/۱۲/۱۷

شرکت هوآوی که یک سازنده چینی گوشی‌های موبایل است، برای رونمایی از پرچمداران جدید سری P در تاریخ 27 مارس در پاریس، فرانسه آماده می‌شود. در حال‌حاضر، می‌دانیم که سری P20 شامل سه گوشی P20، P20 Pro و مدل ارزان‌قیمت‌تر P20 Lite است. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد نسخه دیگری با همکاری پورش دیزاین ارائه خواهد شد که گران‌قیمت‌ترین مدل از سری P20 خواهد بود.

در حال‌حاضر، اطلاعات چندانی پیرامون نسخه «پورش دیزاین» گوشی Huawei P20 وجود ندارد اما گزارش منتشر شده به عرضه این گوشی با قیمتی بالاتر از 6000 یوآن (تقریبا 950 دلار) اشاره دارد. با توجه به رویه‌ای که هوآوی برای سری میت 10 دنبال کرده است، احتمال دارد Huawei P20 پورش دیزاین، نسخه‌ای از مدل Pro پرچمدار جدید هوآوی باشد و مشخصات سخت‌افزاری مشابهی را ارائه دهد. فبلت میت 10 پورش دیزاین، در واقع نسخه تغییر برند یافته هوآوی میت 10 پرو است که قیمت بالاتری دارد.

image

ویژگی برجسته پرچمداران سری P20، اتکای آن‌ها به هوش مصنوعی (AI) است. هوش مصنوعی، عملکرد دوربین را بهبود خواهد داد؛ به همین جهت، انتظار داریم Huawei P20 و Huawei P20 Pro عملکرد بهتری در زمینه عکاسی در مقایسه با پرچمداران جدید Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ دشته باشند.

مدل Pro که قیمت بیشتری در مقایسه با Huawei P20 و Huawei P20 Pro دارد، به دوربین سه‌گانه در پنل پشتی خود مجهز شده است؛ ضمن اینکه از فلاش LED دوگانه استفاده می‌کند. جدا از بریدگی بالای صفحه‌نمایش، این مدل به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی مجهز خواهد بود.

با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم، Huawei P20 Pro از سه سنسور 12، 16 و 16 مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ دوربین اصلی از لرزش‌گیر اپتیکال برخوردار بوده و هر سنسوری با لنز F1.8 همراه شده است. برای عکاسی سلفی نیز، Huawei P20 Pro به دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی با لنزی با F2.0 وابسته خواهد بود.

انتظار می‌‍رود گوشی‌های پرچمدار جدید هوآوی از تراشه Kirin 970 شرکت HiSilicion استفاده کنند؛ این تراشه به واحد پردازش عصبی (NPU) مجهز شده است و براساس ادعای رسمی شرکت سازنده، عملکرد بهتری تا 25 برابر نسبت به نسل قبل ارائه می‌دهد. باید اشاره کرد که قدرت‌مندترین نسخه از پرچمداران P20 هوآوی به هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه مجهز شده است؛ احتمال دارد این مقدار حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی تنها برای نسخه پورش دیزاین Huawei P20 درنظر گرفته شود. پرچمداران Huawei P20 و Huawei P20 احتمالاً با حداکثر شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه به بازار عرضه خواهند شد. مدل P20 Lite نیز با چهار گیگابایت رم و حداکثر 64 گیگابایت حافظه، از تراشه Kirin 659 استفاده می‌کند؛ این تراشه به هشت هسته پردازشی مجهز شده است.

شرکت هوآوی نسبت به عملکرد گوشی‌های پرچمدار جدید خود، خوش‌بین است؛ ریچارد یو، رئیس این شرکت نه تنها مدعی شده است که P20 عملکرد بهتری را نسبت به iPhone X اپل ارائه خواهد داد، بلکه ادعا می‌کند شرکت متبوع‌اش در طی یک یا دو سال آینده از کوپرتینویی‌ها پیشی خواهند گرفت.

شما جی‌اس‌امی‌ها چه نظری پیرامون پرچمداران جدید هوآوی دارید؟ آیا در هنگام عرضه، آن‌ها را خریداری خواهید کرد؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

Siri

۱۳۹۶/۱۲/۱۹
پورش نه پورشه

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۱۹
آره خداییش ارزش خریدش صد برابر هنگ تی سیه

morady

۱۳۹۶/۱۲/۱۸
شرکت پورشه پس از کار کردن بلک بری، سراغ هواوی رفته است.اگر نرم افزارهای ویژه کمپانی پورشه و لوگوش روی گوشی را هم گذاشته باشدکه با سایر گوشی های بازار فرق کند، به فکر خریدش می افتم.

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۱۸
هوآوی جانشینِ خلفِ سامسونگ است

Y h

۱۳۹۶/۱۲/۱۸
قیمتش عالیه انصافا مثل سامسونگ گروه نیست