خانهاخبار
تلویزیون‌های هوشمند جدید سامسونگ با پشتیبانی از دستیار صوتی بیکسبی معرفی شد

تلویزیون‌های هوشمند جدید سامسونگ با پشتیبانی از دستیار صوتی بیکسبی معرفی شد

شرکت سامسونگ تلویزیون‌های هوشمند جدید خود را با پشتیبانی از دستیار صوتی بیکسبی و قابلیت One Invisible Connection معرفی کرده است.
۱۳۹۶/۱۲/۱۷

شرکت سامسونگ به‌تازگی از تلویزیون‌های هوشمند جدید خود برای سال 2018 رونمایی کرده است که شامل سری UHD، Premium UHD و QLED می‌شود.

image

یکی از ویژگی‌های کلیدی تلویزیون‌های هوشمند جدید سامسونگ، قابلیتی با نام One Invisible Connection است.در حال‌حاضر، تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ دو کابل خروجی دارند؛ یکی از آن‌ها برای تأمین انرژی تلویزیون مورد استفاده قرار می‌گیرد و کابل دیگر که برای انتقال صدا و ویدیو کاربرد دارد، به جعبه‌ای مخصوص شامل پورت‌های مختلف HDMI و ... متصل می‌شود. سامسونگ، اکنون این دو کابل را با یک‌دیگر ادغام کرده است و تنها یک کابل خروجی وجود دارد که برای تأمین برق دستگاه یا انتقال صدا و تصویر کاربرد خواهد داشت. قابلیت One Invisible Connection به مدل Q7 و مدل‌های QLED (به استثنای Q8F) محدود نگه داشته شده است. کابل‌هایی که به همراه تلویزیون ارائه خواهد شد، 5 متر طول دارد؛ هرچند، می‌توانید کابل‌هایی را به طور 15 متر سفارش دهید.

همچنین قابلیتی تحت عنوان Ambient Mode ارائه می‌شود؛ زمانی‌که تلویزیون مشاهده نمی‌کنید، می‌توان آهنگ پخش نمود یا به اخبار، وضعیت ترافیک راه‌ها و وضعیت آب‌وهوا دسترسی داشت. همچنین می‌توانید تلویزیون را به گونه‌ای تنظیم کنید که الگوی روی دیوار را شبیه‌سازی نماید؛ این قابلیت به برنامه SmartThings وابسته خواهد بود و باید از دیوار و تلویزیون هوشمند خود عکس بگیرید تا الگوی روی دیوار توسط تلویزیون، شبیه‌سازی شود. 

image

تلویزیون‌های هوشمند جدید سامسونگ از قابلیت «بیکسبی» بهره می‌گیرند و به کمک برنامه SmartThings، می‌توانید وسایل هوشمند خانه خود را به کنترل درآورید؛ به عنوان مثال، می‌توانید با اتصال به دوربین‌های هوشمند امنیتی، تصاویر آن‌ها را در تلویزیون خود مشاهده کنید. امکان کنترل صوتی تلویزیون فراهم شده است و قابلیت Universal Guide، شبکه‌ها و محتوای قابل استریم مانند سریال‌های شبکه نت‌فلیکس را در یک رابط‌کاربری واحد ادغام می‌کند. باید اشاره کرد که در حال‌حاضر، بیکسبی در حد و اندازه نمونه‌ی خود برای گوشی‌های هوشمند سامسونگ، پیشرفته نیست؛ با این‌حال، ارائه تلویزیون‌های سامسونگ با دستیار صوتی بیکسبی، گامی در جهت یکپارچه‌سازی پلت‌فرم‌های مختلف این شرکت است.

image

تلویزیون‌های QLED سامسونگ Q8F و Q9F از نور پس‌زمینه Direct Full Array بهره می‌گیرند؛ بدین شکل، دست‌یابی به رنگ مشکی عمیق‌تر مانند آنچه در پنل‌های اولد ارائه می‌شود، ممکن خواهد شد و البته نیازی نیست بابت سوختگی پیکسل‌ها نگران باشید!

تمامی محصولاتی که سامسونگ از آن‌ها رونمایی کرده است، در ماه جاری میلادی عرضه خواهند شد. این محصولات شامل سری Q9F (مدل 65 اینچی، 75 اینچی و 88 اینچی)، Q8F (مدل 55 اینچی، 65 اینچی و 75 اینچی)، Q7C (مدل 55 اینچی و مدل 65 اینچی)، Q7F (مدل 55 اینچی، 65 اینچی و 75 اینچی) و Q6F (مدل 49 اینچی، 55 اینچی، 65 اینچی، 75 اینچی و 82 اینچی) است. مدل‌های Premium UHD، دو تلویزیون NU8500 و NU8000 هستند؛ در حالی‌که مدل‌های UHD شامل دو مدل NU7100 (مدل 75 اینچی، 65 اینچی، 55 اینچی، 43 اینچی و 40 اینچی) و NU7300 (مدل 65 اینچی و 55 اینچی) است.

image

شرکت سامسونگ، همچنین محصولات صوتی جدیدی را معرفی کرده است؛ ساندبارهای جدید سامسونگ که در ماه مارس عرضه خواهند شد، شامل سه مدل HW-N950، HW-N650 و HW-NW700 است. مدل HW-N950، امکان پخش صدای فراگیر دالبی دارد؛ ضمن اینکه HW-NW650 برای گیمرها طراحی شده است و از فناوری Accoustic Beam استفاده می‌کند.

شما چه نظری در رابطه با تلویزیون‌های هوشمند جدید سامسونگ دارید؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)