خانهاخبار
مدل واقعی گوشی Huawei P20 Lite با رنگ آبی فاش شد

مدل واقعی گوشی Huawei P20 Lite با رنگ آبی فاش شد

نمونه فاش شده از Huawei P20 Lite عرضه این گوشی را با طراحی به سبک آیفون 10 اپل و بریدگی در بالای صفحه‌نمایش تأیید می‌کند.
۱۳۹۶/۱۲/۱۶

تا کم‌تر از سه هفته دیگر گوشی‌های جدید هوآوی از سری P20 به صورت رسمی رونمایی خواهند شد. در حالی‌ که شایعات زیادی از پرچمداران جدید هوآوی به‌دست آمده است، انتظار می‌رود در این بازه زمانی باقی‌مانده جزئیات بیشتری از جانشین P10 و P10 Plus ارائه شود.

در جدیدترین گزارش نیز تصویری از نسخه ارزان‌قیمت گوشی‌های سری P20 به‌دست آمده است که نمونه واقعی P20 Lite را به نمایش می‌گذارد. پرچمدار P20 هوآوی هفته گذشته در TENNA فاش شده بود و تصویری که اخیرا به‌دست آمده است، نسخه آبی رنگ P20 Lite را نشان می‌دهد.

image

با توجه به تصویری که در اختیار داریم، جانشین Huawei P10 Lite با بریدگی در بالای صفحه‌نمایش خود همراه خواهد بود و به دوربین دوگانه مجهز شده است. ضمن اینکه با توجه به سطح براق قاب پشتی، انتظار می‌رود P20 Lite به پنل پشتی از جنس شیشه مجهز شده باشد. حسگر اثرانگشت نیز در پشت گوشی جای گرفته است؛ با این‌حال، رنگ متفاوت‌تری نسبت به سطح بدنه گوشی دارد.

P20 Lite با وجود اینکه از بریدگی در بالای صفحه‌نمایش برخوردار شده، همچنان حاشیه‌ی پایین نمایشگر را حفظ کرده است؛ با این‌حال، به‌نظر نمی‌رسد این حاشیه باریک باشد. دیگر گوشی‌های هوآوی از سری P20 نیز چنین طراحی خواهند داشت؛ هرچند، حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش آن‌ها باریک‌تر از مدل Lite خواهد بود.

براساس شایعات، Huawei P20 Lite به صفحه‌نمایش 5.84 اینچی FHD+ مجهز خواهد بود و چهار گیگابایت حافظه رم دارد؛ ضمن اینکه برای گویش جدید هوآوی، 64 گیگابایت حافظه داخلی درنظر گرفته شده است. گفته می‌شود تراشه Kirin 659 شرکت HiSilicon، قدرت پردازشی این مدل را تأمین می‌کند. برخلاف Huawei P20 Lite، شرکت چینی پرچمداران جدید خود را با تراشه Kirin 970 عرضه خواهد شد؛ این پردازنده به واحد پردازش عصبی مجهز شده است و به همین جهت، P20 از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می‌گیرد.

image

در پنل پشتی همان‌طور که گفته شد، دوربین دوگانه مورد استفاده قرار گرفته است؛ یکی از سنسورها، 16 مگاپیکسلی بوده و سنسور دیگر 2 مگاپیکسلی است. سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی به عکاسی با افکت بوکه کمک خواهد کرد. برای عکاسی سلفی نیز هوآوی از سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت، سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 با رابط‌کاربری EMUI 8.0 و پورت USB Type-C از دیگر مشخصات میان‌رده جدید هوآوی است. گفته می‌شود Huawei P20 Lite به عنوان ارزان‌قیمت‌ترین گوشی از خانواده P20 با برچسب قیمتی 370 یورو عرضه خواهد شد.

از سری P20، دو گوشی دیگر نیز معرفی خواهد شد که قدرت‌مندترین آن‌ها مدل Pro است؛ Huawei P20 Pro به عنوان جانشین Huawei P10 Plus عرضه خواهد شد و نمایشگری 6 اینچی از نوع OLED با رزولوشن احتمالی FHD+ دارد. برخلاف Huawei P20 و Huawei P20 Lite که از دوربین دوگانه استفاده می‌کنند، شایعه شده است مدل پرو از سه دوربین در قاب پشتی بهره می‌گیرد. هوآوی در تیزرهای رسمی خود نیز به سه دوربین برای پرچمداران جدیدش اشاره کرده است؛ هرچند، این قابلیت تنها به نسخه گران‌قیمت P20 Pro محدود خواهد بود. گمان می‌رود در این گوشی، از سه سنسور 12 مگاپیکسلی رنگی، 16 مگاپیکسلی سیاه و سفید (مونوکروم) و 16 مگاپیکسلی تله‌فوتو استفاده شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۱۶
OppO یه گوشی جدیدی زده با نام R?
✔oppo R
اونم مشخصاتش رو برملا کنید
سر و صدا به پا کرده

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۱۶
آبی‌کبود رنگِ‌لاکچریه?هدیه بدید به آنهایی که دوستشان دارید?

حبیب بخشی

۱۳۹۶/۱۲/۱۶
عجب عروسکی منتظریم زود بیا

Reus

۱۳۹۶/۱۲/۱۶
خیلیم عالیه :)
نسخه اصلیشو میخرم حتما