خانهاخبار
HTC U12 با رنگ سفید مات عرضه خواهد شد

HTC U12 با رنگ سفید مات عرضه خواهد شد

یک خبرگزاری به نقل از منابع معتبر خود مدعی شده است پرچمدار 2018 اچ‌تی‌سی با رنگ جدیدی ارائه می‌شود. این مدل در ماه آوریل رونمایی خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۲/۱۶

شرکت HTC در حال توسعه گوشی پرچمدار جدید خود با نام HTC U12 است و تصمیم دارد این مدل را تا پیش از نیمه دوم سال 2018 به صورت رسمی معرفی کند. به دنبال افشای مشخصات‌فنی جانشین HTC U11، به‌تازگی جزئیات جدیدی از یک منبع قابل اعتماد به‌دست آمده است که ادعا می‌شود این مدل با ترکیب طراحی‌های HTC U11 و HTC U11 Plus به بازار عرضه خواهد شد؛ اگر این گزارش صحت داشته باشد، HTC U12 از فریم فلزی برخوردار خواهد شد و پنل پشتی از جنس شیشه دارای انحنا دارد. ضمن اینکه در جلوی گوشی نیز، شیشه انحنا خواهد داشت.

براساس اطلاعات به‌دست آمده، HTC U12 به حسگر اثرانگشت در پنل پشتی مجهز خواهد شد؛ در نسل قبل یعنی HTC U11، سنسور اثرانگشت در پایین صفحه‌نمایش جای گرفته بود و در HTC U11 Plus نیز حسگر اثرانگشت به پنل پشتی گوشی به دلیل حاشیه‌های پایین اطراف نمایشگر انتقال یافته است. از این رو می‌توان امیدوار بود که پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی به تبعیت از تِرِند رایج بازار، حاشیه‌های باریکی داشته باشد.

image

همچنین اعلام شده است که اچ‌تی‌سی برای عرضه گوشی HTC U12 با یک رنگ جدید برنامه‌ریزی می‌کند؛ گمان می‌رود این مدل به رنگ سفید مات ارائه شود. در حال‌حاضر، هیچ تصویری دال بر صحت این ادعا وجود ندارد؛ به همین جهت، باید با دیده شک و تردید نسبت به شایعات منتشر شده پیرامون پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی نگاه کنید.

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری، مدتی پیش اعلام شد که جانشین HTC U11 به نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن Quad HD + (یا 1440 در 2880 پیکسل) و نسبت ابعاد 18:9 مجهز خواهد بود؛ گفته می‌شود شرکت HTC از پنل Super LCD برای این مدل استفاده خواهد کرد. بهترین نسخه از پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی به شش گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است؛ نسل قبل یعنی HTC U11 در دو مدل با چهار و شش گیگابایت رم عرضه شده بود و بهترین نسخه آن از 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

ظرفیت باتری پرچمدار 2018 اچ‌تی‌سی، 3420 میلی‌آمپر ساعت اعلام شده است که ارتقای چشمگیری را نسبت به باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت HTC U11 نشان می‌دهد.این مدل از شارژ بی‌سیم کوالکام پشتیبانی خواهد کرد؛ البته HTC U12 با پشتیبانی از QC 3.0 عرضه خواهد شد و از نسخه جدیدتر این فناوری یعنی Quick Charge 4.0 پشتیبانی نمی‌کند. ادعا شده است HTC U12 به سیستم تشخیص چهره اختصاصی مجهز خواهد بود که با نام HTC Face Unlock رونمایی خواهد شد؛ عرضه گوشی‌های هوشمند با سیستم تشخیص چهره، مورد توجه سازندگان مختلف قرار گرفته است و البته بیشتر پرچمداران اندرویدی به دوربین سلفی برای احراز هویت کاربران از طریق چهره‌ی آن‌ها اکتفا می‌کنند.

پردازنده پرچمدار 2018 کوالکام یعنی اسنپدراگون 845، قلب تپنده‌ی جدیدترین گوشی اچ‌تی‌سی از سری U خواهد بود؛ این تراشه در گوشی Xperia XZ2 سونی و Galaxy S9 سامسونگ به کار گرفته شده است. ادعا می‌شود تایوانی‌ها از گوشی HTC U12 به صورت رسمی در ماه آوریل (تا قبل از نیمه دوم اردیبهشت) رونمایی خواهند کرد؛ برخی مدعی هستند این گوشی بیشتر از 800 دلار قیمت خواهد داشت.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

morady

۱۳۹۶/۱۲/۱۸
با اونهمه شایعه های بیخودی درباره ورشکستگی ، به آینده اش امیدوارتر از پیش شدم.چند سال اچ تی سی ای هشت داشتم،آخ نگفت تا خسته شدم، ده گرفتم. اینم همیشه اکی است.

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۱۶
هنگ تی سی مفتش هم گرونه اصلا و ابدا ارزش خرید نداره

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۱۶
هنگ تی سی مفتش هم گرونه اصلا و ابدا ارزش خرید نداره

arshia - all rights reserved

۱۳۹۶/۱۲/۱۶
دادا همچین میگی این برندا انگار با برند بینام چینی طرفی!اچ تی سیه!خدای سابقست

Ms

۱۳۹۶/۱۲/۱۶
خیلی زیباست
سال هاست دارم از این برند اشتغاده می کنم و واقعا فوق العاده است
حتما گوشی شما مشکل داشته