خانهاخبار
قیمت گوشی‌های سری Huawei P20 فاش شد

قیمت گوشی‌های سری Huawei P20 فاش شد

افشاگر معروف در گزارش جدید خود، به قیمت احتمالی پرچمداران سری P20 هوآوی اشاره کرده است. خانواده P20 در تاریخ 7 فروردین 1397 معرفی خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۲/۱۶

شرکت هوآوی در تاریخ 27 مارس (7 اسفند 1397) از گوشی پرچمدار Huawei P20 و Huawei P20 Pro رونمایی خواهد کرد و انتظار می‌رود نسخه ارزان‌قیمت جانشین P10 با نام تجاری P20 Lite به صورت رسمی معرفی شود. پرچمداران جدید هوآوی با طراحی کاملاً متفاوتی نسبت به نسل قبل عرضه خواهند شد؛ این شرکت چینی حاشیه‌ی بالای نمایشگر را از سری P20 حذف کرده و به جای آن، بریدگی وجود دارد که محل جای‌گیری بلندگوی مکالمه و دوربین سلفی است.

ویژگی کلیدی پرچمداران P20 هوآوی، تجهیز آن‌ها به سه دوربین در قاب پشتی است؛ البته گمان می‌رود که تمامی مدل‌ها، چنین قابلیتی را ارائه ندهند و تنها Huawei P20 Pro با دوربین سه‌گانه عرضه شود. احتمالاً Huawei P20 به تبعیت از نسل گذشته، با دوربین دوگانه ارائه خواهد شد و مدل Lite نیز از دو دوربین در پنل پشتی بهره می‌گیرد.

image

افشاگر معروف، به‌تازگی قیمت گوشی‌های سری Huawei P20 را در بازار اروپا اعلام کرده است. بر همین اساس، Huawei P20 با قیمت 679 یورو عرضه خواهد شد؛ این در حالی است که Huawei P20 Pro با قیمت 899 یورو ارائه می‌شود. مدل Lite که ارزان‌قیمت‌تر است، 369 یورو قیمت‌گذاری می‌شود؛ ضمن اینکه مدل مذکور در بازارهای مختلف با نام‌های تجاری متفاوت به فروش خواهد رسید.

در مقایسه با نسل قبل، Huawei P20 قیمت‌ کم‌تری دارد؛ Huawei P10 با برچسب قیمتی 699 یورو در بازار اروپا عرضه شد و جانشین آن، 20 یورو کم‌تر قیمت‌گذاری شده است. فبلت Huawei P20 Pro که جای P10 Plus را در محصولات رده‌بالای هوآوی می‌گیرد؛ در مقایسه با نسل قبل، به‌طور قابل‌توجهی گران‌قیمت‌تر است. شرکت چینی هوآوی، P10 Plus را با برچسب قیمتی 799 یورو عرضه کرده بود؛ این نسخه از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه استفاده می‌کند. نسخه رده‌بالای Huawei P20 Pro نیز با هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد؛ به همین جهت، ممکن است مدل فاش شده، قدرت‌مندترین نسخه از پرچمدار جدید هوآوی باشد. ضمن اینکه P20 Pro به سه دوربین مجهز شده و قیمت بالاتر آن با توجه دوربین اصلی سه‌گانه، توجیه‌پذیر است.

شرکت هوآوی با انتشار یک تیزر رسمی، تأیید کرده است که سری P20 عملکردی خیره‌کننده در محیط‌های کم‌نور ارائه خواهند داد. شعار تجاری See Mooore with AI نیز می‌تواند مهر تأییدی بر عرضه حداقل یک گوشی رده‌بالا توسط هوآوی از سری P20 با دوربین سه‌گانه باشد زیرا از سه حرف O استفاده شده است. انتظار می‌رود هوش مصنوعی نیز، عملکرد پرچمداران جدید هوآوی را بهبود دهد؛ P20 و P20 Pro با تراشه Kirin 970 عرضه خواهند شد که این چیپ‌ست از واحد پردازش عصبی (NPU) برای پردازش محتوای مربوط به هوش مصنوعی بهره می‌گیرد. سری میت 10 و میت 10 پرو نیز به تراشه Kirin 970 مجهز شده‌ بودند و هوش مصنوعی، عملکرد آن‌ها را در زمینه عکاسی بهبود می‌دهد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

عماد

۱۳۹۶/۱۲/۱۹
5ملیون تومن

مهدی شفیعی

۱۳۹۶/۱۲/۱۷
قیمت ۳۸۰ یورو برای اروپایی برای ایران میشه حدود ۳۸۰ دلار

مهراد

۱۳۹۶/۱۲/۱۶
اگه واقعا قیمتاش این باشه ارزونترین مدلش بالای 2میلیون قیمت میگیره اینجا.و واقعا نمیارزه |:
خودم منتظر بودم lite بگریم